Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Pekne im to jeboce. Jednolitrový trojvalec s turbom + pri menšej záťaži ide na dva válce a spotrebu to celé dokopy má jak 1.8 atmo od Hondy z 2006 roku Keby im to išlo za okolo 3-4 litre nepoviem ani ň
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Mám pocit, že Italové před několika lety do nějakého pidiauta už dvouválec montovali, ale jednak to je/byl extrém a druhak nevím, jak to dopadlo.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Smarty maju tiež 2 valce,i ked táto kategoria sa tažko radí medzi autá.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
pche, objavili teplú vodu. Naši to tu mali ešte v praveku
Dvojvalec Jawa 350
Dvojvalec Jawa 350
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Jaké auto?
Veloxe ma byvaly pritel dcery. V barvach koralky Jameson.
Re: Jaké auto?
aj citron CV2 bol dvojpufkáč,tiež slávny Trabík.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
myslim si (mozno zle) ze 4v v rezime 2v nebude tak nevyvazeny jak 3v na 2v.
fiat twinair to je asi jediny novy radovy 2 val. kachna-boxer.
-recenzie novych aut, f kufri uz iba diera na krabicu od topanok..... lebo baterky .. mildhybrid.. zase prisnejsi co2 limit. to znamena rezerva ani za priplatok, a zbohom instalacia "plynovej baterie"
typek vysvetloval preco nove auta maju utlmeny vyfuk. moze za to gpf, je problem naladit vyfuk ..
a buduce limity hluku budu prisnejsie.. dobre uz bolo..
fiat twinair to je asi jediny novy radovy 2 val. kachna-boxer.
-recenzie novych aut, f kufri uz iba diera na krabicu od topanok..... lebo baterky .. mildhybrid.. zase prisnejsi co2 limit. to znamena rezerva ani za priplatok, a zbohom instalacia "plynovej baterie"
typek vysvetloval preco nove auta maju utlmeny vyfuk. moze za to gpf, je problem naladit vyfuk ..
a buduce limity hluku budu prisnejsie.. dobre uz bolo..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
tichsi motor je dobra vec ... v com vidis problem, navyse naladeny vyfuk by mal byt dobry aj z hladiska vykonu motora alebo sa mylim?je problem naladit vyfuk ..
a buduce limity hluku budu prisnejsie..
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Jestli myslíš Trabanta, tak to byl dvoudobý dvouválec, což je jako čtyřdobý čtyřválec. To bych nepočítal.Brembo píše:tiež slávny Trabík.
Řekl bych, že to časem opadne, až bude elektromobilů v provozu dost na to, aby mohli říci, že se znečištění vlastně nijak výrazně nekonalo. Ale to už tu nebudu.
Jestli myslíte že může být ještě jiný scénář, určitě budete mít pravdu. Nějak se v tomto světě neorientuji.
Zajímavé, že v USA dále vyvíjejí motory, které si zákazníci žádají viz třeba tahle dodávka https://www.auto.cz/chevrolet-zajimave- ... -v8-133626
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
A taky jeden povedenej https://www.garaz.cz/clanek/mercedes-be ... _campaign=
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Colommbo píše:Jsou auta, jež chválit netřeba, ono tak nějak vyplyne samosebou...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
http://webdata.e-cat.sk/pdf/goetze-pies ... s-2020.pdf
http://pt-pcs.federalmogul.com/ProductL ... 593ba6.pdf
nasiel som katalog piestnych kruzkov. zaujimave citanie. vag tsi presiel zhruba od 2012 k viac agresivnemu stieraciemu tvaru (druhy kompresny, napier). ze vraj prvy kompresny si vystaci s olejom v honovacich drazkach, druhy kompresny prebytok zotre, inak motor zere olej.
vag pouziva trochu lepsie materialy, na povrchovej uprave usetrili.. (dlhodoba zivotnost?) niektore rocniky akoby sli krok spat so zakladovym materialom. dlc povrch je zastupeny minimalne (cierny plazma diamant), iba vykonne audi rs a porsche gt_ a oturbene opel1,4 psa1,2. (1,6thp ma len zapustenu moly vrstvu..)
podobny lacnejsi gdc povrch (chrom, mikroskopicke trhliny diamantovane) pouzivaju viaceri, aj tdi.
pre dizle tvar prveho kompresneho (okrem vag) mnohi vyrobci maju samocistiaci (keystone).
vag td pouziva bezny hranaty tvar ako pre benzinaky. zaujimave si to porovnat
http://pt-pcs.federalmogul.com/ProductL ... 593ba6.pdf
nasiel som katalog piestnych kruzkov. zaujimave citanie. vag tsi presiel zhruba od 2012 k viac agresivnemu stieraciemu tvaru (druhy kompresny, napier). ze vraj prvy kompresny si vystaci s olejom v honovacich drazkach, druhy kompresny prebytok zotre, inak motor zere olej.
vag pouziva trochu lepsie materialy, na povrchovej uprave usetrili.. (dlhodoba zivotnost?) niektore rocniky akoby sli krok spat so zakladovym materialom. dlc povrch je zastupeny minimalne (cierny plazma diamant), iba vykonne audi rs a porsche gt_ a oturbene opel1,4 psa1,2. (1,6thp ma len zapustenu moly vrstvu..)
podobny lacnejsi gdc povrch (chrom, mikroskopicke trhliny diamantovane) pouzivaju viaceri, aj tdi.
pre dizle tvar prveho kompresneho (okrem vag) mnohi vyrobci maju samocistiaci (keystone).
vag td pouziva bezny hranaty tvar ako pre benzinaky. zaujimave si to porovnat
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Pane Jiří, nemá to nějakou velkou spotřebu s tím automatem .
https://www.sauto.cz/osobni/detail/merc ... oFrom=list
Nebo je to na ten motor těžký?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/merc ... oFrom=list
Nebo je to na ten motor těžký?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jó, mamut, první (a současně poslední pořádný a legendární) eSko... Na serveru Spritmonitor.de spotřeba benzínu u W124 coupé s tímto motorem a manuálem osciluje mezi 9,24 a 10,40, mamut W140 je docela těžký kalibr a tenhle motor už bude muset pořádně makat. V kombinaci s automatem považuju spotřebu třináct litrů vlastně za ještě docela slušnou.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Ta spotřeba se jeví naprosto v pohodě do doby, než máš učinit posledních 20 kroků od stojanu k pokladně
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40