Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Jdu blejt, Velebnosti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
chudobny vychod dotuje bohaty zapad.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Obdobná "akce" proběhla již na jaře t.r. v Rakousku.
P.S.: Řekni mi, jaké máš auto, a já ti povím...
P.S.: Řekni mi, jaké máš auto, a já ti povím...
Re: Jaké auto?
Jasně. Blbí čecháčci dotují vychcaný Němce
Je to jak jinde psal Durex: Kupujme škodovky, ať podpoříme tuzemskou firmu - si někdo řekne. Jo, a taky pantáty z Wolfsburgu
Je to jak jinde psal Durex: Kupujme škodovky, ať podpoříme tuzemskou firmu - si někdo řekne. Jo, a taky pantáty z Wolfsburgu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1854
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké auto?
Pokud vím, tak takový akce rozjížděl u nás snad Opel nebo Peugeot před časem a nikdo se nad tím nepohoršoval...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Jaké auto?
To netuším, nežil jsem tu. Ale třeba zrovna Opel mívá někdy v dubnu každým rokem akci (tuším že pod názvem) "týden Opel", kdy poskytuje výrazné slevy na všechny modely, a to po celé Evropě. A právě v tom je ten rozdíl!
- Colommbo
- Příspěvky: 9852
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
"Automobilka Škoda Auto nabídla v Německu tzv. šrotovné při výměně staršího dieselu za nový vůz této značky. Výše bonusu se pohybuje od 1500 do 7500 eur, tedy v přepočtu až 194 000 Kč podle kupovaného modelu. Šrotovné zavedl i sesterský Volkswagen. Českého trhu se opatření netýká. Dnes to potvrdil mluvčí Škody Vítězslav Pelc."
Jo, to je právě vono...
Jo, to je právě vono...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Do rajchu filckou s SDIčkem zpátky v supu? Nikde není řečeno, že by to nešlo
Re: Jaké auto?
A věříš, že nešlo? Ten tzv. volný trh v případě motorových vozidel dnes už vůbec není volným trhem.
Re: Jaké auto?
Oni potrebuju aby tie sroty co im daju na vymenu nemci , kupovali Česi, Slováci, Maďari, Poliaci, Rumuni a podobneColommbo píše: "Automobilka Škoda Auto nabídla v Německu tzv. šrotovné při výměně staršího dieselu za nový vůz této značky. Výše bonusu se pohybuje od 1500 do 7500 eur, tedy v přepočtu až 194 000 Kč podle kupovaného modelu. Šrotovné zavedl i sesterský Volkswagen. Českého trhu se opatření netýká. Dnes to potvrdil mluvčí Škody Vítězslav Pelc."
Jo, to je právě vono...
Re: Jaké auto?
Oni nechtějí, aby někdo kupoval ojetá auta, to by byla nebetyčná obchodní blbost.
Re: Jaké auto?
Chcete kupit auto z Polska?
Neuveriteľná spoveď poľského kšeftára s jazdenkami!
https://www.topspeed.sk/neuveritelna-sp ... ami-/15233
Neuveriteľná spoveď poľského kšeftára s jazdenkami!
https://www.topspeed.sk/neuveritelna-sp ... ami-/15233
Zhrniem to pre jednoduchosť v bodoch.
Ľudia kupujú prevažne očami. Podliehajú emóciám... Výbava, farba, kolesá, vymenené diely (čo kupujúci tvrdí...), proste superlatívy.
Málokto spomína problémy...
Každý kšeftár s autami má svojich "dvorných mechanikov".
Každé auto ma stočené kilometre! Poľský zákazník si to praje, rovnako ako u nás (u nás sa s tým bojuje o trošku intenzívnejšie). Potom rozpráva príbeh, ako predával pekného Poloneza (auto vyrábané pred rokmi v PL) s jedinou vadou, škrabancom pri tankovacom hrdle...Poučenie: On ako predávajúci jednoducho musí uspokojiť potreby ľudí.
Klient jednoducho chce, aby 15 - 20-ročné auto vyzeralo, ako keby malo rok.
