Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Třeba mají v Japonsku taky své "koncerňáky". A co se velikosti automobilek týká, tak kdyby VW neskoupil, co se dá, tak se s podobně podnikajícími americkými koncerny krčí kdesi vzadu a jasně vede Toyota, která ještě vlastní náklaďáky Hino, podíl v Daihatsu, vlastní hydraulickou techniku, šicí stroje, a Lexus, tak to je čistá Toyota. Možná, že toho mají víc, až tak moc se o to nezajímám, takže je možné, že to někdo doplní.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Koncernak
Koncerňáctví je nemoc. Bohužel, jak je vidět, nevyléčitelná.
Re: Koncernak
Koncerňáctví je především neléčená nemoc. Katarze přijde, až vypukne ekonomická krize, kterou v automotivu nastartoval právě VAG svou Dieselgate a kterou úspěsně dál prohlubuje svou bezvýhradní sázkou na elektromobilitu. A první na odstřel budou kapacity u nás a na Slovensku. Teprve pak možná mnozí prozřou...
Re: Koncernak
Takže nemoc torro A já měl za to, že je to buď arogance, nebo debilitatorro píše:Koncerňáctví je nemoc. Bohužel, jak je vidět, nevyléčitelná.
Oni teda vlastně ti chudáci jsou nemocníPitris píše:Co znamená pro koncerňáka značka Zákaz vjezdu všech vozidel
Podle chování "řidičů" dvou Golfů, jednoho čtyřkroužkovýho, jedné Fabie a jednoho hjondé i30 zřejmě že tam můžou
A tam stáli kliftóni a jednoho po druhým brali
A co už vůbec nechápu je že ti policajti stáli ve žlutých vestách asi 20 metrů za značkou. A přesto ti v nadautech jeli
PS: Před chvílí v Brně na Netroufalkách....
A docela by mne zajímalo jestli to že tam vjeli, je výraz (důkaz?) jejich arogance, nebo debility
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
K tomuto v Ostatním v Ostatním....Jezevcik píše:Třeba mají v Japonsku taky své "koncerňáky". A co se velikosti automobilek týká, tak kdyby VW neskoupil, co se dá, tak se s podobně podnikajícími americkými koncerny krčí kdesi vzadu a jasně vede Toyota, která ještě vlastní náklaďáky Hino, podíl v Daihatsu, vlastní hydraulickou techniku, šicí stroje, a Lexus, tak to je čistá Toyota. Možná, že toho mají víc, až tak moc se o to nezajímám, takže je možné, že to někdo doplní.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncernak
Tak nějak sem vůbec nečekal,že do tohoto vlákna přispěji. Ale dnes ráno se to ve mně zlomilo
Jedu si do práce. Jedu vesnicí lehce přes tachometrových padesát,takže asi jedu skutečných 50. Za mnou 2 auta. Najednou mi před předek vyjede ze dvora oktáva. Dobře, nemohl těch pár vteřin počkat,takže asi bude spěchat. Nebrzdil sem úplně do nuly,ale trochu sem se mu nalepil na zadek v domění,žě na to šlápne a já se nebudu muset rozjíždět od jedničky. Jenže on asi nespěchal a jel těch 30. Já sem tedy byl pořád za tím zadkem,což ho asi trochu rozhodilo protože to takto trvalo do konce vesnice – cca 200 m. Pak na to šlápnul a začal mizet. Já sem jel v klidu. Měl sem ho na dohled,ale byl relativně daleko.
