Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:Zvláštní to vysvětlení. Já jsem na svěřené věci naopak maximálně opatrný.
Přebral jsem si dnes O III. Kontrola ostřikovačů a množství oleje, chl. kap.. Všechno OK jenom mi nějak přišlo, že oleje je na měrce dvakrát více :?: Ale jelikož motor nebyl zahřátý a olej nebyl zrovna stečen do vany (jak požaduje návod k vozidlu), považuji měření za nanejvýš orientační :?

A když někdo jezdí atmo malorážkou a najednou mu to táhne vocpoda, tak je král silnic. Kolik latentních řidičů fr., jap, it. ... vozů by se tam asi našlo? :twisted:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:A když někdo jezdí atmo malorážkou a najednou mu to táhne vocpoda, tak je král silnic. Kolik latentních řidičů fr., jap, it. ... vozů by se tam asi našlo? :twisted:
Nějak nerozumím myšlence... :?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:Všechno OK jenom mi nějak přišlo, že oleje je na měrce dvakrát více :?: Ale jelikož motor nebyl zahřátý a olej nebyl zrovna stečen do vany....
Tak mě zas hlava nebere tohle: Neprohřátý olej, všechen nestečený do vany, a přesto je ho na měrce moc :?: :evil:
Kolik ho tam teda je až steče všechen :?:
O dva litry víc :?: Bál bych se s tím autem vyjet :!: Koncerňákům to ale nevadí. Ani těm v servisu, ani těm za volantem....:roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Já bych to připisoval očekávané krátké životnosti auta (udělá cca 50tKm/rok). Navíc kolik lidí se bude mazat s kontrolou oleje ve služebním autě? Tak se tam chrstne 1-2l více a máš větší jistotu, že nepochybí :?
V kufru je samozřejmě Castrol Edge :mrgreen:
Jerry3 píše:
skodovkar píše:A když někdo jezdí atmo malorážkou a najednou mu to táhne vocpoda, tak je král silnic. Kolik latentních řidičů fr., jap, it. ... vozů by se tam asi našlo? :twisted:
Nějak nerozumím myšlence... :?
Tedy blíže tvému světu. Viděl jsi na rautu někdy někoho, kdo to přehnal ať už s jídlem či pitím? :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:....kolik lidí se bude mazat s kontrolou oleje ve služebním autě? Tak se tam chrstne 1-2l více a máš větší jistotu, že nepochybí....
A toto je koncerňácké myšlení :roll: Právě že pochybí bo když je oleje moc, tak ho klika "našlehá", vzpění a čerpadlo si nasaje s olejem i vzduchové bubliny :(
A bubliny nemažou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Tak se tam chrstne 1-2l více a máš větší jistotu, že nepochybí :?
A slyšel někdo vůbec o tom, že vysoká hladina oleje (použil jsem tohoto výraziva zcela záměrně) může motoru a jeho "očistným" systémům závažně uškodit?
skodovkar píše:Tedy blíže tvému světu. Viděl jsi na rautu někdy někoho, kdo to přehnal ať už s jídlem či pitím? :lol:
Je vidět, že ten "můj svět" vůbec neznáš. Pominu-li "sběratele" (do kapes či kabelek), pak nejde o to, cos chtěl vyjádřit, ale jednoduše o to, že když nemáš porci jídla před sebou na talíři a pití ve sklenicích na "své části" stolu, nemáš ani kontrolu nad tím, kolik jsi toho snědl a vypil.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Tak daleko jsem ve zběžné kontrole nešel, abych mohl určit, zda-li bude klika v oleji nebo ne. Navíc měření nebylo dle správné metodiky, takže nelze ještě mít určité závěry. V pondělí večer bych měl mít jasno :idea: Měrka prochází celým motorem a je umístěná u nalívacího otvoru https://i.ytimg.com/vi/Gpsp0Np2Dgo/maxresdefault.jpg . Když ji vytahuji, tak se mi vždy otřela a zhoršila čitelnost naměřených údajů. Avšak nejnižší bod olejového účka na placaté měrce byl vždy mnohem výše než by měl. Alespoň, že olej byl čistý.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:...Ale jelikož motor nebyl zahřátý a olej nebyl zrovna stečen do vany (jak požaduje návod k vozidlu), považuji měření za nanejvýš orientační :?
Řekl bych, že pokud výrobce požaduje nějakou speciální metodiku pro prostou kontrolu hladiny oleje, pak je u něj úplně všechno silně orientační.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:... ale jednoduše o to, že když nemáš porci jídla před sebou na talíři a pití ve sklenicích na "své části" stolu, nemáš ani kontrolu nad tím, kolik jsi toho snědl a vypil.
Člověk pozná, kdy jí do polosyta a pije do polopita. Druhá věc je, jestli se tím chce řídit i ve chvíli, kdy má všeho k dispozici přehršel. A tím se vracím zpět k tomu co jsem psal. Pokud běžně jezdíš v něčem, co bys označil jako podmotorované (=s nedostatčnou dynamikou či důležitým chybějicím prvkem aktivní bezpečnosti), pak se leckdo může nechat unést, když sedne do současného dominantně VAGovského firemního vozového parku.