Ťažšie sa stáčajú kilometre na analógových odometroch! Ale dá sa to, majú v tom prax. V nových autách je to vecou softvéru... 20 sekúnd a je hotovo.
A čo história dokumentov k vozidlu? Nové servisné knižky nie sú problémom. Vyzerajú autenticky. Dokonca vo videu popisujú,, ako a kde získať pečiatky.
Existuje neskutočne množstvo trikov a fígľov, ako staršie auto oživiť a omladiť. Používajú sa rôzne agresívne chémie a kyseliny, aby jednotlivé komponenty vyzerali ako nové.
Včelí med (údajne) krátkodobo zlepšuje chod vybehaného motora... Cca 2 litre.
Na dobrom aute z Nemecka (zahraničia) sa nedá doma zarobiť!
Dovážané autá za málo peňazí sú od priekupníkov. Tureckých, ruských...
80 - 120 km (x2) je bežný dojazd Nemca za prácou. Z toho vyplýva, že 10-ročné auto jednoducho nemôže mať menej ako 300 tkm v Nemecku (iba veľmi výnimočne).
Autá sa vozia z tzv. komisného predaja - autá určené výlučne na export. Nemôžu byť predávané na vnútornom nemeckom trhu.
Privátny predajca v Nemecku totiž údajne preberá technickú a právnu zodpovednosť za vady na vozidle! Nemci sa preto boja predať auto, o ktorom vedia, že má vady, ak si to zmluvne nepodchytia.
Autá sa nevozia na 1 - 2 kusy, ale na plné kamióny.
Kým sa auto dostane na domáci trh, hneď sa stočia kilometre. Ešte zvyčajne na hranici.
Auto sa po kúpe kšeftárom neservisuje, ale "lepí"... Rozpráva prípad o Citroene C5, ktorý pri predaji nemal funkčné zadné brzdy.
Každý problém a porucha sa rieši čo najlacnejšie. Kontrolky na prístrojovej doske sa vyberali, montujú sa odpory, aby systém nehlásil chybu... Patentov sú tisícky.
"Sú v Poľsku poctiví predajcovia?" ... "Nie, vymreli!"
Kľuč k predaju jazdeného auta: musí dobre vyzerať, musí byť lacné a musí mať málo najazdené.
Kšeftári (ale aj predajcovia) majú zaužívaný svoj jazyk, slang...
Takmer každý poľský kšeftár, ktorý chce zarobiť, plní klímu propán-butánom!!!
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
ludia si za to mozu sami, keby auta mali realne kilometre, vystrasili by sa a nikto by ich nekupil. cize ludia chcu byt klamani.
strasidelnych pribehov mame dost aj u nas, napr aaa a ine firmy.
preto som sa rozhodoval, ze bud nove alebo chodit peso.. zabehnem si auto sam, a budem mat prehlad o aute.
som presvedceny ze "xyz auta su nahovno"-je sposobene prave stocenkami a kseftarmi.
strasidelnych pribehov mame dost aj u nas, napr aaa a ine firmy.
preto som sa rozhodoval, ze bud nove alebo chodit peso.. zabehnem si auto sam, a budem mat prehlad o aute.
som presvedceny ze "xyz auta su nahovno"-je sposobene prave stocenkami a kseftarmi.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Nový auto už bych si nikdy nekoupil. Devítiletého ruďocha jsme pořídily s nájezdem 270 kkm za pár šupů (do miliónu zbývalo skoro devět set tisíc). V létě absolvoval STK a emise původního DPF s prstem v nose. Dnes, když mám možnost, tak ho osedlám raději než vraníka. Mezitím stihl ještě z jednoho vojenskýho Land Roveru udělat čtyřstopý vozidlo
Nový auto - pseudozáruky - neochotný povinný servis - a kupa naleštěných prdů nesouvisejících s určením automobilu není nic pro mě.
Nový auto - pseudozáruky - neochotný povinný servis - a kupa naleštěných prdů nesouvisejících s určením automobilu není nic pro mě.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40