Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Vstali noví bojovníci.
Re: Koncernak
kolega rypal ze preco lacno tankujem, hovorim ze dane.. som mu povedal ze nech sa hneva na chrochtakov, lebo tie dane su podozrivo nizke. uplatkarske chrochto lobby.
vsade na svete okrem eu, je nafta drahsia; logicky lebo benzinu f rope je viac a lahsie sa ziska.. a niektore krajiny v malych uzitkovych autach len benz. naftu maju pre kamiony a traktory.
vsade na svete okrem eu, je nafta drahsia; logicky lebo benzinu f rope je viac a lahsie sa ziska.. a niektore krajiny v malych uzitkovych autach len benz. naftu maju pre kamiony a traktory.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
v rope je menej benzínu. Prevažná čast benzínu sa už získava hydrokrakom,dosledkom čoho je menej
lahších zložiek olejov a viac benzínu. Nafta je vyrábaná z lahkých olejov. Keby sa zdanila nafta ešte viac,tak by sme sa na nu poskladali všetci-v cenách tovarov. Pretože na východe je to tak,ked jedna zložka zdražie,tak zdražie takmer všetko. čo sa danového zataženia ropy a palív týka,tak EU je takmer ne špici zdanovania a Slovensko má najvyššie dane v EU.
lahších zložiek olejov a viac benzínu. Nafta je vyrábaná z lahkých olejov. Keby sa zdanila nafta ešte viac,tak by sme sa na nu poskladali všetci-v cenách tovarov. Pretože na východe je to tak,ked jedna zložka zdražie,tak zdražie takmer všetko. čo sa danového zataženia ropy a palív týka,tak EU je takmer ne špici zdanovania a Slovensko má najvyššie dane v EU.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Koncernak
stan sa slovo bozie, amen.Brembo píše: Keby sa zdanila nafta ešte viac,tak by sme sa na nu poskladali všetci-v cenách tovarov.
s dotaciami mam problem, pretoze nedokazem pochopit ako domace potraviny su drahsie ako zahranicne.. tak nech tie kamiony idu do pekla.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
stojim f kolone, jeden pruh cez les (kopec) zavrety cestarmi. semafory stredavo pustaju.
superb typek s familiou otvori dvere, vystupuje. kraca k svahu, bere odpileny kus stromu a hodi do kufru...zelena-ideme, on nic, auta za nim trubia. cele to sledujem vo spetakoch, nechapavo krutim hlavou....
superb typek s familiou otvori dvere, vystupuje. kraca k svahu, bere odpileny kus stromu a hodi do kufru...zelena-ideme, on nic, auta za nim trubia. cele to sledujem vo spetakoch, nechapavo krutim hlavou....
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
A čo keď sa ho zima spýta "čo si robil v lete?"
Re: Koncernak
ohladom koncernovych aut:
bol som na oprave klimy a pytam sa ci to nemoze byt kompresor
odpoved znela: Nie, tie sa kazia len u VW koncernu ...
bol som na oprave klimy a pytam sa ci to nemoze byt kompresor
odpoved znela: Nie, tie sa kazia len u VW koncernu ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Koncernak
Počuj Jogi , akože sa mohlo pokaziť a nemáš to ten zlý VAG?
Re: Koncernak
Ona musí být závada vždycky v kompresoru?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Koncernak
jeden kus dreva ta nezachrani. a robit si hambu pred ostatnymi co stoja v kolone...kater píše:A čo keď sa ho zima spýta "čo si robil v lete?"
brat len tak drevo z lesa, za to su pokuty (vseobecne pravidlo)
nuz asi je to koncernacke chovanie ...
aby to nestacilo, tak dnes zas vykuchane rakovinomety
tesim sa ked daju konecne do obehu pojazdne stk..lebo toto uz neni mozne, to sme jak v dobe trabantovej...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Koncernak
ked zakázali na STK kamery-pretože ochrana sukromia,tak pojazdné stk určite nebudu. A ked budu,tak VAG bude mat výnimku.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Koncernak
pepoh s tou ropu to nie je až tak jednoznačné
https://senkovic.blog.sme.sk/c/293823/K ... -ropy.html
https://senkovic.blog.sme.sk/c/293823/K ... -ropy.html
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Koncernak
chlapče na teba ešte raz a už naposledy- prečítaj si čo som napísal, v klude, pomaly a viac krát... nemôžem za to ze máš problém s chápaním písaného textu
ak by si vedel, čo asi nevieš (neviem s akým dátum narodenia funguješ) tak origo 4motion u VW je mechanická 4x4 s torsenom (teraz určite streliš, ze čo to ten torsen je...??) - u Audi sa vola quatro. čo boli u VW napr. Passat používané do príchodu 6. generácie passatu- potom zmena na priečne uloženie a zaradenie Haldexu (zapína podľa potreby-úspora paliva ECO terorizmus) aj som to tam napísal..."4motion v mechanickej forme" mal to tuším golf 4 3.2 V6 4 motion, niesom si úplne istí či aj Golf 2 (mohla tam byt viskozna spojka) sused mal Golf 2 v 4x4 1,8i klasicky nie ten terénny G2
k tvojmu videu- stačil mi názov a vedel som ze si vedľa , jak tá jedla... Tiguan ma len Haldex, mechanické 4 motion tak ako prišlo pred rokmi nikdy nemal ani mat nebude.