Někoho, kdo zrovna řídí VAG nelze jednoznačně označit za koncernistu. Mnoho lidí si dokonce ani své vlastní auto zcela svobodně nevybírá. Berou co je v rodině, co podědí apod. Třeba v británii si v Top Gearu občas šťouchli do řidičů Hond, Vauxhallů korejců, BMW a Audin.
Vnímám tedy realitu kolem sebe jinak. Na jedné cestě mě zkrátka nedokáže ohrozit deset řidičů VAGu či jiné značky, prasárny mi nikdo nedělává, chovám se předvídatelně a držím rychlostní limity. A ono to zatím k mé veliké spokojenosti funguje (alespoň tady na východě) :wink:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Člověk pozná, kdy jí do polosyta a pije do polopita. Druhá věc je, jestli se tím chce řídit i ve chvíli, kdy má všeho k dispozici přehršel.
Mohu tě ujistit, že takhle to v praxi nefunguje, což může potvrdit každý, kdo někdy musel držet dietu. Já jsem sice nemusel, nicméně jsem přešel na systém "najíst se předem", abych si pak už nemusel dávat vůbec nic, přitom nemít hlad a zároveň mít onu kontrolu nad množstvím zkonzumovaného. Zvláště se mi to pak osvědčilo za situace, kdy jsem musel těch akcí během jednoho večera obejít hned několik.
Pozn.: Mít něčeho přehršel znamená mít toho brzy plné zuby. Aneb když ti něco není vzácné, třebaže je to v dané chvíli pro tebe vlastně zdarma, brzy zjistíš, že sám by sis za své peníze stejně raději pořídil něco jiného.
skodovkar píše:A tím se vracím zpět k tomu co jsem psal. Pokud běžně jezdíš v něčem, co bys označil jako podmotorované (=s nedostatčnou dynamikou či důležitým chybějicím prvkem aktivní bezpečnosti), pak se leckdo může nechat unést, když sedne do současného dominantně VAGovského firemního vozového parku.

Ani tomuhle nerozumím, resp. se s tím nemohu ztotožnit. Především pak proto, že si nemyslím, že si rádoby téměř každý polepší, když ze své vlastní podmotorované jebky sedne do "raketového" služebního vozu od VAGu. Ne každý totiž hoví podmotorovaným jebkám a záměrně si je pořizuje, málokdo navíc dostane jako služební vůz s podoznačením RS, který je v případě VAGu dobrý stejně jen při jízdě v přímce. Osobně bych si nikdy jako nový nepořídil žádný z mně přidělených služebních vozů, a že jich bylo, včetně jinak pro mnohé velmi zajímavých kousků!
skodovkar píše:Někoho, kdo zrovna řídí VAG nelze jednoznačně označit za koncernistu...
Však já jsem tak(to) nikdy nečinil! Stačí si projít mé příspěvky.
skodovkar píše:Vnímám tedy realitu kolem sebe jinak. Na jedné cestě mě zkrátka nedokáže ohrozit deset řidičů VAGu či jiné značky, prasárny mi nikdo nedělává, chovám se předvídatelně a držím rychlostní limity. A ono to zatím k mé veliké spokojenosti funguje (alespoň tady na východě) :wink:
Asi každý žijeme v úplně jiném světě. Anebo to spíše bude tím, že VAGinisti si vzájemně prasárny nedělají, poněvadž se považují za soukmenovce. Ale i tohle jsem zde již svého času zevrubně rozebíral.
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Koncernak

