Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Neříkám, že musí být zatuhlé. Zkrátka jsou tam saze na provozně méně exponovaných místech.
Re: Koncernak
Pokud by to fungovalo jako automatické osvětlení, kdy po vjezdu do tunelu je okamžitá reakce a po vyjetí prodleva na "rozkoukání" bez plašení, pak by to dávalo smysl.Jerry3 píše: Přepnutí na vnitřní recirkulaci je poměrně rychlé, podle mého trvá do jedné sekundy. Zpět je to o dost pomalejší.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Koncernak
Jenže tohle nezpůsobuje, resp. nemůže způsobit masivní kouření! Vždyť si představ, kolik že to v daných místech může být sazí, tedy pokud turbo ještě vůbec pracuje.skodovkar píše:Neříkám, že musí být zatuhlé. Zkrátka jsou tam saze na provozně méně exponovaných místech.
Re: Koncernak
nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
to by vyletovali kusy/platky brikiet, a nie jemne dymove skupenstvo. za druhe, pevne brikety by zachytil system prepazok (kat) v tlmici..
to by vyletovali kusy/platky brikiet, a nie jemne dymove skupenstvo. za druhe, pevne brikety by zachytil system prepazok (kat) v tlmici..
Re: Koncernak
Ta "okamžitá reakce" někdy trvá až příliš dlouho na to, aby lidské oko stačilo "naakomodovat" prudkou změnu intenzity světla při vjetí do tunelu, samozřejmě pokud jeho ústí není uměle nasvětlené. Tím chci říct asi tolik, že, nepředpokládaje prudké a zcela bezdůvodné zpomalení vozu přede mnou (tohle je specialitou obzvláště řidiček), jsem měl jednou za slunečného dne velký problém na motorce za černým Audi A6 (ano, řídila ho žena), kdy jsem si jednou rukou zaklápěl sluneční clonu v helmě, abych to pak na poslední chvíli ubrzdil...Jezevcik píše:Pokud by to fungovalo jako automatické osvětlení, kdy po vjezdu do tunelu je okamžitá reakce
Osobně se domnívám, že ona "otevírací prodleva" je dána spíše mechanickým provedením ovládání zpětné klapky, než záměrem programátora.Jezevcik píše:a po vyjetí prodleva na "rozkoukání" bez plašení, pak by to dávalo smysl.
Re: Koncernak
Já jsem o tom dokonce skálopevně přesvědčen!pepoh píše:nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
Re: Koncernak
Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Re: Koncernak
Jerry3 píše:Já jsem o tom dokonce skálopevně přesvědčen!pepoh píše:nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
Pokud auto permanentně kouří, tak by dodávka starých sazí nestačila "poptávce".
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Koncernak
Problém není v toleranci kouřivosti, problém je v řidiči, jenž ovládá vůz zcela neadekvátním způsobem, s nímž konstruktér nepočítal. X-krát se mi stalo, že jsem po delší cestě vracel mně dlouhodobě nepřidělený služební vůz ve výrazně použitelnějším stavu, než když jsem ho přebíral. Prostě ho stačilo rozjezdit, dolít provozní kapaliny, upravit tlak v pneu na žádoucí hodnotu a umýt čelní okno zevnitř.skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Re: Koncernak
skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
to auto je zrele na rozborku, mozno vstreksystem ma problem s "prostatou"
Re: Koncernak
kopec ludi toto podcenujeumýt čelní okno zevnitř.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Koncernak
skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Problém tam byl - ale mezi pedály a sedadlem. Co psal skodovkar tak ručka otáčkoměru asi nikdy nebyla za trojkoupepoh píše:to auto je zrele na rozborku, mozno vstreksystem ma problem s "prostatou"
skodovkar píše:....Ale kdepak, táta auto nehoní....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Tipnul bych si, že ani za dvojkou.
Re: Koncernak
Chudák pozapomněl, že navrhuje naftu a ne benzínJerry3 píše:Problém není v toleranci kouřivosti, problém je v řidiči, jenž ovládá vůz zcela neadekvátním způsobem, s nímž konstruktér nepočítal. ...skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Nebo že by auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych jej řídil? Kde jsem to jen slyšel
Re: Koncernak
Je tam ovšem drobný rozdíl spočívající v tom, že žádný pístový motor s vnitřním spalováním není už z principu určen k tomu, aby byl permanentně kurven v otáčkách těsně nad volnoběhem.