dam to sem, nebudem zasierat vag vlakno...
lefort píše:Ano, je to tak jak píše Pitris.
Hlavně mě fascinuje, že potřebu "čypovat" mají nejvíc majitelé VAGu.
da sa to otocit aj takto-
cipujem lebo som nespokojny s autom.
o co by to bolo jednoduchsie, rovno kupit auto s pozadovanym vykonom....
ojnicne loziska najviac nachylne na tlak oleja. rozmery a plocha stycnych ploch pri vyssom vykone-zatazeni nemusi byt dostatocna, dojde k kontaktu a opotrebenie je tam...
"obed zdarma" neexistuje! ak ano, je mozne ze sa z neho poseres
este by som vypichol komentar byvaleho kolegu co pracuje v hjonde servise. hovoril ze dneska je vsetko presne navrhnute, diely z tenkeho plechu sprehybany aby mal nosnost a pevnost...
vsak na to mame moderne CAD/CAE kompjuter systemy.
predstavme si, ze cely motor je navrhnuty napresno tabulkovemu vykonu..a 10rokov zivotnost
a jebneme tam od "majstra" čyp. komentar ze to cypoval odbornik je mimo misu, lebo urcite ten clovek nesedel pri rysovacom prkne motora..
mozno tak na zachodovom prkne.
odhadom zdvihne cisla takym sposobom aby to aspon par rokov vydrzalo, a zakaznik mu skody za tisice neojebal o hlavu.
ps1-to co by vydrzalo mozno 10 rokov, uz nebude toho schopne.
ps2-vag historia je plodna na prusery, ked este v zaruke sa to posralo.
palec hore, čypujem o život.
ak to "nahodou" motor nevydrzi a jebne, to nevadi. nasypeme vijagru do nadrze + motora.
chvilu bude fungovat, a stocime dolu niekolko tisic. dame mu k tomu hliny z vrakace. pro znackaře je to magnet, nekdo to vezme.
a v case ked zacne zrat olej, uz to davno nebude nas problem.