Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Pavle, máš RS v Oktávce I s asi nejlepším motorem od koncernu. A vyšperkovanou Nelze ale podle toho posuzovat tu opačnou stranu spektra nabídky A když motorizaci ve Fabii I, tak benzin a jak napsal Pedro. Ale jestli chceš auto od "F", tak třeba i Fiesta nebo Focus.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
VAG: Sem tam podpálené ventily, pokud Fabii I, tak HTP teda rozhodně ne!
Co se týče FR aut, tak k těm nemám vztah ani moc důvěru. Příbuzní měli Renaulty, Citröeny a často řešili problémy s elektrikou, kontrolkami motoru, jaké modely vlastnili přesně nevím. U Renaulta to bylo Clio, Citröen nevím, ale ten se mi designově ani trochu nelíbí.
Alfa Romeo je hezká stylovka (líbí se mi GT), osobní zkušenost s ní nemám, ale ceny dílů a servisu zde určitě nebudou zrovna levné. A na dojíždění do práce a na nákup Alfu?
K té Fabii. Nebude to jenom auto pro mě. Mám 73 letého otce, který s ní bude jezdit. Pro něj to nebude změna, ale bude tam jako doma. On nic jiného v životě ani neměl. Fabka má nějaké bolístky, např. servořízení, které stojí 6 tis. Kč. Často kolem 150 tisic km odejde. Plus pořizovací cena auta je vyšší, jako u každé Škodovky.
K Hondě Jazz. Na ní jsem koukal, hledal info. Spolehlivá podle článků je. Cenově některé nad limit a moc výběr není, otázka co shánění dílů atd.
Zase ceny dílů na Fabii jsou levné, dají se sehnat na každém vrakáči, či levně v druhovýrobě, ale i prvovýroba mimo Škodovku. Dost věcí si na tom autě udělám sám a zbytek opraví každý. Proti Feldě je to i s bezpečností úplně jinde. Spolehlivé auto to je.
1.4 MPi byť starý motor, tak velmi spolehlivý. Však ho sami máme v Feldě. Dost se doporučuje taky 1.4 16V 59 kW, ten byl v sedanu a combi. Proto pokud Fabie tak jeden z těchto motorů, případně 55 kW 16V. O té 74 kW verzi vím, že není zrovna úplně to pravé. Žere olej a nejede zase tolik, jak by člověk očekával.
Na dojíždění do práce, na nákup, plus otec k doktorům a taky na nákupy, či občas nějaká vyjížďka dále od domova, tu nevidím proč by zrovna Fábka neposloužila ještě hodně let. Když se k tomu sežene kousek v pěkném stavu, tak to splní očekávání.
Tím, že je to Škodovka, tak jí má i dost lidí, které znám a krom toho, že někomu odešlo výše zmiňované servo, s ní problémy neměli, pokud byla dobrá motorizace. Pouze provozní věci. Samozřejmě chce najít kus v dobrém stavu.
Úplně to zatím nehoří, nicméně nejpozději příští rok Felda půjde do věčných lovišť. Je zrezlá vcelku dosti už. Byť motor šlape stále jako hodinky.
Pedro: Díky za tip a ostatním za názory.
Co se týče FR aut, tak k těm nemám vztah ani moc důvěru. Příbuzní měli Renaulty, Citröeny a často řešili problémy s elektrikou, kontrolkami motoru, jaké modely vlastnili přesně nevím. U Renaulta to bylo Clio, Citröen nevím, ale ten se mi designově ani trochu nelíbí.
Alfa Romeo je hezká stylovka (líbí se mi GT), osobní zkušenost s ní nemám, ale ceny dílů a servisu zde určitě nebudou zrovna levné. A na dojíždění do práce a na nákup Alfu?
K té Fabii. Nebude to jenom auto pro mě. Mám 73 letého otce, který s ní bude jezdit. Pro něj to nebude změna, ale bude tam jako doma. On nic jiného v životě ani neměl. Fabka má nějaké bolístky, např. servořízení, které stojí 6 tis. Kč. Často kolem 150 tisic km odejde. Plus pořizovací cena auta je vyšší, jako u každé Škodovky.
K Hondě Jazz. Na ní jsem koukal, hledal info. Spolehlivá podle článků je. Cenově některé nad limit a moc výběr není, otázka co shánění dílů atd.
