Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
modelář: Dobrá, uznávám, že za tolik nikdo jezdit samozřejmě nemůže a jestli za tolik jezdím já, tak se mi to jenom zdá. Jestli se mi to nezdá, tak to nemohu nikomu povídat. Jestli to mohu někomu povídat, tak ne modeláři. S lynčováním jsem se ještě kvůli tomu nesetkal, ani s jinými reakcemi "za hranicí normality", dokonce to nikdo (kromě modeláře) nezpochybňoval. Dokonce lidí, kteří jezdí se spotřebou blízko deklarované, je poměrně dost, ale ne v okolí modeláře, tam to mají všichni, včetně modeláře, přesně změřeno, ale na deklarovanou spotřebu se nemohou dostat a vlastně ani nechtějí, tak za ni nikdo nemůže jezdit, páč to není možné a je to vědecky, teoreticky i empiricky a vůbec i jinak, podloženo a dokázáno. A nakonec: tak mě marketing zmarketingoval, že jsem si nakonec koupil Juniora a P107, páč v reklamách denodenně tvrdili, že jen tohle jsou ta nejlepší auta a žádná jiná. Hlavně, že máme takový pěkný pozdní podzim. Mám za to, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna, větší. Tak zas někdy u jiného tématu, modeláři.
NOVON: Dík za radu, ale už jsou vyměněné a až se to bude dělat příště... , tak už auto pravděpodobně bude mít jiného majitele. Také mám za to, že 1x za 100000 km se to možná nevyplatí, páč díly na Audi budou asi za kapku jiné ceny, než na fabču. Takže tu vhodnou možnost - první výměnu, a pak si to užít, už jsem prošvihl .
Modelář měl pravdu a uvedl hezký příklad. Z testu na 100 000Km vyplynulo , že i takový MB může být horší než fabie co do spolehlivosti a to ještě hodně daleko za Loganem. Z testu obecně vyplynulo, že nejde až tak o značku, jako o cenu a třídu vozu (ale byly i vyjímky).Itall píše: Mám za to, že dobrý výrobce má všechny modely víceméně povedené, nebo - abych to znenáročnil - žádné průserové.
NOVON Jde mi o levný, spolehlivý vůz, s nízkými náklady na provoz, zároveň ale mám rád pořádná auta. Jde to trochu proti sobě, ale třeba v Audině 80 (1,9TDi) by se to dalo vše najít.
Asi právě proto je ta metodika měření spotřeby předmětem ostré kritiky, především pak v zemích, kde se od hodnoty exhalací CO2 odvíjejí různé daně. Asi právě proto se na půdě EHK OSN pracuje na její revizi. Asi právě proto ze všech výsledků praktických testů aut, kde se skutečně měří a ne jen opisují deklarované údaje z tabulek, vyplývá, že se nedokáží k deklarovaným hodnotám ani přiblížit. Asi právě proto mé vlastní poznatky o spotřebě v případě jízdy tzv. "s davem" +- přesně odpovídají výsledkům těch testů, tj. jsou silně vzdálené deklarovaným hodnotám. Atd. atd.Itall píše:modelář: Dobrá, uznávám, že za tolik nikdo jezdit samozřejmě nemůže a jestli za tolik jezdím já, tak se mi to jenom zdá. Jestli se mi to nezdá, tak to nemohu nikomu povídat. Jestli to mohu někomu povídat, tak ne modeláři. S lynčováním jsem se ještě kvůli tomu nesetkal, ani s jinými reakcemi "za hranicí normality", dokonce to nikdo (kromě modeláře) nezpochybňoval. Dokonce lidí, kteří jezdí se spotřebou blízko deklarované, je poměrně dost, ale ne v okolí modeláře, tam to mají všichni, včetně modeláře, přesně změřeno, ale na deklarovanou spotřebu se nemohou dostat a vlastně ani nechtějí, tak za ni nikdo nemůže jezdit, páč to není možné a je to vědecky, teoreticky i empiricky a vůbec i jinak, podloženo a dokázáno.
