Koncernak

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Neříkám, že musí být zatuhlé. Zkrátka jsou tam saze na provozně méně exponovaných místech.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Koncernak

Příspěvek od Jezevcik »

Jerry3 píše: Přepnutí na vnitřní recirkulaci je poměrně rychlé, podle mého trvá do jedné sekundy. Zpět je to o dost pomalejší.
Pokud by to fungovalo jako automatické osvětlení, kdy po vjezdu do tunelu je okamžitá reakce a po vyjetí prodleva na "rozkoukání" bez plašení, pak by to dávalo smysl.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Neříkám, že musí být zatuhlé. Zkrátka jsou tam saze na provozně méně exponovaných místech.
Jenže tohle nezpůsobuje, resp. nemůže způsobit masivní kouření! :idea: Vždyť si představ, kolik že to v daných místech může být sazí, tedy pokud turbo ještě vůbec pracuje.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Koncernak

Příspěvek od pepoh »

nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
to by vyletovali kusy/platky brikiet, a nie jemne dymove skupenstvo. za druhe, pevne brikety by zachytil system prepazok (kat) v tlmici..
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Jezevcik píše:Pokud by to fungovalo jako automatické osvětlení, kdy po vjezdu do tunelu je okamžitá reakce
Ta "okamžitá reakce" někdy trvá až příliš dlouho na to, aby lidské oko stačilo "naakomodovat" prudkou změnu intenzity světla při vjetí do tunelu, samozřejmě pokud jeho ústí není uměle nasvětlené. Tím chci říct asi tolik, že, nepředpokládaje prudké a zcela bezdůvodné zpomalení vozu přede mnou (tohle je specialitou obzvláště řidiček), jsem měl jednou za slunečného dne velký problém na motorce za černým Audi A6 (ano, řídila ho žena), kdy jsem si jednou rukou zaklápěl sluneční clonu v helmě, abych to pak na poslední chvíli ubrzdil... :x
Jezevcik píše:a po vyjetí prodleva na "rozkoukání" bez plašení, pak by to dávalo smysl.
Osobně se domnívám, že ona "otevírací prodleva" je dána spíše mechanickým provedením ovládání zpětné klapky, než záměrem programátora.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
Já jsem o tom dokonce skálopevně přesvědčen! :wink:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Koncernak

Příspěvek od Jezevcik »

Jerry3 píše:
pepoh píše:nemyslim si ze hulenie dizlov je efektom vypalovania a uvolnenia starych sazi.
Já jsem o tom dokonce skálopevně přesvědčen! :wink:

Pokud auto permanentně kouří, tak by dodávka starých sazí nestačila "poptávce".
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Problém není v toleranci kouřivosti, problém je v řidiči, jenž ovládá vůz zcela neadekvátním způsobem, s nímž konstruktér nepočítal. X-krát se mi stalo, že jsem po delší cestě vracel mně dlouhodobě nepřidělený služební vůz ve výrazně použitelnějším stavu, než když jsem ho přebíral. Prostě ho stačilo rozjezdit, dolít provozní kapaliny, upravit tlak v pneu na žádoucí hodnotu a umýt čelní okno zevnitř.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Koncernak

Příspěvek od pepoh »

skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.

to auto je zrele na rozborku, mozno vstreksystem ma problem s "prostatou"
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Koncernak

Příspěvek od Misojogi »

umýt čelní okno zevnitř.
kopec ludi toto podcenuje
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Koncernak

Příspěvek od Pitris »

skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
pepoh píše:to auto je zrele na rozborku, mozno vstreksystem ma problem s "prostatou"
Problém tam byl - ale mezi pedály a sedadlem. Co psal skodovkar tak ručka otáčkoměru asi nikdy nebyla za trojkou :?
skodovkar píše:....Ale kdepak, táta auto nehoní....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Tipnul bych si, že ani za dvojkou. :cry:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Koncernak

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:
skodovkar píše:Potom musela Toyota udat velkou toleranci pro kouřivost, že to v pohodě po vypálení projde.
Problém není v toleranci kouřivosti, problém je v řidiči, jenž ovládá vůz zcela neadekvátním způsobem, s nímž konstruktér nepočítal. ...
Chudák pozapomněl, že navrhuje naftu a ne benzín :mrgreen:
Nebo že by auto, které nevydrží mé zacházení, si nezaslouží, abych jej řídil? Kde jsem to jen slyšel 8)
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Koncernak

Příspěvek od Jerry3 »

Je tam ovšem drobný rozdíl spočívající v tom, že žádný pístový motor s vnitřním spalováním není už z principu určen k tomu, aby byl permanentně kurven v otáčkách těsně nad volnoběhem.
Odpovědět