"synku"'chceš sa ešte baviť o tom čo bolo a myslím ze ešte je TOP...!!?? daj si najskôr dolu zakrvavené okuliare voči VAG, a potom drístaj.....howk
viac krát som mal česť s Torsenom vo 4motion alebo quattro v takých podmienkach ze by si kukal- keď už si použil "UJA " youtuba tak si to pozri sám.
nepopieram ze existuju tiež iné dobre systémy 4x4 ale na cistu mechaniku ma malo čo....
ak by si vedel, čo asi nevieš (neviem s akým dátum narodenia funguješ) tak origo 4motion u VW je mechanická 4x4 s torsenom (teraz určite streliš, ze čo to ten torsen je...??) - u Audi sa vola quatro. čo boli u VW napr. Passat používané do príchodu 6. generácie passatu- potom zmena na priečne uloženie a zaradenie Haldexu (zapína podľa potreby-úspora paliva ECO terorizmus) aj som to tam napísal..."4motion v mechanickej forme" mal to tuším golf 4 3.2 V6 4 motion, niesom si úplne istí či aj Golf 2 (mohla tam byt viskozna spojka) sused mal Golf 2 v 4x4 1,8i klasicky nie ten terénny G2
k tvojmu videu- stačil mi názov a vedel som ze si vedľa , jak tá jedla... Tiguan ma len Haldex, mechanické 4 motion tak ako prišlo pred rokmi nikdy nemal ani mat nebude.
"synku"'chceš sa ešte baviť o tom čo bolo a myslím ze ešte je TOP...!!?? daj si najskôr dolu zakrvavené okuliare voči VAG, a potom drístaj.....howk
viac krát som mal česť s Torsenom vo 4motion alebo quattro v takých podmienkach ze by si kukal- keď už si použil "UJA " youtuba tak si to pozri sám.
nepopieram ze existuju tiež iné dobre systémy 4x4 ale na cistu mechaniku ma malo čo....
Re: Koncernak
dany01: Škoda ti je písať,vysvetľovať,niektorí tu majú dokonalé autá a všetko ostatné je zlé,hlavne keď to používa VAG.Najlepšie bude asi nereagovať.Používal som olej Castrol a mnohí tu naň pľujú, ale kto z nich ho dal na rozbor ,ja áno a po 10kkm úplne dobrý olej vo všetkých smeroch ,takisto aj MO ,ktorý používam teraz ,dokonca aj prevodový.Vychvaľujú tu Ravenol ,kto z nich ho dal na rozbor?Pracoval som na skúšobni motorov a kolega hovoril "čo nenameráme neexistuje",tak preto nechválim ani nenadávam na niečo iba podľa značky.
Re: Koncernak
ako si poznamenal-tažko s niekym vecne debatovať o niečom keď on iba strieľa do vetra a ty dávaš fakty pripadne reálne skúsenosti-veľmi často sa tu vytrháva z kontextu.slovo castrol sa ani neodvážim povedať-hneď budem koncernak,JTM, atd.... ja som mal vo firme 55 aut čo behali na Castrol Edge 5w30 50700 milióny km, každé min 30 tis. km/rok viaceré 2x tolko a doteraz jazdia.sem tam bol aj mobil esp ale ten nebol bežne dostupný hocikde tak vacsiňou castrol.V siemense som sa staral o 300 aut a viac , všetko na Castrole a všetko bolo OK. sám ho už nepoužívam kvôli cene, to už radšej Mobil ESP-ma rovnaku cenu. dlhšie používam Valvoline, pripadne Shell.
čo sa týka prevodoviek tam by som nemal odvahu nič iné ako originál dať - či manuál, DSG, hydromenic.
čo sa týka prevodoviek tam by som nemal odvahu nič iné ako originál dať - či manuál, DSG, hydromenic.