Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké pneu?
A když se přesunete do Spišské Nové Vsi, tak tam bude zase jinak.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Jaké pneu?
Včera jsem si udělal na procházce se psem průzkum v Olomouci u Globusu a tam ze 100 aut mělo zimní necelých 40 (z toho 5x Michelin Crossclimate).Pitris píše:Pitris píše:Já přezul na zimní včera, bo v neděli na týden do Tater za Maguru.... Vredestein Snowtrac 3.Tak jsme tady: Spišská Stará Ves +17 °CPedro píše:To ze je tam takova kosa, ci moznost fujtajblu?
bylo
je
je
Re: Jaké pneu?
To já jsem si v průběhu léta celkem všímal kolik lidí jezdí zimní i v létě. Nechápu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
Staré zimní dojedou v létě jako poslední sezónu.
V jednom pneuservisu jezdil své Mondeo majitel celý rok na zimákách. Že se mu to neoplatí přezouvat.Jezdí pořád služebním Caddy-
V jednom pneuservisu jezdil své Mondeo majitel celý rok na zimákách. Že se mu to neoplatí přezouvat.Jezdí pořád služebním Caddy-
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké pneu?
To bych možná ještě i pochopil - na dojetí, a i tak je to "žvejkačka" , ale většinou to jen na dojetí nebylo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
A co je divného jezdit v lete zimaky? Kdyz nekdo najde max 10tkm ročně? I min? Zimaky dává jen proto ze zakon? Muj názor. A kdy je leto, kdy zima..... Tabulkou, kalendářem?
Mely by se uzakonit pneu cca 2-3 mm. A smytec. At ty profici ci amatéři, co jezdi hodně v lete či zime, obujou co potrebuji.
Mely by se uzakonit pneu cca 2-3 mm. A smytec. At ty profici ci amatéři, co jezdi hodně v lete či zime, obujou co potrebuji.
Re: Jaké pneu?
Tak, tak. To jsou ti, co už měli u olomouckého Globusu "přezuto" aneb český člověk přezouvá až když čekací doba do servisu přesáhne pracovní týden...Pitris píše:To já jsem si v průběhu léta celkem všímal kolik lidí jezdí zimní i v létě. Nechápu
Pedro: Já bych v klasické zimě (+5°C, mokro) radši jezdil na letňácích než v létě na zimácích. Vyzkoušené to nemám, ale myslím si, že to musí být měkké.
Naopak na zimní 4 mm hážu bobek a nechám staré Semperitky, které se letos ojedou pod limit a příští rok možná ještě víc,
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Jaké pneu?
TeploměremPedro píše:A kdy je leto, kdy zima..... Tabulkou, kalendářem?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
Jako ten, kdo byl letos nucen přezout dřív, odpovědně prohlašuji, že jízda na zimácích v těchto teplotách je fakt průser - občas jsem si připadal jak na náledí.
Re: Jaké pneu?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké pneu?
Samé marketingové kecy. Jako u všech tzv. novinek. A jak vzniká ona "oblíbenost"? Zkuste se na dvě hodiny postavit do pneuservisu v době "pneu žní", rychle pochopíte.
Re: Jaké pneu?
Napis ako? Ja nechapem. Teraz som kupil nove Continental WinterContact 860 tak dufam, ze to nie je marketing. Aj ked 10 rocne Matadory asi prekonaju.Jerry3 píše:Samé marketingové kecy. Jako u všech tzv. novinek. A jak vzniká ona "oblíbenost"? Zkuste se na dvě hodiny postavit do pneuservisu v době "pneu žní", rychle pochopíte.
Re: Jaké pneu?
Mě vždy baví, když je nějaký minimální rozdíl v porovnání dvou produktů a uměle se zkreslí graf tak, aby to vypadalo dramaticky jako uvedený graf. Něco podobného jsem viděl i u DENSO, kde bylo jakési srovnání hodnot svíček. Rozdíl byl velice malý, ale graf se uřezal tak, aby to vypadalo jako mnohem více
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html
http://www.globaldenso.com/en/products/ ... tures.html
Re: Jaké pneu?
Jak? Jednoduše. To takhle přicházejí zákazníci do pneuservisu s požadavkem na přezutí svého vozu. Většina českých pneuservisů má skladem co? Povětšinou barumky, něco málo gum jiných, obvykle dražších značek. Jak potom asi vypadá výběr oněch zákazníků a jak vzniká "nejoblíbenější" značka?
A k těm TS860 tu již dříve diskuse proběhla. Hledej, najdeš. Osobně bych si je nepořídil.
A k těm TS860 tu již dříve diskuse proběhla. Hledej, najdeš. Osobně bych si je nepořídil.
Re: Jaké pneu?
Já jsem zase viděl grafy z brzdy atmosférického dvoulitru (výkon měřen na klice, ne na kolech; motor laděn přímo na brzdě) laděného pro závody mezi kužely, kde prostá výměna NGK za Denso Iridium přinesla ve špičce 5 PS. Možná ti to bude ve srovnání s těmi více jak 200 PS, které dotyčný z motoru dostal množstvím velmi nákladných úprav, málo, ale ten, kdo někdy atmosférický benzíňák ladil, ví moc dobře, co to znamená.skodovkar píše:Mě vždy baví, když je nějaký minimální rozdíl v porovnání dvou produktů a uměle se zkreslí graf tak, aby to vypadalo dramaticky jako uvedený graf. Něco podobného jsem viděl i u DENSO...