Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Ano, za války se jezdilo na dřevoplyn. Třeba se k němu ještě rádi vrátíme...
Re: Jaké auto?
Ne. Ti zelení poťapi z EU by nejraději auta na setrvačník....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
http://dfens-cz.com/tezky-kola-a-prase- ... ma-nohama/ tento clanok by to mohol vysvetlitkornel píše:
..šoféroval som, zviezol som sa na kadečom dvojstopom.. aj ozaj výkonné stroje 500-700ps.. no najbrutálnejší pocit zo zrýchlenia, z toho ostrého okamžite preneseného výkonu na kolesá bez minima strát v prenose som mal jednoznačne z upraveného závodného špeciálu Mitsu Lancer EVO8.. tomu sa nič doteraz nepriblížilo ani na míle. A to, čo ten stroj zvládal v zákrutách, to popiera fyziku, nezvyknutý mozog to v momente zážitku nevie prijať za možné. Pekelný stroj
P.S a ja ani po tomto nie som zdeformovaný
Re: Jaké auto?
iste efekt znižovania neodpružených hmôt ako aj rotačných hmôt je vo včeobecnosti významné a u špeciálov dvojnásobne, nakoľko je to najjednoduchšia a najpriamočiarejšia cesta ako zvýšiť podaný-prenesený výkon a zlepšenie jazdných vlastností ako celku.. tu je ale tiež veľmi podstatná tuhosť skeletu a jeho vyladenie s prvkami závesov a pružiaco-tlmiacich elementov vo finále podčiarknuté optimálne nastavenou geometriou pre tie ktoré podmienky. A to speci Evo8 mi v tomto prišlo ako niečo z iného sveta..
Re: Jaké auto?
Vidím to tak, že jestliže ostatní konstruktéři, zejména evropských vozů, se snaží se silami vznikajícími při jízdě bojovat, tak konstruktéři MMC na to šli z úplně opačné strany - aktivně jich využívají pro posunutí limitů jakoby za hranice fyzikálních možností. Toť celé kouzlo.
Re: Jaké auto?
https://www.allpar.com/mopar/turbine.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_turbine_engines
https://www.youtube.com/watch?v=QZAOa0bwRBQ
https://www.youtube.com/watch?v=CBoi9c-nGVQ
https://www.youtube.com/watch?v=eiX2li6SUY0
predsa sa toci (a neni to wankel)
https://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_turbine_engines
https://www.youtube.com/watch?v=QZAOa0bwRBQ
https://www.youtube.com/watch?v=CBoi9c-nGVQ
https://www.youtube.com/watch?v=eiX2li6SUY0
predsa sa toci (a neni to wankel)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9934
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Tož to je masakr, i s tím mírně upraveným tříkvaltovým automatem bez hydroměniče...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
najde sa aj nejaky podrobnejsi clanok na tuto temu?konstruktéři MMC na to šli z úplně opačné strany - aktivně jich využívají pro posunutí limitů jakoby za hranice fyzikálních možností. Toť celé kouzlo.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Na netu určitě ne.
Re: Jaké auto?
tak sa aspon spytam
ten kvalitny navrh podvozku (za hranice moznosti)
tyka sa to len MMC alebo vsetkych japonskych ci korejskych aut?
ten kvalitny navrh podvozku (za hranice moznosti)
tyka sa to len MMC alebo vsetkych japonskych ci korejskych aut?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
MMC s tím začala jako první už v 80. letech min. st., jeden čas se připojila Honda, ale brzy toho nechala, a MMC to také nejdéle vydržela - v modelu Galant, jehož výroba skončila v r. 2004. Problém je v tom, že lid motoristický se nechal přesvědčit hlásnou troubou německých výrobců, totiž tzv. "motoristickými" médii, že pokud vůz nemá prkenný podvozek a dokonce se naklání, tak prý "zákonitě" nemůže mít dobré jízdní vlastnosti. Jinými slovy, to nejlepší, co v dané branži bylo, opět "zabili blbci".
Re: Jaké auto?
to znamena ze nove Mysaky uz nie su zdaleka take skvele ako tie starsieMMC to také nejdéle vydržela - v modelu Galant, jehož výroba skončila v r. 2004.
nemecke auta mi trocha pripominaju traktor, ale mozno je to len pocitpokud vůz nemá prkenný podvozek a dokonce se naklání, tak prý "zákonitě" nemůže mít dobré jízdní vlastnosti.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
To není pocit....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Když je to koncern, tak je to buď Golf nebo Polo
https://youtu.be/LzvP5_G2Uwc?t=562
https://youtu.be/LzvP5_G2Uwc?t=562
Re: Jaké auto?
Já po delším zvažování pro a proti, nechávám Mondeo dojet do konce STK a jde do věčných lovišť. Loni jsem osobně najel maximálně 1000km , syni mají auta svá,tak nevidím důvod udržovat při životě pro STK hnijící hromadu železa na parkovišti. I v Brně doprava houstne, tak dokud nenapadne sníh,stejně to tu jezdí na skutrech.
A něco novějšího, většinou to jsou v bazarech oturbené babety před smrtí, nebo nafťáky, jejichž éra taky pohasíná.
Tak po 42 letech ježdění jsem se rozhodl být bez auta.
Brumla to jistí.
A něco novějšího, většinou to jsou v bazarech oturbené babety před smrtí, nebo nafťáky, jejichž éra taky pohasíná.
Tak po 42 letech ježdění jsem se rozhodl být bez auta.
Brumla to jistí.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50