Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
To já si (vždycky) sakra rozmyslím komu půjčím SVÉ auto.
Jsou jedinci kteří se dokážou i za 100 km na autě "pěkně" podepsat! A nemyslím tím nehodu....
Jsou jedinci kteří se dokážou i za 100 km na autě "pěkně" podepsat! A nemyslím tím nehodu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Tak. První olej po 30-ti tisících a v 50-ti v pr*eli spojka. Nemluvě o nefunkčním ovládání rozvodu vzduchu po 40-ti tkm. Nechtěl bych ten KŘÁP ani zadarmo
Ale stále se najde dost těch co to budou vychvalovat Buď jsou slepí, nebo blbí....
Nadpis "Nepraskla ani žárovka", ale že po 50-ti tkm to bylo nepojízdné se zmiňuje jen jakoby nic. Spojka - no tak bóže (Nejen) novinářský ksindl, a bohužel i s Vaculíkem Holt kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti....
Ale stále se najde dost těch co to budou vychvalovat Buď jsou slepí, nebo blbí....
Nadpis "Nepraskla ani žárovka", ale že po 50-ti tkm to bylo nepojízdné se zmiňuje jen jakoby nic. Spojka - no tak bóže (Nejen) novinářský ksindl, a bohužel i s Vaculíkem Holt kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Vaculík to avizoval, že olej bude po 30 tkm, aby se vidělo, co to s motorem provede. Ale to, že v nadpisu napsali, že nepraskla ani žárovka a ve skutečnosti bylo auto několikrát nepojízdné, to zavání slušným PR souseda z Boleslavi.
Naštěstí mo(u)dří vědí...
Naštěstí mo(u)dří vědí...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
ja som casopis kupil na alze hlavne kvoli tomu motoru-testu. este keby bol aj fr puretech, to by som bol rad.
vypada to tak ze trojvalec prezije zvysok auta ... to je ten najvacsi vtip
vypada to tak ze trojvalec prezije zvysok auta ... to je ten najvacsi vtip
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Možná ano. Pokud prožije většinu života v horní polovině otáčkového spektra, a s "poctivým" olejem měněným po 10-ti tkm.pepoh píše:....vypada to tak ze trojvalec prezije zvysok auta....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Mne však nejvíce pobavila vyjádření výrobce.
Re: Jaké auto?
A kterému autu tahání přívěsu prospívá?? Dycky je to na úkor životnosti komponentů..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Ano, životnost se zkrátí, u Škodofqy z plánovaných 100 tkm na polovic
Naposledy upravil(a) lefort dne čtv čer 27, 2019 8:22, celkem upraveno 1 x.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Jasne, ja bych svoje vlastni auto taky nepujcil nikomu cizimu, ale je potreba se na to divat pohledem masove populace, ktera ke svym autum zadne zvlastni citove vztahy nepestuje.Pitris píše:To já si (vždycky) sakra rozmyslím komu půjčím SVÉ auto.
Jsou jedinci kteří se dokážou i za 100 km na autě "pěkně" podepsat! A nemyslím tím nehodu....
Ja jsem takto nasoukromo mel pujceno mnoho aut (od uplne levnych Nissanu Versa kde mi slo jenom o co nejnizsi cenu za den, po ruzne Mustangy, Mercedesy AMG, Jeepy aj., kde mi slo zase o zazitek s tim konkretnim autem) a muzu rict, ze normalnim lidem jsou jejich vlastni auta sumak, a vetsinou nevericne koukaji kdyz jim to pred vracenim za par korun oplachnu na wapce a utru prach na palubovce...
K dokonalosti tohle vsechno privedla jedna pani zrovna pred par tydny. Byl patek a ja potreboval na sobotu pujcit truck (cti pick-up). Na Turo (podobne jako HoppyGo) jsem bookoval nejdriv Toyotu Tundru, majitel mi to neschvalil protoze uz auto na sobotu sam potreboval. Jediny dalsi pick-up dostupny byl truck bez popisku (resp. jen vagni ) a jenom s fotkou sedadla a s jedinou fotkou, ale pani majitelka mi to schvalila a ze se rano uvidime.
