Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Wolf7991941
Příspěvky: 59
Registrován: ned úno 25, 2018 21:26

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od Wolf7991941 »

To bolo asi ironicky či ? 250 za to bolo veľa ? ... Takže keby to chcem dať doporiadku tak to je okolo 1000 eur ?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od Jerry3 »

Nikoli, těch 250 EUR za práci je fakt skvělá cena. 30 tis. Kč je víc jak 1000 EUR, ale neznám cenové poměry v autoopravárenství na Slovensku. Ještě se zeptej, kolik by stálo to vyčištění bez demontáže pomocí vzdušného víru se skořápkami vlašských ořechů.

A jen tak mimochodem, zanesený sací trakt citelně snižuje výkonové parametry motoru, zároveň však i jeho spotřebu paliva. :)
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od pepoh »

Jerry3 píše:Možná by nebylo bývalo od věci si tohle všechno pozjišťovat ještě před pořízením daného vozu.
co asi 99,9% ludi (mimo tohto fora) nikdy nerobi
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od Jerry3 »

Ale také si potom naprostá většina z nich nestěžuje. :twisted:
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od bloke »

Orientačne mimo značkových, začínajú okolo 20 - 30 EUR za hodinu, ale finálny výpočet prác býva spravidla už veľmi voľná tvorba... Niektorí stirelajú z brucha ešte pred vykonaním, takže človek má priestor na kšeft nekývnuť, nepristúpiť. Radšej sa nerozpisujem, lebo by bolo nadlho :D :oops:
Jerry3 píše: ale neznám cenové poměry v autoopravárenství na Slovensku.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od pepoh »

vtip je ze ked si das do guglu walnut blasting, je az sokujuce aky znamy a rozsireny pojem to je...
asi moc casty vyskyt zasierania sacich kanalov bordelom..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:...asi moc casty vyskyt zasierania sacich kanalov bordelom..
Ano, následkem práce motoru s chudou směsí, vysokého podílu EGR, přímého vstřikování, podtáčení motoru a nadměrné spotřeby oleje měněného v příliš dlouhých intervalech.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...

Příspěvek od Pitris »

Tak. Je to kombinace snahy výrobce dostát debilním ekonormám, nesmyslně dlouhého předepsaného intervalu pro olej a snahy o co nejmenší spotřebu jednak ze strany naprogramování automatu nebo "rádce" řazení pro jízdu v otáčkách těsně nad volnoběhem, a druhak mylným úsudkem řidiče že spotřeba paliva je tím menší, čím nižší jsou ty otáčky motoru :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět