Colommbo píše:Brzdy byly pocitově hodně jedovaté, což ve svém důsledku způsobovalo jejich problematické dávkování, člověk na to musel dávat opravdu Bacha. Zdá se, že této špatné vlastnosti se škodověnky stále nezbavily...
Já si myslím, že to není chyba, ale dobře promyšlená vlastnost. Když si běžný člověk přesedne z ne VAG do škodovky, tak jeho první dojem je, že to úžasně brzdí. Naopak, když si ze škodovky přesedne do auta s dobře dávkovatelnýma brzdama, tak má pocit, že to auto oproti škodovce velmi mizerně brzdí. A kdo by chtěl auto, které mizerně brzdí?
Tento jev a slovní komentář jsem pozoroval opakovaně, když se kolegové dostávala za volant služebních škodovek. A když si někdo vyzkoušel moji Hondu, tehdy s tlumiči Koni FSD, destičkami Ferodo DS2500 a dost dobrými UHP pneumatikami (brzdilo to skvěle a především se to výborně dávkovalo), tak jsem se několikrát dozvěděl, že mi to dost blbě brzdí
Bohužel, vedlejším efektem pocitu, že Škodovka skvěle brzdí, byla tendence některých kolegů dodržovat zoufale malé odstupy od vozidel před sebou.