Ze se potkame u jednoho Mekace, tak jsem tam cekal, nikde nikdo, s 10minutovym zpozdenim pani prijela v uplne novem 2019 Fordu F150, ze se omlouva, ze ho prave ted vyzvedla od dealera a ze nejdriv nemohla prijit na to, jak s tim vycouvat... Vyfotila si muj ridicak a jel jsem.
Takze jsem v prepoctu za cca 1700 Kc mel na den uplne novy auto, ktery malo najeto 109 km. Az mi bylo blby hned dojebat korbu, pac jsem se potreboval stehovat, ale i to jsem nakonec vyresil. Proste ne kazdy ma k autu citovy vztah a je rad, ze mu to hodi nejake penize navic, ktere by auto jinak zaparkovane celou sobotu v garazi nevydelalo.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Jaké auto?
Tohle je rovněž NOVON-ův dezinterpretační úlet, neboť vůbec nešlo o to, že za tím autem po celou dobu, tj. během oněch předchozích 50 tis. km tahali přívěs, aby se poté vysypala spojka, ale o to, že spojka se vysypala v 50 tis. km hned při prvním pokusu tahat přívěs. A v tom je dost podstatný rozdíl!NOVON píše:A kterému autu tahání přívěsu prospívá?? Dycky je to na úkor životnosti komponentů..
Re: Jaké auto?
Nazývej to jak chceš,to je mi fuk.Já psal o tahání přívěsu obecně,auto jde do kelu,pokud to ovšem není dodávka,či těžký offroad s rámem.Jerry3 píše:Tohle je rovněž NOVON-ův dezinterpretační úlet, neboť vůbec nešlo o to, že za tím autem po celou dobu, tj. během oněch předchozích 50 tis. km tahali přívěs, aby se poté vysypala spojka, ale o to, že spojka se vysypala v 50 tis. km hned při prvním pokusu tahat přívěs. A v tom je dost podstatný rozdíl!NOVON píše:A kterému autu tahání přívěsu prospívá?? Dycky je to na úkor životnosti komponentů..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Ano, nelze říct, že obecně vzato nemáš pravdu, jenom ji silně účelově tlačíš do rámce, který má s pojednávaným případem pramálo společného. A tohle já nazývám zkreslováním skutečnosti či přímo účelovou demagogií.NOVON píše:Nazývej to jak chceš...
A ještě něco: dnes ráno jsem se svezl s koncerňákem (Audi A4) do práce. Žádnému chodci jsme nedali přednost (dokonce i když měl na semaforu zelenou), málokterému autu jsme dali přednost (třebaže jsme ji právě my v danou chvíli dát měli), na vcelku oprávněném limitu 30 jsme jeli přes 60, a tak snad jen tu červenou na semaforech a řazení se do jízdních pruhů jsme jakž takž respektovali.
Re: Jaké auto?
vyrobca definuje co ma auto vydrzat bez ujmy. ak to prekrocim, tak zaruka pada.NOVON píše:
A kterému autu tahání přívěsu prospívá?? Dycky je to na úkor životnosti komponentů..
predpokladam ze redakcia nesu idioti, a dali si na to bacha.
myslim ze sa v tomto pripade-prives, vypomstila eko prevodovka s dlhymi prevodmi, kedy nadmerne brusenie spojky neni rarita.
Re: Jaké auto?
A co se divíš, když má ovci 1.9Jerry3 píše:....jenom to silně účelově tlačíš do rámce, který má s pojednávaným případem pramálo společného....
Krom toho pokud někomu odejde spojka po 50-ti tkm - byť i při občasném tahání karavanu, tak je buď vůl, nebo si pořídil křáp. A jestli ten karavan tahá pořád, tak je debil na druhou protože si na to pořídil 1.0TSINOVON píše:....f tdi a stříbrné metle na hlínách.
Ano vím, byl to test, ovšem v tom případě měli napsat že "Museli jsme neplánovaně do servisu" nebo " Poroučela se spojka", a NE že "Nepraskla ani žárovka"
Je mi srdečně jedno jak test dopadl bo si tu parodii na auto a motor stejně kupovat nehodlám, ale sejří mě že je to takovej paskvil.... Ať už od VW, nebo od novinářů.
PS: Ale zas ne tolik abych si kazil den....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF