Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9852
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Jdu blejt, Velebnosti... :x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

chudobny vychod dotuje bohaty zapad. :wink:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Obdobná "akce" proběhla již na jaře t.r. v Rakousku.

P.S.: Řekni mi, jaké máš auto, a já ti povím... :twisted:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Jasně. Blbí čecháčci dotují vychcaný Němce :evil:
Je to jak jinde psal Durex: Kupujme škodovky, ať podpoříme tuzemskou firmu - si někdo řekne. Jo, a taky pantáty z Wolfsburgu :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké auto?

Příspěvek od BigBang »

Pokud vím, tak takový akce rozjížděl u nás snad Opel nebo Peugeot před časem a nikdo se nad tím nepohoršoval...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

To netuším, nežil jsem tu. Ale třeba zrovna Opel mívá někdy v dubnu každým rokem akci (tuším že pod názvem) "týden Opel", kdy poskytuje výrazné slevy na všechny modely, a to po celé Evropě. A právě v tom je ten rozdíl! :idea:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9852
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

"Automobilka Škoda Auto nabídla v Německu tzv. šrotovné při výměně staršího dieselu za nový vůz této značky. Výše bonusu se pohybuje od 1500 do 7500 eur, tedy v přepočtu až 194 000 Kč podle kupovaného modelu. Šrotovné zavedl i sesterský Volkswagen. Českého trhu se opatření netýká. Dnes to potvrdil mluvčí Škody Vítězslav Pelc."
Jo, to je právě vono... :x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

Do rajchu filckou s SDIčkem zpátky v supu? :lol: Nikde není řečeno, že by to nešlo :idea:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

A věříš, že nešlo? Ten tzv. volný trh v případě motorových vozidel dnes už vůbec není volným trhem. :(
qwq
Příspěvky: 38
Registrován: pát říj 05, 2018 20:10

Re: Jaké auto?

Příspěvek od qwq »

Colommbo píše: "Automobilka Škoda Auto nabídla v Německu tzv. šrotovné při výměně staršího dieselu za nový vůz této značky. Výše bonusu se pohybuje od 1500 do 7500 eur, tedy v přepočtu až 194 000 Kč podle kupovaného modelu. Šrotovné zavedl i sesterský Volkswagen. Českého trhu se opatření netýká. Dnes to potvrdil mluvčí Škody Vítězslav Pelc."
Jo, to je právě vono... :x
Oni potrebuju aby tie sroty co im daju na vymenu nemci , kupovali Česi, Slováci, Maďari, Poliaci, Rumuni a podobne :D
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Jaké auto?

Příspěvek od torro »

Oni nechtějí, aby někdo kupoval ojetá auta, to by byla nebetyčná obchodní blbost. 8)
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Misojogi »

Chcete kupit auto z Polska?
Neuveriteľná spoveď poľského kšeftára s jazdenkami!
https://www.topspeed.sk/neuveritelna-sp ... ami-/15233
Zhrniem to pre jednoduchosť v bodoch.

Ľudia kupujú prevažne očami. Podliehajú emóciám... Výbava, farba, kolesá, vymenené diely (čo kupujúci tvrdí...), proste superlatívy.
Málokto spomína problémy...
Každý kšeftár s autami má svojich "dvorných mechanikov".
Každé auto ma stočené kilometre! Poľský zákazník si to praje, rovnako ako u nás (u nás sa s tým bojuje o trošku intenzívnejšie). Potom rozpráva príbeh, ako predával pekného Poloneza (auto vyrábané pred rokmi v PL) s jedinou vadou, škrabancom pri tankovacom hrdle...Poučenie: On ako predávajúci jednoducho musí uspokojiť potreby ľudí.
Klient jednoducho chce, aby 15 - 20-ročné auto vyzeralo, ako keby malo rok.
Ťažšie sa stáčajú kilometre na analógových odometroch! Ale dá sa to, majú v tom prax. V nových autách je to vecou softvéru... 20 sekúnd a je hotovo.
A čo história dokumentov k vozidlu? Nové servisné knižky nie sú problémom. Vyzerajú autenticky. Dokonca vo videu popisujú,, ako a kde získať pečiatky.
Existuje neskutočne množstvo trikov a fígľov, ako staršie auto oživiť a omladiť. Používajú sa rôzne agresívne chémie a kyseliny, aby jednotlivé komponenty vyzerali ako nové.
Včelí med (údajne) krátkodobo zlepšuje chod vybehaného motora... Cca 2 litre.
Na dobrom aute z Nemecka (zahraničia) sa nedá doma zarobiť!
Dovážané autá za málo peňazí sú od priekupníkov. Tureckých, ruských...


80 - 120 km (x2) je bežný dojazd Nemca za prácou. Z toho vyplýva, že 10-ročné auto jednoducho nemôže mať menej ako 300 tkm v Nemecku (iba veľmi výnimočne).
Autá sa vozia z tzv. komisného predaja - autá určené výlučne na export. Nemôžu byť predávané na vnútornom nemeckom trhu.
Privátny predajca v Nemecku totiž údajne preberá technickú a právnu zodpovednosť za vady na vozidle! Nemci sa preto boja predať auto, o ktorom vedia, že má vady, ak si to zmluvne nepodchytia.
Autá sa nevozia na 1 - 2 kusy, ale na plné kamióny.
Kým sa auto dostane na domáci trh, hneď sa stočia kilometre. Ešte zvyčajne na hranici.
Auto sa po kúpe kšeftárom neservisuje, ale "lepí"... Rozpráva prípad o Citroene C5, ktorý pri predaji nemal funkčné zadné brzdy.
Každý problém a porucha sa rieši čo najlacnejšie. Kontrolky na prístrojovej doske sa vyberali, montujú sa odpory, aby systém nehlásil chybu... Patentov sú tisícky.

"Sú v Poľsku poctiví predajcovia?" ... "Nie, vymreli!"
Kľuč k predaju jazdeného auta: musí dobre vyzerať, musí byť lacné a musí mať málo najazdené.
Kšeftári (ale aj predajcovia) majú zaužívaný svoj jazyk, slang...
Takmer každý poľský kšeftár, ktorý chce zarobiť, plní klímu propán-butánom!!!
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

ludia si za to mozu sami, keby auta mali realne kilometre, vystrasili by sa a nikto by ich nekupil. cize ludia chcu byt klamani.
strasidelnych pribehov mame dost aj u nas, napr aaa a ine firmy.
preto som sa rozhodoval, ze bud nove alebo chodit peso.. zabehnem si auto sam, a budem mat prehlad o aute.
som presvedceny ze "xyz auta su nahovno"-je sposobene prave stocenkami a kseftarmi.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Jaké auto?

Příspěvek od rousini »

Nový auto už bych si nikdy nekoupil. Devítiletého ruďocha jsme pořídily s nájezdem 270 kkm za pár šupů (do miliónu zbývalo skoro devět set tisíc). V létě absolvoval STK a emise původního DPF s prstem v nose. Dnes, když mám možnost, tak ho osedlám raději než vraníka. Mezitím stihl ještě z jednoho vojenskýho Land Roveru udělat čtyřstopý vozidlo :mrgreen:

Nový auto - pseudozáruky - neochotný povinný servis - a kupa naleštěných prdů nesouvisejících s určením automobilu není nic pro mě.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Odpovědět