Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Vždyť já vím, že zrovna ty to víš. Jenže popíračů je tu dnes víc než dost.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

A kdyby jen popíračů.... Oni se budou i hádat a trvat na tom, že černá je vlastně bílá :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Jaké auto?

Příspěvek od kornel »

ja si idem radšej zajazdiť... vychutnať otáčky podporené boostom a VTECom :D parádne počasie
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

Pitris píše:A kdyby jen popíračů.... Oni se budou i hádat a trvat na tom, že černá je vlastně bílá :)
Já tu tvou černou a bílou vidím jako šedou (když už jsi začal s barvami) :idea:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Šedá je Ostrava.... A jak jsem začal, tak s tebou už končím. Nemám tolik trpělivosti jako Jerry ti tady stále něco dokazovat....
A snad už ani nechci, bo je to zbytečné :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Misojogi »

typicke politicke riesenie: zdanit, zdanit a ked to nepomaha tak zdanit este viac
https://www.novinky.cz/auto/clanek/tvrd ... k-40299416
I samotný princip zdanění podle emisní normy má svá úskalí, jak ukazují např. starší měření německé Federální agentury pro životní prostředí (Umweltbundesamt, UBA). Ta v minulosti prováděla výzkum na vznětových motorech několika automobilek z různých koncernů. Zjistila, že vznětové motory plnící normu Euro 3 ve skutečném provozu v průměru vypouští méně oxidů dusíku, které jsou prokazatelně karcinogenní, než motory plnící normu Euro 5.
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Misojogi »

https://www.novinky.cz/auto/clanek/takh ... rech-15278
koupili ojetou Octavii 1,9 TDI v přepočtu za 5800 Kč.
Spolu s mechanikem tedy rozebrali motor, aby zjistili, jak vypadá zevnitř. Co našli, je vážně překvapilo.Odhad proběhu jen podle vačkové hřídele zní na zhruba 225 tisíc kilometrů.Opotřebování válců je minimální, a dokonce na nich je ještě vidět honování z výroby – to jsou ty jemné křížové linky na stěnách válců. „Pokud chcete auto, které vám vydrží celý život, hledejte starou dieselovou Škodu,”
Jak je možné, že je motor v takovémto stavu po necelých 700 tisících kilometrech? „Pravidelné servisování a správný olej,” odpovídá specialista bez váhání.
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

To už tu bylo, je tam k vidění minisérie z testování a renovace.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

pobavilo ze v nemecku stare chrochty musia byt srotovane, alebo dodatocne namontovane scr-mocufka.
jadro vtipu je ze funguje iba v rozmedzi teplot- za dobreho pocasia... :twisted: nekup to
https://www.challenges.fr/automobile/ac ... res_649061
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5787
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Jaké auto?

Příspěvek od jerome »

Chlapi Fiat Croma 2009 jazdil s tým niekto ? Vyzerá to na auto s o trochu vyšším posedom ako klasické osobáky. Je tomu tak,alebo zdanie klame ? Dík ;)
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
radekk
Příspěvky: 8
Registrován: stř led 11, 2017 16:42

Re: Jaké auto?

Příspěvek od radekk »

Je. Taloši tomu říkají velký hatchback. Nízký spodek, sedadla výš. Dobře se do toho leze.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

moze mi niekto vysvetlit velke kridla na predokolkach a bov ventil na dizloch?
lebo vacsiu tuzing kktinu som nevidel. :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:moze mi niekto vysvetlit velke kridla na predokolkach...
Za směrovou stabilitu vozu odpovídá zadní náprava. :idea:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

sice pravda, ale nadmerny pritlak na nehnanej naprave bude na skodu veci. (cumak hore)
tlacit dolu zadok, ked asi vacsi zmysel je tlacit dolu predok. kridlo viem pochopit na zadokolke/4*4.
mne to pripada skor ako modny pozostatok z istych americkych filmov :mrgreen: +hlucne laufy vesnickych pretekarov..
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

pepoh píše:sice pravda, ale nadmerny pritlak na nehnanej naprave bude na skodu veci. (cumak hore)
Tak to žiješ v omylu, ono totiž záleží na celkové aerodynamice vozu. A měl jsem auta, kde se čumák ve vysokých rychlostech zvedal (jak píšeš), ale i taková, kde klesal. Krásně to bylo znát zejména v noci, na dosvitu tlumených světel.
Odpovědět