Komfort ??
Moderátor: Colommbo
Re: Komfort ??
Rozumnému pokroku se nebráním. Auto-světla je extra poloha, která se stejně jako auto-stěrače nemusí používat. Já taky v autě nechci zbytečnosti, které nevyužiji a jen hrozí zvýšenými náklady v př. závady. Např. otravný start-stop, HUD, kamery místo zrcátek... Ale abych se bránil nechat si ráno prohřát pozadí v promrzlém autě. To teda já nee.
Ale je normální, že každý to má ve svém pohledu nastavené jinak. Když budu řidič profík, denně stovky km, tak budu o AT, adaptivním tempomatu atd. mluvit jinak, než když budu jezdit jen do kaufu pro rohlíky nebo o víkendech na svůj úsek okresky...
Ale je normální, že každý to má ve svém pohledu nastavené jinak. Když budu řidič profík, denně stovky km, tak budu o AT, adaptivním tempomatu atd. mluvit jinak, než když budu jezdit jen do kaufu pro rohlíky nebo o víkendech na svůj úsek okresky...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Komfort ??
Mně třeba chybí vyhřívaný volant.
Re: Komfort ??
Ve Focusu ho máme a je to paráda. Stejně jako když třeba po lyžovačce sednete do auta a pustíte si vyhřívání zadnice.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Komfort ??
Já ještě nestíhám nastartovat, a ta má polovice mačká tlačítko vyhřívání sedačky.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Komfort ??
No chlapi a zeny toto maju odlisne: chlapi potrebuju chladit a zeny zohrievatAle abych se bránil nechat si ráno prohřát pozadí v promrzlém autě. To teda já nee.
toto chapem, ale ja to riesim kozusinovymi rukavicami ked vleziem do auta. Ma vobec nejake auto vyhrievanie volantu? Mozno by stalo za uvahu porozmyslat ze ako to dobastlit.Mně třeba chybí vyhřívaný volant.
a co elektromobily, tie maju nezavisle kurenie webasto? (na naftu aby nezrali elektrinu?)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Komfort ??
Vyhřívaný volant nijak nedobastlíš, musíš si ho pořídit s autem. Jinak ho dnes můžeš mít třeba i v Hyundaji či Kie (z laciných aut).
Re: Komfort ??
Zjistil jsem, že v Avensisu je přídavné naftové topení od výrobce, které urychluje ohřev chladicí kapaliny
Re: Komfort ??
Já ho tam mám (rv 2001), použil jsem ho asi dvakrát, když jsem byl dlouho v autě, tak to pomáhá ohřívat vodu v okruhu při zapnutém motoru.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Komfort ??
Měla ho (Webasto) z výroby i každá Mazda 6 v dieselu, ale "nepřiznané". Pokud ho ovšem chtěl uživatel používat jako zcela nezávislé topení, byl tam příplatek nějakých 26 tis. Kč za samostatné ovládání.skodovkar píše:Zjistil jsem, že v Avensisu je přídavné naftové topení od výrobce, které urychluje ohřev chladicí kapaliny
Re: Komfort ??
V Avensisu je manuální spínač pod volantem, ale není úplně uživatelsky přívětivé. Jsou tam časové proluky https://www.ulozto.cz/!za9KKe3j/avensis-06-cz-pdf (str. 255)
Přídavné topení je určeno k ohřátí kabiny
vozidla v chladném počasí. Přídavné topení zapněte stisknutím spínače.
Motor musí běžet.Rozsvícený indikátor signalizuje, že přídavné topení je zapnuto.
Přídavné topení se zapálí přibližně 30 sekund po stisknutí tlačítka a přibližně dalších 55
sekund trvá, než se úplně ohřeje. Po dostatečném zahřátí chladicí kapaliny
motoru systém automaticky řídí úroveň vytápění.
