JASO norma

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: JASO norma

Příspěvek od Durex »

lefort píše:
Durex píše:Taky sem měl období,že sem do hayabusy dával olej motorex,protože na obalu byla právě ona :twisted: :lol: :lol:
Ale ten pocit, ten pocit! :mrgreen:
Jo to máš pravdu :lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: JASO norma

Příspěvek od Durex »

Jerry3 píše:
Durex píše:Chci do skůtra,tak se skůtrem.
Řekl bych, že olej do skútru by - na rozdíl od autooleje - měl být přinejmenším oxidačně odolnější, neboť takový záhul (jako v mém skútru :twisted: ) dostane jen málokde.
To,že ty tomu dáváš čočku ještě neznamená,že by to mělo být odolnější :lol: U klasických skútrů je relativně málo oleje,krátkej interval a navíc se to rychle ohřívá. Takže i klasický autoolej je úplně v pohodě. Jezdí na tom půl světa a kolikrát je ten servis otřesnej a pořád to jezdí ...
Pedro píše:To neplati az tolik u 2T.
2T je a byla specialita a tady je to na oleje háklivější a u 2T motoru se krásně pozná,jak je který olej dobrý i po relativně málo km. Bavím se samozřejmě o našlapaným 2T. Ale to je zase standard, protože jinak není důvod 2T volit :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět