Jak sundat kolo :-)

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Za češtin já dodatečně omlouvat všem člověk tady. Tři i více oprava a stále nic moc. :D
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

chinin píše:Suchý článek si obkecal ,ale NIC.
Suchý článek je zaužívaný terminus technicus, co je na tom k obkecávání?
chinin píše:Nebudeš se doufám schovávat za: ...nezpochybnitelné poučky z oboru přírodních věd... a tvrdit nám tu,že baterie funguje bez roztoku kyseliny ,gelu nebo jiného média. Stejně tak nevznikne žádný el.článek a nic (tomu ani vzdáleně pdobného) mezi bubnem a kolem dokud nepřidáš ekvivalent elektolitu který je v baterii. Pokud tedy přestaneš mlžit ,tak se snad shodneme alspoň na tomto.
Ne, neshodneme se, jelikož popíráš to, co bylo objeveno už v 18. století. Viz např.:
http://edu.techmania.cz/cs/encyklopedie ... cky-clanek

A proč? Inu proto, že úplně stačí průnik atmosférické vlhkosti, o průniku, zejména pak tom kapilárním (hledej pojmy kapilární vzlínavost, osmotický tlak a povrchové napětí kapalin), slané břečky v zimě ani nemluvě.
chinin píše:Další asi zásadní věc kterou je třeba zmínit je tato: kolo je pevně a taky vodivě přišroubováno k ose-bubnu ,toto vodivé spojení by z pohledu baterie znamenalo zkrat a daný článek na baterii by byl nefunkční (což se taky běžně stává).
Další zásadní věc, kterou nechápeš, je to, že vzhledem k charakteru těch povrchů z hlediska jejich povrchové úpravy z výroby, povrchové oxidační vrstvy a značného namáhání přechodem statické elektřiny při jízdě není přechod elektronů mezi různými druhy kovů na jejich styku dostatečně "bezodporový". Ano, jako článek, resp. zdroj elektrického proudu, by to bylo nefunkční, ovšem ten článek uvnitř by to přesto zničilo - stačí prakticky vyzkoušet.
chinin píše:Je od tebe milé ,že máš takovou starost o mé vzdělání a nabádáš mě - cituji : nastuduj si něco o rozdílu elektrických potenciálů na styku dvou různých kovů. Ale snad ti už konečně dojde ,že ŽÁDNÉ DVA KOVY S ROZDÍLNÝM VODIVÝM POTENCIÁLEM NEJSOU - pokud je vodivě spojíš v JEDEN! A to je přesně daný případ. V tomto tvá teorie nehezky kulhá a to na obě nohy.
Opakuji odkaz: http://edu.techmania.cz/cs/encyklopedie ... cky-clanek
Jestli tě stále nic netrklo ani po jeho přečtení, pak jsi nejen nevzdělaný, ale dokonce nevzdělatelný. A ti, kdož pájejí spoje v kosmickém průmyslu čistým stříbrem, jsou podle tebe nejspíše pitomci. Ostatně až dojdou zásoby cínoolověné pájky (dnes již zakázané) a přejde se na výhradně cínovou, pak budeme mít příležitost se o tvém omylu přesvědčit v praxi všichni.

chinin píše:Nedostatek slané břečky ze silnice a její nicotná koncentrace jsou už pak zcela podružné.
Ano, je to podružné, poněvadž úplně stačí atmosférická vlhkost, jen to trvá poněkud déle.

chinin píše:Další perla v podobě tvé svařovací teorie je už zcela mimo a k tomuto prostě nemám slov.
Slyšel jsi někdy něco o technologii galvanického pokovení? Zkus "to rozebrat"! Že by to bylo jakoby "svařené"? Ostatně právě proto jsem použil uvozovky.

chinin píše:...Zdá se ... tak si posluž (mě už ale prosím opravdu vynech).

Nemohu si pomoct: projevuješ se jako typický koncerňák v tom nejpejorativnějším slova smyslu.

chinin píše:za mě jde o prostou oxidaci dvou kovů která do sebe pod tlakem 4,5,(někde možná i jinak)-škroubů,pěkným českým výrazem - tzv.proroste. Pokud vám ten výraz nepřijde správný ,tak to do sebe prostě zarezne. A občas brutálně :D
Zareznout do sebe mohou pouze železné kovy, rozhodně ne železný a neželezný kov. :idea: Ten neželezný kov se totiž mnohem dříve rozpadne. Viz problémy s bytovými rozvody elektřiny v hliníku.
chinin píše: Možná by stačil i nějaký vhodný nátěr ale asi by se odřel.
Pokud dokážeš celou styčnou plochu opatřit dostatečně odolným nátěrem, pak v pořádku. Ovšem potom budeš pro změnu muset nějak řešit statickou elektřinu (její odvod, resp. uzemnění vůči vozu) vznikající na kolech při jízdě.
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

To jako vážně ? Tedy napsat spisovnou češtinou takové množství nesmyslů + odkaz který je vyvrací to muselo dát fakt zabrat. :roll:
Být ty na mém místě dáš mi 5- ani stupnice do 10 by ti nestačila. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Durex »

chinine,bohužel má ale pravdu ... A když pominu svoje zkušenosti,tak jako strojař o tom taky něco vím nebo jsme se to alespoň učili ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Pitris »

to chinin: Když ponechám stranou onu gramatiku, tak v té "elektrotechnice" si taky vedle. Bohužel.... Vždyť si stačí zadat do googlu třeba suchý elektrický článek https://www.google.cz/search?ei=yRzBWob ... 2sTwd-53DQ
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Durex píše:chinine,bohužel má ale pravdu ... A když pominu svoje zkušenosti,tak jako strojař o tom taky něco vím nebo sme se to alespoň učili ...
To bych tedy rád věděl v čem :?:
Né FAKT nezlob se,takovou sbírku nasmyslů nemůže brát vážně vůbec nikdo.
Že jsem týpek kromobyčejně tolerantní dám mu 4. (za tu bezbřehou fantazii kterou předvedl),páč tolik bludů si jeden z prstu prostě nevycucá. :lol: :lol: :lol:
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Pitris píše:to chinin: Když ponechám stranou onu gramatiku, tak v té "elektrotechnice" si taky vedle. Bohužel.... Vždyť si stačí zadat do googlu třeba suchý elektrický článek https://www.google.cz/search?ei=yRzBWob ... 2sTwd-53DQ
nemá souvislost. :idea:
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Ale jinak vám kluci rozumím. :D
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

Jen na chvilku jsem zapochyboval, zda jsem se v mém prvotním odhadu nemýlil. Naštěstí jen na chvilku. I tak je mi ovšem onoho chvilkového zaváhání líto...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Pitris »

chinin píše:Ale jinak vám kluci rozumím. :D
Hmmm, dobrý :wink: Co tam máš dál Bedřichu :?: :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Pitris píše:to chinin: Když ponechám stranou onu gramatiku, tak v té "elektrotechnice" si taky vedle. Bohužel.... Vždyť si stačí zadat do googlu třeba suchý elektrický článek https://www.google.cz/search?ei=yRzBWob ... 2sTwd-53DQ
hele
Vidíte snad někde v těch schématech a poučkách o suchém článku: https://www.google.cz/search?ei=yRzBWob ... 2sTwd-53DQ
že by byl + kladný pól vodivě spojený s - záporným ?
Tak té demagogie proboha nechte. Chápu že chcete kamaráda po tom všem zachránit , ale to už nelze ,prostě fakt ne. :roll: :roll:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Jerry3 »

Když ono jde právě o to, že tam dokonale vodivé spojení, tj. bez přechodových odporů, chybí. No a to zajistí ona hliníkovoměděná pasta, která funguje jako prevence vzniku galvanického článku. Toť celé kouzlo! :idea:

Jinak zachraňovat rozhodně nepotřebuji, já jsem vždy byl a budu výhradně sám za sebe. Na rozdíl od koncerňáků, kteří se potřebují družit = utvrzovat ve své pravdě.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od Durex »

výtah z článku:
"probíhá na povrchu některých kovů působením vzdušného kyslíku, vody a dalších látek. Vytváří se při ní vrstvička látek, které mění vlastnosti kovových materiálů.
Stýkají-li se ve vlhkém prostředí dva různé kovy (např. železo a měď) vzniká galvanický článek, který urychluje oxidaci reaktivnějšího kovu.

Korozi také urychluje:
– vyšší teplota
– přítomnost roztoků solí, kyselin aj."

Já o Jerryho tvrzení nepochybuju,protože má prostě pravdu ...

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B2CE1CE

tohle snad nechceš zpochybnit ... nebo?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od BigBang »

Sakra, chtěl jsem napsat, že tenhle obrázek si pamatuju ze školy, ale v zápětí jsem došel až k zápatí a nic psát nebudu. Přednášky strojírenského konstruování :mrgreen:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
chinin
Příspěvky: 63
Registrován: sob bře 03, 2018 11:16

Re: Jak sundat kolo :-)

Příspěvek od chinin »

Durex píše:výtah z článku:
"probíhá na povrchu některých kovů působením vzdušného kyslíku, vody a dalších látek. Vytváří se při ní vrstvička látek, které mění vlastnosti kovových materiálů.
Stýkají-li se ve vlhkém prostředí dva různé kovy (např. železo a měď) vzniká galvanický článek, který urychluje oxidaci reaktivnějšího kovu.

Korozi také urychluje:
– vyšší teplota
– přítomnost roztoků solí, kyselin aj."

Já o Jerryho tvrzení nepochybuju,protože má prostě pravdu ...

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B2CE1CE

tohle snad nechceš zpochybnit ... nebo?
Ne to v žádném případě nechci ,je tam ale řeč o potrubí- (zná každý vodař a topenář/proto přidávají do vody ihibitor koroze) - ne o kole na AUTĚ - na kterém chybí jak uváděná měď tak elektrolit ! Je vážně potřeba to opakovat pořád dokola :?:
Především je to však článek o korozi víme a ta je také důvodem přilnutí disku k bubnu (to už jsem tu ale říkal ne :?: Nějaké smyšlené svaření proboha TAKOVÝ NESMYSL :lol: :lol: :lol:

Nejde vzít na podporu bludu pravdivý článek nebo poučku (a za tu se schovat ), přitom ji překroutit jako paragraf ,nebo ji vytrhnout z kontextu.


dále :
nejsem koncerňák a nevidím že by mi v tomto vlákně (zatím) kdokoli pomáhal ,naopak. A že se potřebujete družit ,podporovat atd. říkají oni o vás a zdá se právem :wink:
Přidejte další odkazy čehokoli pravdivého a nakupte na to horu lží a nesmyslů, lze přece použít cokoli.
Je mi jasné že když vás bude dost tak mě "upíšete" :( Jste poněkud únavní už nyní :lol: ,ale zase na tom tak nesejde je to váš boj ,vaše fórum (že mu děláte vč.admina službu medvědí) taky vaše věc. :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) chinin dne ned dub 01, 2018 21:23, celkem upraveno 2 x.
Odpovědět