Po nějaké době dojel kolonu a musel zpomalit a já sem ho pomalu dojel. Odřazuju a pomalu zpomaluju kvaltem a nebrzdím. Pomalu se za něho přibližuju a kolona se pomalu rozjíždí (ve předu odbočoval kamion). Jelikož nejsem moc brzdař a snažím se využívat co nejvíc kinetickou energii auta,tak sem mu zase za zadkem s tím,že se ale kolona rozjíždí a šlo by v pohodě zrychlovat. Jenže se asi cejtí být v ohrožení,protože moc nepřidává a dává blinkr,abych ho jako předjel (před zatáčkou a kde vím,že pak je kopec a jezdí tam dost kamionů a navíc z předchozí vesnice vím,že když na to šlápne,tak mu to jede 2x líp jak mě,takže nemá důvod mě pouštět. Nereaguju a nepředjíždím. V tom přestane blikat, 2x zahřeje pneu pohybem auta od krajnice ke středu a zpět a zase vystřelí kupředu – asi zklamán,že sem mu na to neskočil,když by mě uprostřed předjíždění najednou přidal plyn a ukázal mi,jak mu to jede …
Jenže o kus dál se stane něco,co asi nečekal. Přímo před něho mu to tam z vedlejší pošle ženská v novým tiguanu. Oktávkář musí na brzdy. Tiguan je asi v záběhu a tak moc nezrychluje a tak to řidič oktávky nevydrží a začne předjíždět i když proti jede kamion a má to tak tak …
Ponaučení z toho není sice žádný,ale docela mě to pobavilo
Jedu si do práce. Jedu vesnicí lehce přes tachometrových padesát,takže asi jedu skutečných 50. Za mnou 2 auta. Najednou mi před předek vyjede ze dvora oktáva. Dobře, nemohl těch pár vteřin počkat,takže asi bude spěchat. Nebrzdil sem úplně do nuly,ale trochu sem se mu nalepil na zadek v domění,žě na to šlápne a já se nebudu muset rozjíždět od jedničky. Jenže on asi nespěchal a jel těch 30. Já sem tedy byl pořád za tím zadkem,což ho asi trochu rozhodilo protože to takto trvalo do konce vesnice – cca 200 m. Pak na to šlápnul a začal mizet. Já sem jel v klidu. Měl sem ho na dohled,ale byl relativně daleko.
Po nějaké době dojel kolonu a musel zpomalit a já sem ho pomalu dojel. Odřazuju a pomalu zpomaluju kvaltem a nebrzdím. Pomalu se za něho přibližuju a kolona se pomalu rozjíždí (ve předu odbočoval kamion). Jelikož nejsem moc brzdař a snažím se využívat co nejvíc kinetickou energii auta,tak sem mu zase za zadkem s tím,že se ale kolona rozjíždí a šlo by v pohodě zrychlovat. Jenže se asi cejtí být v ohrožení,protože moc nepřidává a dává blinkr,abych ho jako předjel (před zatáčkou a kde vím,že pak je kopec a jezdí tam dost kamionů a navíc z předchozí vesnice vím,že když na to šlápne,tak mu to jede 2x líp jak mě,takže nemá důvod mě pouštět. Nereaguju a nepředjíždím. V tom přestane blikat, 2x zahřeje pneu pohybem auta od krajnice ke středu a zpět a zase vystřelí kupředu – asi zklamán,že sem mu na to neskočil,když by mě uprostřed předjíždění najednou přidal plyn a ukázal mi,jak mu to jede …
Jenže o kus dál se stane něco,co asi nečekal. Přímo před něho mu to tam z vedlejší pošle ženská v novým tiguanu. Oktávkář musí na brzdy. Tiguan je asi v záběhu a tak moc nezrychluje a tak to řidič oktávky nevydrží a začne předjíždět i když proti jede kamion a má to tak tak …
Ponaučení z toho není sice žádný,ale docela mě to pobavilo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Koncernak
Pánbů pekl oplatkyDurex píše:....Přímo před něho mu to tam z vedlejší pošle ženská v novým tiguanu....
Jen škoda že ten kamion nebyl rychlejší...
PS: torro, je to arogance, debilita nebo nemoc Ono se vlastně nic nestalo že
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Já to mám naprosto stejný. Každý den něco. Jednou jsem i počítal procento nejrozšířenějších aut kvůli statistice ale vůbec nic na tom má statistika nezměnila. Je to obrázek posledních asi 20-25 let a opravdu mi to připomíná chování vedení společnosti VAG, které na sebe nabaluje podobně postižené (arogantní).Durex píše:Tak nějak sem vůbec nečekal,že do tohoto vlákna přispěji. Ale dnes ráno se to ve mně zlomilo.
