Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Mě by spíše zajímalo, kde ji neudělali. Byl by to mnohem stručnější výčet.
Re: Jaké auto?
pepoh
Ano, je to tak https://www.garaz.cz/clanek/toyota-yari ... k-21003247
Ano, je to tak https://www.garaz.cz/clanek/toyota-yari ... k-21003247
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Jaké auto?
Grmn, to bych hned po nem skočil. Jeden je v CZ k prodeji.
Ten novejsi, no trival
Ale pisty musi mit slusny. Vic jak pullitry.
Jenze na me moc zbytecny vybavy. Plus je, ze nema tolik dveri jako autobus.
A snad nebude jen v gay bile barve.
Ten novejsi, no trival
Ale pisty musi mit slusny. Vic jak pullitry.
Jenze na me moc zbytecny vybavy. Plus je, ze nema tolik dveri jako autobus.
A snad nebude jen v gay bile barve.
Re: Jaké auto?
síce vzhľadom na technickú špecifikáciu je to obstojné.. ale odhliadnúc od toho ma trochu negatívne zaskočila hmotnosť tejto hračky.. 1280kg na túto veľkostnú triedu, je celkom dosť. 4kolu by som tu rozhodne oželel.. V každom prípade oba palce hore
Re: Jaké auto?
Korneli, to musím nesouhlasit. Na to, že to je čtyřkolka a myslím že poctivá, s diferenciály, to není špatná hmotnost. Navíc se podívej, o kolik je to rozšířené a jaké to má brzdy. Poctivě udělané auto. Ano, ten tříválec mi tam taky trochu nesedí, ale právě díky té čtyřkolce to bude skvělé svezení, ostatně jsem si o autě psal s Kubou Rejlkem a ten z něj byl úplně nadšený.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
veď preto som aj v úvode ako prvé napísal.. že vzhľadom na špecifikáciu je to (hmotnosť) obstojné.. pointa bola len v tom, že ja osobne by som 4x4 a jeho výhody v tomto stroji dokázal oželieť a užil výhody nižšej hmotnosti.
Re: Jaké auto?
https://www.carscoops.com/2019/11/2020- ... at-e66000/
hmm da sa povedat ze pribuzni
hmm da sa povedat ze pribuzni
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Ani moc ne.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Krásný příklad systémové chyby! A co na to výrobce? Nic. Mlčí a v tichosti udela modifikaci. Ale blbou. Pořád to neřeší kořenovou příčinu. A co na to lidi? Pořád je to pro ně domácí modla ...Jerry3 píše:Doporučuji všem, tedy hlavně koncerňákům , zakoupit aktuální číslo SM 4/2020 a na str. 30 - 33 si přečíst článek o tom, jak se (ne)zadírají motory 1,9 TDI PD. Aneb "opět všechno špatně"!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Jaké auto?
https://autoride.sk/1-9-tdi-je-tato-mod ... spolahliva
https://www.auto.cz/bazarova-legenda-1- ... ete-105442
https://www.auto.cz/bazarova-legenda-1- ... ete-105442
Něco mi tam cvaká
Asi nejhorší závadou, kterou dnes dokáže původní 1.9 TDI svým majitelům přivodit, jsou proklepaná (prodřená) hydraulická zdvihátka ventilů. Že něco není v pořádku, prozradí klepavý zvuk z horní části motoru. Ano, takto starý diesel není právě kultivovaný, avšak nadměrný hluk znamená problém. A ne malý.
Pokud dojde k proděravění styčné plochy zdvihátka, přestane to plnit svoji funkci. A sice za pomoci tlaku oleje vymezovat vůli ventilu, jelikož z něj olej uniká. Olej má také úlohu při ovládání ventilu. Pokud ve zdvihátku není vačka, tak neovládá ventil přes něj a olej, ale přímo. Tedy takzvaně „na tvrdo“ rovnou zdvihátkem. Jednoho dne pak dojde k uvolnění ventilu, který tak spadne na dno pístu. Při kompresi těchto dieselů, kdy mezi pístem v horní úvrati a hlavou není skoro žádný prostor, nadělá ulomený ventil opravdu pěknou paseku. Jde o asi nejdražší závadu na starém TDI. Oprava znamená vydat částku převyšující i 30.000 korun.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
A co třeba praskající klikovky? Nic?
Re: Jaké auto?
Jerry: U rotaček TDI kliky nepraskají,tam max ty zdvihatka po nějakých 600-700 tis km.
U PD v O2 už byly i případy prasklé kliky a ojnice.Zacali to ojebat.at na konstrukci.
U PD v O2 už byly i případy prasklé kliky a ojnice.Zacali to ojebat.at na konstrukci.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Opět to záměrně posouváš někam, kde je to pro tebe výhodné. Ten článek je totiž i o verzích 1,9 TDI PD a tam s praskajícími klikovkami problém rozhodně byl. A další velké problémy byly rovněž s karbonem zanesenou a na hřídeli zcela vydřenou "chcípací" klapkou u rotačkových verzí s VGT. O tom však v článku rovněž není ani slovo. Jak příznačné!
Re: Jaké auto?
A jak na tom je 2,0 TDI PD? Je tam nějaký posun? Má ho známý v Passatu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
Tam je mnohem více, ale jiných problémů. Hodně však záleží i na verzi motoru.