Při zapnutí nebo vypnutí přídavného topení
může vycházet z výfuku pod podlahou bílý
kouř a slabý zápach. Pokud je přídavné
topení použito za extrémně chladných podmínek, může z výfuku vystupovat pára. To je
normální.
Pro vypnutí přídavného topení proveďte
následující:
• Stiskněte spínač přídavného topení
ještě jednou.
• Zastavte motor.
Po vypnutí přídavného topení můžete z motorového prostoru po dobu přibližně 2 minut
slyšet zvuk. To znamená, že elektrické ventilátory jsou v činnosti, aby ochladily části pří-
davného topení, a nesignalizuje to poruchu. Po přibližně 2 minutách se ventilátory zastaví
a přídavné topení se úplně vypne. Doporučujeme, abyste nezapínali přídavné
topení dříve, než po 10 minutách od jeho vypnutí. Jinak se může ozývat hluk, když se
topení zapaluje. Před doplňováním paliva musí být přídavné topení vypnuto.
Přídavné topení je určeno k ohřátí kabiny
vozidla v chladném počasí. Přídavné topení zapněte stisknutím spínače.
Motor musí běžet.Rozsvícený indikátor signalizuje, že přídavné topení je zapnuto.
Přídavné topení se zapálí přibližně 30 sekund po stisknutí tlačítka a přibližně dalších 55
sekund trvá, než se úplně ohřeje. Po dostatečném zahřátí chladicí kapaliny
motoru systém automaticky řídí úroveň vytápění.
Při zapnutí nebo vypnutí přídavného topení
může vycházet z výfuku pod podlahou bílý
kouř a slabý zápach. Pokud je přídavné
topení použito za extrémně chladných podmínek, může z výfuku vystupovat pára. To je
normální.
Pro vypnutí přídavného topení proveďte
následující:
• Stiskněte spínač přídavného topení
ještě jednou.
• Zastavte motor.
Po vypnutí přídavného topení můžete z motorového prostoru po dobu přibližně 2 minut
slyšet zvuk. To znamená, že elektrické ventilátory jsou v činnosti, aby ochladily části pří-
davného topení, a nesignalizuje to poruchu. Po přibližně 2 minutách se ventilátory zastaví
a přídavné topení se úplně vypne. Doporučujeme, abyste nezapínali přídavné
topení dříve, než po 10 minutách od jeho vypnutí. Jinak se může ozývat hluk, když se
topení zapaluje. Před doplňováním paliva musí být přídavné topení vypnuto.
Re: Komfort ??
Tak tohle ovšem funguje jinak, než u Mazdy 6, kde se tím nemusíš vůbec nijak zabývat. Problémem je tak snad jen výměna palivového filtru, který filtruje naftu i pro přídavné topení. Prostě pakárna (dělal jsem to)!
Re: Komfort ??
Co já znám Webasto, tak se dálkově nebo v naprogramovaný čas zapne "samo" a ohřeje chladicí kapalinu v motoru a (jen nevím jestli vlastním) čerpadlem to cirkuluje v chladicí / topné soustavě....
Snadnější start již ohřátého motoru,
dříve teplo v kabině. (Obdoba 'bufíku').
Snadnější start již ohřátého motoru,
dříve teplo v kabině. (Obdoba 'bufíku').
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Komfort ??
To je ovšem případ domontovávaného Webasta, které má vždy samostatné ovládání. V Mazdě 6 sice Wabasto je, ale výrobce vozu se tím nikde nechlubí a za ovládání zařízení, které tam už vlastně z převážné části je, si nechal tučně zaplatit.
Re: Komfort ??
som presvedceny ze je tam z dovodu znizenia emisii, studeny motor ma vysoke emisie. a dizel ako taky pomaly topi.skodovkar píše:Zjistil jsem, že v Avensisu je přídavné naftové topení od výrobce, které urychluje ohřev chladicí kapaliny
ironia ked prisne emisne normy nutia firmy robit veci, ktore by bezne nerobili.