Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Tomu rozumím.
Vysvětli mi ještě tohle:
"Nové auto nechci kvůli tomu toxickému smradu ze všech změkčovadel a retardéru hoření"
Vysvětli mi ještě tohle:
"Nové auto nechci kvůli tomu toxickému smradu ze všech změkčovadel a retardéru hoření"
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Jaké auto?
Někdo tomu říká vůně nového auta. Fakticky jsou to všemožné chemikálie, které se uvolňují z gum, plastů, lepidel. Není na nich nic člověku přirozeného a už vůbec ne zdravého.
Jednou se dělal průzkum u úředníku v západní Evropě, možná rovnou z Brusele, našli jim v krvi hodně těchto chemikálií z nových kanceláří, aut apod.
http://wwf.panda.org/wwf_news/?12622/Eu ... -chemicals
Jednou se dělal průzkum u úředníku v západní Evropě, možná rovnou z Brusele, našli jim v krvi hodně těchto chemikálií z nových kanceláří, aut apod.
http://wwf.panda.org/wwf_news/?12622/Eu ... -chemicals
Re: Jaké auto?
Ono úplně stačí všimnout si, jaká vrstva bordelu se rychle tvoří na vnitřní straně čelního skla.
Re: Jaké auto?
takze mozno ma vyznam nekupovat nove auto ale uz nejake "vystarnute", napriklad pouzivane ako predvadzacie vozidlojaká vrstva bordelu se rychle tvoří na vnitřní straně čelního skla.
nielen lacnejsie ale aj zdravsie
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Tak tomu bohužel není.
Re: Jaké auto?
..a čo tak respirátor pre lakýrnikovMisojogi píše:takze mozno ma vyznam nekupovat nove auto ale uz nejake "vystarnute",..
Re: Jaké auto?
A prahy "vyvařit" montážní pěnou. Ona "opraví" i nosníky....skodovkar píše:Já fáčko nevyvařoval. Kapsy zadních tlumičů "vyřešila" z venku bytelná vrstva tlumexu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Na fáčku ne, olaminované prahy jsem měl na chrochtávce. No v nejhorším by se mi podívala časem pružina do kufru. Rozkaz zněl jasně, auto musí denně jezdit, nebyl čas koukat na každý prorezlý svár
Fáčko mělo prahy OK, probrousil jsem jen dírku v rohu řidičových dvěří. Z jedné strany bitumenový tmel (protože byl po ruce), z druhé opět důvěryhodné množství tlumexu A lítalo se dál.
Fáčko mělo prahy OK, probrousil jsem jen dírku v rohu řidičových dvěří. Z jedné strany bitumenový tmel (protože byl po ruce), z druhé opět důvěryhodné množství tlumexu A lítalo se dál.
Re: Jaké auto?
tiez som na facku pouzival tlumex, pripadne este vystuzeny stavebnou textiliou co sa dava do omietky na spevnenie - ale len z jednej strany pretoze do dutin som sa nedostalZ jedné strany bitumenový tmel (protože byl po ruce), z druhé opět důvěryhodné množství tlumexu
ty si vystuzil z oboch stran, idealne by bolo pouzit nejaky prostriedok na zastavenie korozie, nejaky penetrator (vid ina tema)
je fakt ze sa tak daju pred STK zaretusovat pekne velke diery
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
použit laminovaciu supravu,teda laminát. Dá sa ale použit na mnoho iných vecí,len na plastoch nedrží vždy dobre. Chce to toršku praxe,eventuálne po vytvrdnutí prebrusit a zalakovat. Montážna pena niekedy urobí opak,a dieru ktoru má opravit,zvačší-roztrhne prehnité časti. Prehnitý plech je už zbytočné ošetrovat,dá sa postup trochu spomalit,ale prehnije to určite.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké auto?
Oxidace je přirozená ochrana kovů
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Zadek velmi připomíná starší Kiu Shuma, ale jinak docela hezký a zajímavý...
https://www.autorevue.cz/skoda-tudor-je ... -internetu
https://www.autorevue.cz/skoda-tudor-je ... -internetu
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Oxidace je přirozený konec kovůskodovkar píše:Oxidace je přirozená ochrana kovů
A ta Škoda Tudor 2002 Koncepce třídvířka mi nepřijde nezajímavá a nehezká....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Se ani nedivím. Jaké auto? Nehomologované https://automix.denik.cz/magazin/dalsi- ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Das AUTO.. sú to zmrdi