Zrovna na Juniora byla svého času docela masivní kampaň, které masivně podlehli i naši spoluobčané hovořící jedním cizím, nicméně nekodifikovaným jazykem. A je to přece také vůz renomované značky Škoda vyrábějící tak dobrá vozidla, jako třeba Superb, že to mateřskému koncernu až vadí... No a kolínská trojčata samozřejmě dostala do vínku osvědčenou "kvalitu Toyoty"... Prostě perverze zvrácené logiky, nic víc!Itall píše:A nakonec: tak mě marketing zmarketingoval, že jsem si nakonec koupil Juniora a P107, páč v reklamách denodenně tvrdili, že jen tohle jsou ta nejlepší auta a žádná jiná. Hlavně, že máme takový pěkný pozdní podzim. Mám za to, že uvnitř zeměkoule je ještě jedna, větší. Tak zas někdy u jiného tématu, modeláři.
Pitris: No jo, modelář totiž neumí (nebo nechce nebo obojí) jezdit za deklarovanou spotřebu, stejně jako různí testovači aut, kteří zkoušejí, co auto umí nebo neumí a nejradši by lynčoval lidi, kteří chtějí a umí to, přesto nejsou brzdou provozu a ó hrůzo! , dokonce to sem napíší! A ještě (modelář) připojí takové krávoviny, jako že se zničí agregát apod. To snad nemá obdoby (tedy určitě). Anebo je to řízená provokace s cílem vyvolat podrážděnou reakci, všechno je možné .
Italle, moment: modelář tady žádnou krávovinu nikdy nenapsal !! Je fakt, že to někdy "rozpitvává" až dost dopodrobna, na některé věci má možná až zvláštní názor, ale ví setsekramentsky dobře, o čem mluví / píše.....A myslím si, že 90% řidičů, kteří se snaží jezdit "na spotřebu", opravdu ten motor ničí, protože ho podtáčí......
Přiznám se, že "jízda na spotřebu" mi moc nejde (a nikdy nešla), byť rozpětí mezi maximální a minimální PRŮMĚRNOU (tj. nikoli okamžitou) spotřebou mého vozu činí 12,8 l/100 km, což zároveň dostatečně vyjadřuje to, co kdy po autě (nejen po svém, to znám dóst dobře) požaduji. Jenže právě díky tomu také dóst dobře vím, co které umí nebo neumí!Itall píše:Pitris: No jo, modelář totiž neumí (nebo nechce nebo obojí) jezdit za deklarovanou spotřebu, stejně jako různí testovači aut, kteří zkoušejí, co auto umí nebo neumí...
Pokud někdo zdržuje jenom mne, nemám s tím vcelku problém, resp. umím si s tím poradit. Např. zrovna tento týden jsem už min. 3 x musel vystoupit z auta a jít ty řidičky stojící jako první před semaforem upozornit, že pokud si nenajedou až nad smyčku ve vozovce, tak nám ta zelená nikdy nepadne. Jenže to jsem stál maximálně jako třetí třetí v pořadí. Ovšem když jsem ze stejného důvodu stál až jako nějaký 15. a dlouho se nic nedělo, vzdal jsem to a raději jel jinudy...Itall píše:a nejradši by lynčoval lidi, kteří chtějí a umí to, přesto nejsou brzdou provozu a ó hrůzo! , dokonce to sem napíší!
Kdybys místo bezobsažných úvah spíše obcházel místa, kde se dají auťáky půjčit ke svezení, tak bys třeba sám přišel na to, že asi není úplně normální, když Ti kontrolka na přístrojovce vozu s benzínovým nepřeplňovaným motorem urputně signalizuje nutnost přeřadit na vyšší kvalt nejpozději v nějakých 1500 - 1600 ot./min. (to je ten lepší případ), zatímco DSG ve vazbě na "miniaturní" přepňovaný benzínový motor to za Tebe dokonce sama udělá, a to už ve 1400 ot./min. (to je ten horší případ)!Itall píše:A ještě (modelář) připojí takové krávoviny, jako že se zničí agregát apod. To snad nemá obdoby (tedy určitě).
Nebýt Tebe, s kým bych si tu povídal?Itall píše:Anebo je to řízená provokace s cílem vyvolat podrážděnou reakci, všechno je možné .
Oprava: všude by se musely...modelář píše:...všude by se museli naučit dělat knedlíky: nejen kynuté, ale hlavně houskové, a pak ty ovocné s tvarohem!
P.S.: Čeština je jazyk dávno kodifikovaný (byť stále živý), v němž má shoda podmětu s přísudkem jasný význam, který tímto považuji za nutné podtrhnout!