Jestliže někdo napíše tototorro píše:Nechci. Nemám zájem se hádat, ale svůj názor snad mohu napsat. OK. Nechme toho.
a doplní to tímtotorro píše:Tohle je nebetyčná pitomost a je vidět, že moc praxe nemáš. Tohle nemá se značkou nic společného. Je to o lidech.
aby to pak korunoval tímhletorro píše:Těch hrdých dnes najdeš ještě méně než šafránu. Dnes je trend přijít, vyrejžovat, odejít, po nás potopa. Dokonce některé společnosti tento systém aktivně podporují.
v rámci debaty o tom, zda Škoda Auto, a.s., má nebo nemá odpovídající firemní kulturu, pak se nejedná o vyjádření "názoru", ale o planý výkřik do tmy na obranu Škodovky tzv. za každou cenu.torro píše:Torro nechtěl naznačit vůbec nic. Torro jen ví, jak to chodí. Na rozdíl od těch (přeber si to jak chceš), co znají velkou fabriku jen z letáků.
A proč? Inu proto, že lidé vždy byli, jsou a zůstanou stejní, přičemž k firemní kultuře patří budování stabilního, motivovaného (a toto nezužuji pouze na výši příjmu) a z hlediska mezilidských vztahů příjemného personálního zázemí. A že "nejsou lidi"? Ano nejsou, proto buď s těmi, kteří odpovídají podmínkám v předchozí větě nemohu vyrábět až tolik, kolik bych si z hlediska maximalizace obratu a/nebo zisku přál, anebo si je prostě musím vychovat. Cokoli jiného je špatně a logicky se to nemůže neodrazit v kvalitě produkce.