Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Na tých 280tis.km je možné, že to hentak vydral/i. Na Puntách a Bravách sa šúpe, tá ich akože koža, hneď od novoti
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Jaké auto?
pepoh>
Auto ma síce trocha zaujíma, aj za aké ceny idú tieto modely (kus mi príde dosť lacný; disponuje aj nejedným orieškom čakajúcim na rozlúsknutie?), ale BMW by som si ani nevedel predstaviť, žeby sa ku mne hodilo.
A takých živočíchov od nich, ktoré spomínaš Pedro - už vôbec, maximálne sa v nich previezť.
Auto ma síce trocha zaujíma, aj za aké ceny idú tieto modely (kus mi príde dosť lacný; disponuje aj nejedným orieškom čakajúcim na rozlúsknutie?), ale BMW by som si ani nevedel predstaviť, žeby sa ku mne hodilo.
A takých živočíchov od nich, ktoré spomínaš Pedro - už vôbec, maximálne sa v nich previezť.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Jaké auto?
Moc velké auto, nevešlo se do záběru.bloke píše:Niektorí predávajúci akoby si vystriehli okamih najväčšej časopriestorovej tiesne a núdze pre fotenie ich prezentovaného vozidla - tomuto sa nepodarila takmer jediná vonkajšia fotka celku, prevažujú barbarské odseknutia: https://auto.bazos.sk/inzerat/110425134 ... -coupe.php
Re: Jaké auto?
stare auto je vzdy riziko.. stocenka, neznamy povod, laxny pristup k udrzbe, extra LL..bloke píše: bmw
od tuzera dvojnasob... gumovanie, tuzing "vylepsenia", otloukanek ..
velmi smutne co vo 95% pripadov je vidiet na parkoviskach. o ich technickom stave si nerobim iluzie.
stacilo mi, ked som videl prichadzat na pumpu za pazvukov a dymu spod kapoty asi 12r bmw3. vyholena hlava vystupila a otvorila kapotu, piskalo, sycalo.
"zhave" auta nebrat, riziko kradeze ci sprosteho zaobchadzania je moc vysoke.. ako ziadana prostitutka, otoci sa na nej kvantum blaznov. fuj velebnosti.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
A pro autickare,mas napad? Musi lovit ve starsich vodach...
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Roky nepřibývají jen lidem aneb stárneme všichni... https://www.garaz.cz/clanek/prumerne-st ... paign=null
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Auta 98,06,07.
Moto 01,08.
A jsem na to hrdy. Zadny prehnana elektronika a ojebavky.
Rovnez vsude mnou zablokovam egr.
Moto 01,08.
A jsem na to hrdy. Zadny prehnana elektronika a ojebavky.
Rovnez vsude mnou zablokovam egr.
Re: Jaké auto?
Moc pěkný Rover 75 https://auto.bazos.cz/inzerat/118915913 ... 5500km.php
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
Výroba Roveru 75/MG ZT skončila počátkem dubna 2005 a s ní i dealerská síť, která měla už mnoho měsíců před tím potíže s dodávkami vozů pro zákazníky, což byl ostatně také jeden z důvodů krachu značky. Typickým zákazníkem pak byl zarytý fanda značky. Jednoho takového osobně znám: svého vysněného Rovera 75 nedokázal sehnat (jako nového). Dtto předtím Rovera 800 (snad se nepletu v číselném označení). Tedy se ptám, kde se "schovával" inzerovaný vůz přinejmenším rok a půl od výroby do první registrace?
A ještě dodám, že v létě 2014 jsem si chtěl pořídit ojeté MG ZT 190 v kombíku. Svezení bylo velmi nepřesvědčivé, do vozu (garážovaného) navíc teklo, zejména kolem vyklápěcího okna 5. dveří. Ve velmi špatném stavu byla ostatně veškerá těsnění karoserie a evidentně i další pryžové díly, typický to problém britských vozů. Bohužel některé důležité pryžové díly specifické pro Rover 75/MG ZT byly už v r. 2014 naprosto nesehnatelné.
P.S.: Jsem tu za pesimistu, který sobě i ostatním kazí radost z... (dosaď dle libosti)
Ale ano, dostatek informací obrátí i věčného optimistu.
A ještě dodám, že v létě 2014 jsem si chtěl pořídit ojeté MG ZT 190 v kombíku. Svezení bylo velmi nepřesvědčivé, do vozu (garážovaného) navíc teklo, zejména kolem vyklápěcího okna 5. dveří. Ve velmi špatném stavu byla ostatně veškerá těsnění karoserie a evidentně i další pryžové díly, typický to problém britských vozů. Bohužel některé důležité pryžové díly specifické pro Rover 75/MG ZT byly už v r. 2014 naprosto nesehnatelné.
P.S.: Jsem tu za pesimistu, který sobě i ostatním kazí radost z... (dosaď dle libosti)
Ale ano, dostatek informací obrátí i věčného optimistu.
Re: Jaké auto?
Ridil jsem ho jen jednou, par desitek km, nekam za mesto do nejakeho satelitu. Pohodlne, takové Jaguarovske svezeni i ovládání. Anglicnost se v interieru nedala prehlednout. Prijemna zmena od mnoha set napr. VAGu, co jsem v te době vozil. Na druhou stranu, takove paprdovske. Byl to benzin a rekl bych, ze i šestiválec. Jestli se teda delal.
V Roverech nelovim, tak nevim. Jen si jakožto pubik pamatuji, velky liftbeck, nazev asi Visette. A vzadu napis 3500. Videl ho a proto pamatuju, u Slavie rozjizdet. Hrabacka a piskani gum mnoho metrů. SPZ byla D.
V Roverech nelovim, tak nevim. Jen si jakožto pubik pamatuji, velky liftbeck, nazev asi Visette. A vzadu napis 3500. Videl ho a proto pamatuju, u Slavie rozjizdet. Hrabacka a piskani gum mnoho metrů. SPZ byla D.
Re: Jaké auto?
V tom "mém" MG ZT 190 byl benzínový šestiválec 2,5 od BMW, který jsem důvěrně znal a považoval ho za skvělý motor, tedy kromě hodně nízko posazeného omezovače. Jenže v téhle ojetině jakoby to byl úplně jiný motor.
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Taky pamatuju, Rover Vitesse 3500. A byl červený. V 75 jsem se kdysi vezl, benzínová 1.8 R4 a manuálem. Auto mělo, jak píšeš, úplně jinýho ducha než tehdejší běžná konfekce a bylo to celkově příjemný svezení.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Přesně šité na Tebe!
Re: Jaké auto?
Hlavně ten interiér v bílé kůži se dřevem byl přímo skvostný!
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jo! Akorátže v té době už jsem měl áčkovou Omču se šestihrnkem a ty dva válce navíc (by) mi tam nějak scházely... Jinak opravdu příjemný svezení, jenže už v té době to byl z důvodů, jež tu už zmiňuješ výše, víceméně velmi těžko provozovatelný, ne-li přímo neprovozovatelný unikát.Jerry3 píše:Přesně šité na Tebe!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90