Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Ten článek je bulvár...
- ČSOB si nechala zpracovat studii - větří prachy.
- Bude potřeba vybudovat rozsáhlou síť dobíjecích stanic na parkovištích, u supermarketů - realita v ČR tak do 20 let.
- Hybrid jako vrchol spolehlivosi - víc součástek, víc systémů, víc PR
Až opadne zájem o SUV, tak budou hybridy IN, ale jen trochu - vodíkový pohon je odstaví. V globále jde o to, aby bylo co vyrábět a přesvědčit lidi, aby si kupovali věci, které vlastně ani nepotřebují
Já svýho chrochtáka nedám a do "začmouděných" metropolí nemám důvod jezdit
- ČSOB si nechala zpracovat studii - větří prachy.
- Bude potřeba vybudovat rozsáhlou síť dobíjecích stanic na parkovištích, u supermarketů - realita v ČR tak do 20 let.
- Hybrid jako vrchol spolehlivosi - víc součástek, víc systémů, víc PR
Až opadne zájem o SUV, tak budou hybridy IN, ale jen trochu - vodíkový pohon je odstaví. V globále jde o to, aby bylo co vyrábět a přesvědčit lidi, aby si kupovali věci, které vlastně ani nepotřebují
Já svýho chrochtáka nedám a do "začmouděných" metropolí nemám důvod jezdit
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Jaké auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
a nebo jen lidi začali trochu zapojovat mozek a nekupujou naftu, když jí nepotřebujou... Zařízení na úpravu spalin jsou komplikovaný a nepracujou ideálně v přechoďácích. Na krátký pocuky taky diesel neni vhodnej. Ucpaný DPF a hrozící zákazy vjezdu do center měst jsou dostatečným strašákem
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké auto?
...dvouhmotové setrvačníky, citlivé vstřiky, riziko špatné zimní nafty...
To všechno dohromady byly mé důvody odklonu od moderních dieselů.
To všechno dohromady byly mé důvody odklonu od moderních dieselů.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Ale Tome,mas mega dispeje,bez cudliku,co na tom,ze na to musis cumet. Technika jde kukat,skoro kazdy chce audio video blutu a co nevic zrychleni na rovine. Vic netreba.
Re: Jaké auto?
Správně to nikdy ani nemělo dospět do stadia "moderního" dieselu v osobním voze.
Re: Jaké auto?
Já jsem s dieselem spokojen.
Jezdí to líp než benzín
Zrychluje to bez kvedlání fofrklackem
Žere to jak benzínová Babeta
Servisní náklady na provoz motoru jsou +- stejné jako na benzín
Náklady na opravy motoru jsou +- stejné jako na benzín
Technické procházím hladce
Nářky benzinových trotlů jsou veselé historky z natáčení
A na benzíny také dojde (již dochází), protože všelijakým eko-zeleno-aktivistům nejde o nic jiného než o prachy
Co si více přát
Jezdí to líp než benzín
Zrychluje to bez kvedlání fofrklackem
Žere to jak benzínová Babeta
Servisní náklady na provoz motoru jsou +- stejné jako na benzín
Náklady na opravy motoru jsou +- stejné jako na benzín
Technické procházím hladce
Nářky benzinových trotlů jsou veselé historky z natáčení
A na benzíny také dojde (již dochází), protože všelijakým eko-zeleno-aktivistům nejde o nic jiného než o prachy
Co si více přát
Re: Jaké auto?
Chacha Tos nechtěl napsat A já zas nechci motor s využitelnými otáčkami 1800 - 3800☺Návštěvník22 píše:Já jsem s dieselem spokojen....Jezdí to líp než benzin....
Těm prvním třem věcem může věřit jenom trotl s turbo-dieselem, který nikdy nejel v autě s dobrým turbo-benziňákem....
Ale v tom posledním máš bohužel pravdu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Dvaadvacítka je nejspíše podladěnou verzí čtyřiačtyřicítky , poněvadž jen ten, kdo o ničem neví zhola nic, je schopen beze studu popírat fyziku.
Re: Jaké auto?
Tak pro tebe budiž omluvou, že znáš dízla jen z trolejbusu.Pitris píše:Chacha Tos nechtěl napsat A já zas nechci motor s využitelnými otáčkami 1800 - 3800☺Návštěvník22 píše:Já jsem s dieselem spokojen....Jezdí to líp než benzin....
Těm prvním třem věcem může věřit jenom trotl s turbo-dieselem, který nikdy nejel v autě s dobrým turbo-benziňákem....
Ale v tom posledním máš bohužel pravdu
Re: Jaké auto?
Tom a Jerry
Brouk pytlík se v tobě nezapře. Všechno zná, všude byl alespoň dvakrát a hlavně to nezapomíná neustále připomínat okolí.
Brouk pytlík se v tobě nezapře. Všechno zná, všude byl alespoň dvakrát a hlavně to nezapomíná neustále připomínat okolí.
Re: Jaké auto?
Ty voe teď si tomu fakt dal korunu i dolar - větší konina než nafta v trolejbuse už napsat snad ani nejde.... To IQ 22 na tebe opravdu sedíNávštěvník22 píše:....že znáš dízla jen z trolejbusu.
A jestli si náhodou myslel a nebolelo to, tak když už tak 'dízl' v trolejbuse na pohon elektromotoru.
PS: A karbec na P V3S bys našel
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Diesel je skvelý na dlhšie cesty,na mestsku premávku ale rozhodne stavaný nie je ani tam nepatrí. Ekonomická návratnost v prípade premávky v mestskom režime je v mínusových číslach. Mám diselové auto,moto je samozrejme benzín,ale netahám ani na jednu stranu. Zložitost technickej stránky je v oboch prípadoch rovnaká,u dieselov zložitý palivový systém+eko systémi. Benzín zase tunuju variabilným ventilovým rozvodom,zložitým chladením turba a chladením stlačného vzduchu.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
Tak turbo musíš uchladit i umazat jak u benzinu, tak i u nafty a pořád bude systém VTEC, VVT-i a jak jinak si je pojmenovali jejich různí výrobci trvanlivější, jednodušší a blbuvzdornější než vstřiky, DPF a trable v zimě s naftou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF