Přeloženo do "mého jazyka", pod knutou dobře platícího zahraničního zaměstnavatele frustrovaný český námezdní montér, jenž nezřídka moc dobře ví, že to, co dělá, by se dalo dělat lépe, si léčí svůj komplex malosti za volantem předraženého "simply clever" vozu "domácí značky", do jehož kufru se vejdou čtyři kola (tím nemyslím bicykly) na stojato pod zadní plato.skodovkar píše:Mnohdy se vyplatí ho ubičovat k smrti, pak si koupit druhého a ještě budeš v plusu Mluvím tady celou dobu jen ze svých zkušeností ze strojírenské divize nadnárodního amerického koncernu.
...
Není to nic špatného, pouze se na to zejména u zahraničně vlastněných firem skutečně nehraje. A pokud jde o hrdost na svou práci a odměny, tak si nemyslím, že by zrovna zaměstnanci šáde a VW měli nějaký deficit.
...
Frustraci nemůžeš reklamovat, ale co můžeš reklamovat, to se snaží zachytit výstupní kontrola.
A až zas bude někdo chtít kritizovat Brusel, nechť se napřed zamyslí nad tím, zda tu náhodou neplatí analogie... To nic, jen jsem se zacyklil ve svých fabulacích.skodovkar píše:Úkolem akciové společnosti je uspokojování akcionářů, to je vždy na prvním místě. V opačném případě si mohou vyžádat personální změny. Chceš li se zacyklovat ve svých fabulacích, jak je libo.