mne tam vtedy dáva "šestka" druhý kopanec do zadColommbo píše:... píše člověk navyklý šestku řadit až ve stodevadesáti...!Jerry3 píše:...všichni kolem ... jeli tak nějak normálně, tedy jsem mezi obcemi ... mohl jet i na šestku.
Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Re: Koncernak
holt koncern, a alfista cez 2 plne pred polismi bol macher
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
Instantní karma!
- Colommbo
- Příspěvky: 9850
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Koncernak
U Omči by bylo možné ve dvoustovce řadit ze čtyřky pětku (6000/min., šestku nemá, omezovač cca 6700/min.) Nikdy jsem to však nezkoušel.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Koncernak
Však jsem napsal:
Jerry3 píše:...následek varování v rozhlase, že to namrzá... všichni kolem jeli tak nějak normálně...
Re: Koncernak
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/kam ... paign=null
Skutečně musí jet někdo v "moderní" oktávce po silnici 1. třídy tak pomalu, aby to kamioňáka vyprovokovalo k takhle riskantnímu manévru? Jsem opravdu až tak moc divný, že mi jako jedinému široko daleko nevadí kamioňáci a už mnoho desítek let jsem se jimi (na rozdíl od koncerňáků) necítil omezen, natož ohrožen?
Skutečně musí jet někdo v "moderní" oktávce po silnici 1. třídy tak pomalu, aby to kamioňáka vyprovokovalo k takhle riskantnímu manévru? Jsem opravdu až tak moc divný, že mi jako jedinému široko daleko nevadí kamioňáci a už mnoho desítek let jsem se jimi (na rozdíl od koncerňáků) necítil omezen, natož ohrožen?
Re: Koncernak
Pomalík co jede na silnici u středové (a nejlíp plné) čáry v prázdné obci 35, za cedulí celých 60 a před kopcem hore ještě zpomalí je stejně nebezpečný jako osel. Ze všech stran....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Dnes jsem jezdil s Camry stejným stylem jako s Explorerem, nezdržuji - neriskuji. Myslel jsem si, že přes SUV je špatně vidět tak mne musí vždycky předjet i auta, co na to nemaj, tak u obyč osobáku se chovali úplně stejně, tedy musí mne předjet a prudce se zařadit přede mne do odstupné mezery, přičemž pro ně platí zásada, že plná čára není zeď. Jako první to udělal Focus kombi, ostatní už jen Jardova klasika. Zítra jedu na otočku přes 700km, mám se na co těšit.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Koncernak
Nejezdil bych ve strachu, že skončím v blázinci.
Re: Koncernak
Já nejezdím ve strachu. Ale když jsem ráno projel přes Mikulov a viděl auto několikrát přes střechu jen kvůli tomu, že brzy ráno po dešti a podchlazené vozovce z minulých teplot někdo za městem v křižovatce na sedmdesátce je nepřizpůsobivý... Prostě na cestě nejseš sám.torro píše:Nejezdil bych ve strachu, že skončím v blázinci.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Koncernak
Možná bych rád zevnitř poznal instituci, kde se nejspíše "vzdělávají" ti, kdož pak usedají za volanty koncernových vozů.torro píše:Nejezdil bych ve strachu, že skončím v blázinci.
Re: Koncernak
Tak jsem byl na Ještědu s Camry, nahoře u vysílače. Poslední úzký úsek je jednosměrný, kdy Vás žádají, aby jste respektoval světelné znamení, které pouští auta každých 7min jedním směrem. Dole jsme si to vystáli, vyjeli nahoru, pojedli a znovu stáli na červenou tak, abych zespod přijíždějícím vozidlům nepřekážel a mohli přitom na malém parkovišti zaparkovat. Odspodu přijel červený Karoq, za mnou se otočil, pak mne objel a na červenou sjel dolů. Co na to říci, slušnost je slabost.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Koncernak
Ja tam byl 31.12. Nechapu, ze tam hore auta bez platnych vyjimek pousti. Jsou tam dve lanovky kousek od velkych parkovist u konecne tramvaje. Ten vrchni usek je pro pesaky o hubu.
Na urcitou fotici se skupinku a nejen na ni, zatroubila rodinka s kosočtvercem ve znaku, s dalsi na miste spolujezdce, pod jejimz bicem vezl kokot rodinke s dvema opuchlymi PZky az ke vchodu do restaurace. Liny ovladac se bal na umrzlem snehu zastavit ci se jim vyhnout. Pak stejne musel, bo dva cloveci meli jine zajmy,po onom zatroubeni. Klidne bych mu znak v masce prokopl, kdyby mel kecy. Chlapik z druhe strany byl akcnejsi. Pesti mu vysklil leve zrcadlo. 100kg ropucha na sedadle spolujezdce kvicela i pres zabednena okna.
Vsichni samozrejme v kulichach a zimnich bundach.
SPZ Zlinsky kraj. Ale to neni uz podminka.
Ja pesky hore, lanovkou dole.
Na urcitou fotici se skupinku a nejen na ni, zatroubila rodinka s kosočtvercem ve znaku, s dalsi na miste spolujezdce, pod jejimz bicem vezl kokot rodinke s dvema opuchlymi PZky az ke vchodu do restaurace. Liny ovladac se bal na umrzlem snehu zastavit ci se jim vyhnout. Pak stejne musel, bo dva cloveci meli jine zajmy,po onom zatroubeni. Klidne bych mu znak v masce prokopl, kdyby mel kecy. Chlapik z druhe strany byl akcnejsi. Pesti mu vysklil leve zrcadlo. 100kg ropucha na sedadle spolujezdce kvicela i pres zabednena okna.
Vsichni samozrejme v kulichach a zimnich bundach.
SPZ Zlinsky kraj. Ale to neni uz podminka.
Ja pesky hore, lanovkou dole.