Nic neplatí stoprocentně, všichni majitelé VAG vozidel nejsou arogantní, to určitě ne. Jen je to u týhle společnosti nejvíce vidět.
A věčně kritikou VAG napadaný Jerry3? Zkuste veřejně říci, že "císař pán je nahý". Ti, co se jich to týká vás okamžitě ukamenují. Ti co to nepochopí, mohou se cítit dotčeně, přestože jsou slušní řidiči.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncernak
Já sem si to ani nikdy nemyslel. Všiml sem si ale toho,že majitelé škodovek se dají zařadit do pár skupin a lidé v těch skupinách si jsou dost podobní (myslím mentálně)tonny píše: všichni majitelé VAG vozidel nejsou arogantní, to určitě ne
Třeba dost početná je skupina těch, co bydlí převážně na vesnicích,mají nějaký hospodářství (nemyslím hned statek,ale třeba jen slepice,králíky a pod) a při výběru auta nezahrnou nic jiného do výběru,než jen produkci domácí značky, protože je to přeci český auto, jsou na to všude díly, má to velkej kufr a můžu s tím tahat vlek. Převážná většina těchto aut je obutá na polariskách.
A nejsou to arogantní lidi. Dokonce sem byl svědkem na parkovišti u penny (což je kolikrát taky divadelní představení - jen sedět v autě a koukat, kdo s čím přijíždí,jak parkuje a jak se chová), kde začala jedna taková vesnická oktávka couvat a naproti o chvilku později začala couvat i panička v černým novějším BMW. Nedošlo k ťukanci zadkama,ale chyběl kousek. Načež ta ženská v BMW začala hned gestikulovat jako že ten druhej je kokot,když nevidí,že ona couvá.
Oktávka zajela zase zpět na parkovací místo a když ta fúrie v bmw odletěla za silného zvuku potícího se hydrodynamického měniče,tak zase došlo na vycouvání a tentokrát už vymodlený bezproblémový odjezd.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Koncernak
Já to jen preventivně uvedl, aby bylo jasný, že se nehází všichni do jednoho pytle.Durex píše:Já sem si to ani nikdy nemyslel.tonny píše: všichni majitelé VAG vozidel nejsou arogantní, to určitě ne
A ženský, to je rozhodně jiný téma. Ty jen jezdí v tom, co jim manžel/přítel/milenec koupí.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Koncernak
Ani já neházím všechny do jednoho pytle, dokonce ani ty ženský ne. Jenom stále upozorňuji na to, že tady neplatí statistická korelace, resp. platí, ale je třeba ji odpovídajícím koeficientem modifikovat na konkrétní podmínky, a že dokonce implikuje kauzalitu. Přeloženo: pokud už za volantem sedí č..ák, jedná se v 90% případů o volant koncernového vozu, v 9% případů o volant BMW a pouhé 1% připadá na všechny ostatní (volanty).
Re: Koncernak
A to je skoda. Skvelá myšlienka. Zaujmavý nápad. Už si predstavujem jerryho ako stojí u výjazdu, chytá koncernákov a hádže ich jednoho po druhom do pytlov Ja by som kludne bez rozdielu, ale ak ich jerry chce pri tom este triedit....Jerry3 píše:Ani já neházím všechny do jednoho pytle....
Ak by k tomu realne doslo, ozvi sa, niekolko sto maxi pytlov rád zasponzorujem
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Koncernak
ked sa niecoho preda 10x viac, to asi vysvetluje celu situaciu.
skor sa treba sustredit a zistit priciny, ktore sposobuju tento stav...
skor sa treba sustredit a zistit priciny, ktore sposobuju tento stav...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
Tak to je právě to, co zde po celou dobu tvrdím, totiž že to statisticky ani náhodou nesedí!pepoh píše:ked sa niecoho preda 10x viac, to asi vysvetluje celu situaciu.