Zase ceny dílů na Fabii jsou levné, dají se sehnat na každém vrakáči, či levně v druhovýrobě, ale i prvovýroba mimo Škodovku. Dost věcí si na tom autě udělám sám a zbytek opraví každý. Proti Feldě je to i s bezpečností úplně jinde. Spolehlivé auto to je.
1.4 MPi byť starý motor, tak velmi spolehlivý. Však ho sami máme v Feldě. Dost se doporučuje taky 1.4 16V 59 kW, ten byl v sedanu a combi. Proto pokud Fabie tak jeden z těchto motorů, případně 55 kW 16V. O té 74 kW verzi vím, že není zrovna úplně to pravé. Žere olej a nejede zase tolik, jak by člověk očekával.
Na dojíždění do práce, na nákup, plus otec k doktorům a taky na nákupy, či občas nějaká vyjížďka dále od domova, tu nevidím proč by zrovna Fábka neposloužila ještě hodně let. Když se k tomu sežene kousek v pěkném stavu, tak to splní očekávání.
Tím, že je to Škodovka, tak jí má i dost lidí, které znám a krom toho, že někomu odešlo výše zmiňované servo, s ní problémy neměli, pokud byla dobrá motorizace. Pouze provozní věci. Samozřejmě chce najít kus v dobrém stavu.
Úplně to zatím nehoří, nicméně nejpozději příští rok Felda půjde do věčných lovišť. Je zrezlá vcelku dosti už. Byť motor šlape stále jako hodinky.
Pedro: Díky za tip a ostatním za názory.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
V Rakousku mají pořekadlo: Golfa, co jiného! Tohle je ze stejného soudku.
Re: Jaké auto?
Gti do IV vcetne,cerveny tridverak.
Re: Jaké auto?
Vím co píšu a vím co poradit,resp. vlastní zkušenost je k nezaplacení.Může si každý myslet co chce,je mi to prostě fuk..lefort píše:Jardo, já myslím že to byl pokus o flame, protože takovou "radu" snad nikdo nemůže myslet vážně.
Edit: jinak se za takovou cenu dá koupit třeba i AR 147. Lepší radu tam asi nemám...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
PavelRS: No tim Juniorem jsem te chtel zbavit problemu se servem
Jednou začne sáknout řízení,jednou elektrohydraulické čerpadlo,jednou snímač úhlu natočení volantu..Navic co v junioru není,není problém si dodelat za pár korun.Problém v tom prostě nevidím žádný a jako náhrada feldy uplne v pohodě..
Jednou začne sáknout řízení,jednou elektrohydraulické čerpadlo,jednou snímač úhlu natočení volantu..Navic co v junioru není,není problém si dodelat za pár korun.Problém v tom prostě nevidím žádný a jako náhrada feldy uplne v pohodě..
Naposledy upravil(a) NOVON dne ned srp 12, 2018 19:42, celkem upraveno 1 x.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Jasně, co tam není, to se nepo...
Re: Jaké auto?
Jasně..u OJETIN dost podstatný fakt!Jerry3 píše:Jasně, co tam není, to se nepo...
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Z toho ovšem plyne, že nejlepší ojetina je ta úplně holá.
Re: Jaké auto?
Navíc pokud jsi chycen v koncernovém ekosystému (podobně jak Microsoft, Apple, Android...), tak máš známé co s tím umí dělat, víš , kam zajet pro díly atd. A ceny ND a dostupnost jsou OK. Proč ne...
Re: Jaké auto?
A není lepší cokoli z toho, co jsi vyjmenoval, vůbec nepotřebovat?
Re: Jaké auto?
A nemyslíš, že vykládat tohle majiteli bezmála 19 let staré ojetiny je poněkud od věci?
Re: Jaké auto?
Jerry myslíš Galanta,ktereho jsi měl (máš) osobně od novoty?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Jaké auto?
Souhlasím bez výhrad. Nejlépe bychom se státním korporátem vypekli, kdybychom motoristy vůbec nebyli Co času a měny (neplést s penězmi prosím) by se dalo investovat do rodiny a užívání si životaJerry3 píše:A není lepší cokoli z toho, co jsi vyjmenoval, vůbec nepotřebovat?