Příspěvek od dany01 »

bloke: a čo tak vyhladať psychiatricku ambulanciu....., tam Ti snád pomôžu, akurát po tomto výleve asi nie.....
a vás , že to ešte stále baví, dookola si usierať z Koncernových aut - nenapadá Vám že to nieje o aute ale o tom kto v nom sedí....?!
blinkre, agresivita , atd, šoférov srší z SUV -čiek, všetkých značiek, BMW, Mercedes, Audi, kde si dokazujú velkost svojich gulí tým že okradli štát na daniach aby mohli ukazovať svoje, X6, X5, GL, GLE, Tuareg, Sorenta, a podobné. To že iné značky také niečo neponukajú je na inú debatu....
ak budú mať ostatné značky dokopy nabehané tolko čo koncernové autá nacuvané, tak potom sa bavte na ich účet.
Ja som po dlhýýýýých skúsenostiach s koncernom preskočil ku "šikmáčom" a môcť čas vrátiť(pre kupu), neoprem o azijské autá ani bicykel....
Neverím že Kia vydrží to čo vydržali koncernáky čo som mal a ešte jeden mám. Je to vela o starostlivosti, jazde, ale aj napriek tomu neverím......
a teraz sa kludne do mna pustite.....
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Mě to rovněž nebaví, jenže žiju v tomhle koncerňáckým pekle. :x Ne proto, že bych chtěl, ale protože musím. :( (Pedro nechť se nezlobí, že jsem si tuhle jeho průpovídku vypůjčil.)

Právě jsem se vrátil z vyjížďky na motorce. Ujel jsem pouhých 75 km, ale během nich jsem 3x nedostal přednost natvrdo, jednou málem (za cenu toho, že řidič Fabie z vedlejší brzdil na doraz), a to jsem v obci s limitem omezeným na 40 těch 40 fakt jel, jednou mne málem smetla dodávka, jejíž řidič couval napříč ulicí, aniž by se podíval, zda po ní něco nejede, byl jsem opakovaně předjížděn na limitu 30 přes plnou čáru, a to dokonce na přechodu pro chodce, mnohokrát jsem zaznamenal nepoužití blinkrů, ale protože se řidiči chovali divně, byl jsem maximálně obezřetný, co zase vyvedou, atd. atd. A ani v jediném případě se nejednalo o řidiče NE-koncernového vozu! Že by prostá náhoda či "jen" statistika?

Jinak "legálně" (tím, co bylo předtím, se raději chlubit nebudu) řídím od r. 1976 a mám najeto 1,5 mil. km. Větší část z toho jsem nejezdil s vozy zn. Mitsubishi, ale pokud jde o služební auta, měl jsem jich dost, povětšinou německých a z nich byla větší část od VAGu. Přesto - či právě proto - při plném vědomí (fakt nejsem ožralý) prohlašuji, že nad Mitsubishi prostě nikdy nebylo. Můj poslední služební vůz, Octavii II 4x4, jsem si dokonce odkoupil pro "tažné účely". Jenže když mi došlo, že teď už budou všechny ty opravy "z mé kapsy", raději jsem se jí zase rychle zbavil. Ruce mi mohli utrhat... :mrgreen:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Koncernak

Příspěvek od pepoh »

skodovkar píše:Zajímalo by mě, kolik by ubylo prasících koncerňáků, kdyby firmy pořizovaly frantíky a japonce :lol: Neb z cizího krev neteče :idea:
kto brani firmam aby brali fleet nielen od vagu? mame demokraciu, slobodnu volbu. :P

vcera sme boli v bare, a prisiel aj kamosov znamy. auto-debata bola len okrajova, ale nezabudol skritizovat, ze ktosi mal stareho jap, a riesil drahy servis. hned druhou vetou si zasichroval svoj nazor , ze vag je nejlepčí bo lacne diely, a hociktory franta z dediny to dokaze opravit.. zdrzal som sa hlasovania a prehodil temu.. :mrgreen:

-apropo chrochtadla, tento tyzden stary leon ii 1,9tdi "garazcip" sazomet. a pred nim archivne x5 3l megachrocht, modry kour tuning. uzasna zmes smradov. chcem vidiet ako toto preslo stk :!:
dany01 píše:
Neverím že Kia vydrží to čo vydržali koncernáky čo som mal a ešte jeden mám.
skus sa opytat majitela problemoveho tsi. asi bude mat na spolahlivost uplne iny nazor.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

pepoh píše:
skodovkar píše:Zajímalo by mě, kolik by ubylo prasících koncerňáků, kdyby firmy pořizovaly frantíky a japonce :lol: Neb z cizího krev neteče :idea:
kto brani firmam aby brali fleet nielen od vagu? mame demokraciu, slobodnu volbu. :P
Mám podezření, že do značné míry kalkulačka :lol:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Že by kalkulačka postavená na nesmyslně dlouhých servisních intervalech? :mrgreen:
Odpovědět