Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Jaké auto?

Příspěvek od tonny »

Jezevcik píše:Toyota Verso skončila v říjnu 2017 bez náhrady.
Zeťákův otec si ji koupil, myslel jsem že loni. Má najeto asi 4tkm, nedá na ni ale dopustit. Tuším, že olej už měnil. Předtím měly Corollu snad 25 let.

Je škoda tohoto malého MPV. Třeba ještě přijdou do módy. Určitě jsou praktičtější jak ty pseudo SUV.
Osobně bych vzal raději mírně jetou než přemýšlel co nového.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Jaké auto?

Příspěvek od kornel »

...
Pitris píše: Jo kamaráde, když Ty seš jinak zvyklý na auto, a ne na žebřiňák. Ale neboj, on tady brzo někdo napíše jaký je to superauto :twisted:
..všetko je na tom aute odpudzujúce, to ako funguje (teda nefunguje ako by si chcel), ako je nechutne vlezlé svojim tupým nešoférskym prejavom a ako ti to všetko chce za každú cenu nanútiť.. infotainment des a hrúza, jazdné vlastnosti.. mám neustále pocit že kolesá nie sú v kontakte s vozovkou, absolútne nulová spätná väzba, pocit že vieš čo sa s autom deje, mizerný pocit istoty v zákrutách (hlavne v nájazdoch do nich.. normálne opozdené reakcie celého reťazca, všetko je tam pocitovo ako z gumy, skelet mäkký ako hovno po sviatkoch, krúti sa v každej ostrejšej zákrute, nerovnosti na ceste alebo napr. zalomenia vozovky pri nájazdoch na podzemné/nadzemné parkoviská a pod. sa kasňa prehýba ako knedlík až všetko vnútri zavŕzga. Motor je na svoj objem síce adekvátne výkonný a pružný, ale jednoducho s týmto sa žiť nedá.. je to slabé, spomalené, letargické a to aj pri kick downe (v "S" je to len o chlp lepšie nakoľko to drží vyššie ot., lenže čo z toho ak to podradí k 4500-5000ot. kde ten motor už výkonovo nemá čo ponúknuť. Brzdy sú na pocit príliš ostré a preto sa pri bežnej pohodovej jazde prezentujú vskutku výkonne.. no stačí tomu viac nakladať a hneď je jasné, že je to len navoňaný prd.
Kvalitou a spracovaním by som to nazval konzervou.. už len ten zvuk pri zatvorení dverí je na smiech.
No zdá sa, že už zajtra sa toho zbavím..
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

A přesto se to kupuje a dobře drží svou cenu :-D
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

K tvému hodnocení vozu se nemohu vyjádřit, neřídil jsem, neznám. Ovšem tohle:
kornel píše:...Brzdy sú na pocit príliš ostré a preto sa pri bežnej pohodovej jazde prezentujú vskutku výkonne.. no stačí tomu viac nakladať a hneď je jasné, že je to len navoňaný prd...
si pamatuju dost dobře ještě z doby, kdy jsem Fabie a Oktávie používal jako služební vozy. Brzdy byly pocitově hodně jedovaté, což ve svém důsledku způsobovalo jejich problematické dávkování, člověk na to musel dávat opravdu Bacha. Zdá se, že této špatné vlastnosti se škodověnky stále nezbavily... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Jako vždy v případě VAGu si to hraje na něco, čím to není. A nastavování jízdních vlastností způsobem, že vůz nedá včas vědět, že se blíží limit, a když je ho dosaženo, už se s tím nedá nic moc dělat, je vyloženě trestuhodné. :evil:

P.S.: To, co jsem napsal, se samozřejmě týká i brzd a nastavení citlivosti plynového pedálu.
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne stř pro 11, 2019 19:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Možná je to cílená filosofie - nedat najevo, že se blíží nebezpečí a když už je průser, je to vina obsluhy, ne stroje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Jo, tak nějak. :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:A přesto se to kupuje a dobře drží svou cenu :-D
A co to dokládá? :P :twisted: :mrgreen:
Shi
Příspěvky: 1333
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Shi »

Colommbo píše:Brzdy byly pocitově hodně jedovaté, což ve svém důsledku způsobovalo jejich problematické dávkování, člověk na to musel dávat opravdu Bacha. Zdá se, že této špatné vlastnosti se škodověnky stále nezbavily... :?
Já si myslím, že to není chyba, ale dobře promyšlená vlastnost. Když si běžný člověk přesedne z ne VAG do škodovky, tak jeho první dojem je, že to úžasně brzdí. Naopak, když si ze škodovky přesedne do auta s dobře dávkovatelnýma brzdama, tak má pocit, že to auto oproti škodovce velmi mizerně brzdí. A kdo by chtěl auto, které mizerně brzdí?

Tento jev a slovní komentář jsem pozoroval opakovaně, když se kolegové dostávala za volant služebních škodovek. A když si někdo vyzkoušel moji Hondu, tehdy s tlumiči Koni FSD, destičkami Ferodo DS2500 a dost dobrými UHP pneumatikami (brzdilo to skvěle a především se to výborně dávkovalo), tak jsem se několikrát dozvěděl, že mi to dost blbě brzdí :lol:

Bohužel, vedlejším efektem pocitu, že Škodovka skvěle brzdí, byla tendence některých kolegů dodržovat zoufale malé odstupy od vozidel před sebou.
dany01
Příspěvky: 359
Registrován: pon čer 26, 2017 14:05

Re: Jaké auto?

Příspěvek od dany01 »

Jerry : to čo si napísal sedí ale nie pre VAG - aspon u mna. Posadim Ta do KIA až potom zistíš čo je to nenastavenie citlivosti plyn. pedálu, na brzdy sa dá zvyknúť, keď poteší ako to brzdí . Potom môžeš do OCT 2 a budeš mat pocit ze tie brzdy snáď nefungujú, a zladenie plyn, spojka, brzda je ešte u VAG ok. To už Opel bol lepší ako KIA- celé zle.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

My dva se prostě neshodneme - vůbec na ničem.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Jaké auto?

Příspěvek od kornel »

a ešte jedna zaujímavosť.. tá DSG sa absolútne nebráni ten kosačkový motorček držať v stúpaní na 1400ot.min a to úplne v pohode aj na 6, 7 pr. stupni.. tak že už ide vyskočiť zo silentblokov.. podradí jedine ak zatlačím plyn minimálne cez polovicu (aj to ale váha dosť), alebo pokiaľ otáčky klesnú v tom stúpani kdesi k úrovni 1250-1300ot.min
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Jenže právě od toho tam DSG je, ne? :P :twisted: :mrgreen:
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Jaké auto?

Příspěvek od kornel »

jo, nastavená je v súlade :lol:
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Jaké auto?

Příspěvek od jerome »

dany01 píše:To už Opel bol lepší ako KIA- celé zle.
Jo. Keď porovnám Astru s Ceed-om cca podobný ročník 100 a 1 :P :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Odpovědět