jak si zlepšit naftu sám

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
nova dieselova lama

Příspěvek od nova dieselova lama »

umrelo to tu? nikto nevie nic o tom pomere? Ved uz nebudte taki skupi na info, najviac by ma zaujimalo, ci sa da ten Bezaromatik zohnat niekde na Slovensku, na nete o tom akosi nic nenachadzam... Vopred vdaka
kopejtko

Příspěvek od kopejtko »

No možná se na ne budou někteří zlobit za zveřejňování, dle nich fám a návodů vedoucích k zničení motoru, respektive čerpadla, ale .......
Sám používám pro svůj Seat Cordoba již delší dobu ( necelé dva roky ) tohle mísení.

Do litru M2T naliji 4 dcl až půl litru bezaromátového ředidla.Noa potom tuhle směs přidávám v poměru cca 1litr : plná nádrž v Cordobě nafty.

Rozdíl oproti naftě je velmi citelně znát.

Nekamenujte mne, já to tak dělám a bez problémů.
MEKANO

Příspěvek od MEKANO »

Dneska u nás byl maník s Audinou a sháněl ředidlo do nafty. Poslali jsme ho do Trigy.
začíná to být populární :lol:
nova dieselova lama-měli by to mět v každých barvách a lacích.
nebo aspoň v těch co prodávají věci od balakomu
Brembo

Příspěvek od Brembo »

A nebojite sa co narobi M2T s katalizatorom? Vecsina dieselov uz ma bud katalizator alebo filter pevnych castic a je faktom,ze ani jeden z tychto systemov si s olejom nerozumeju!
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

...no tak ja som začal pridávať riedidlo dnes a zatial bez oleja na desať L nafty som pridal skoro deci riedidla a vysledok je bohovský rozdiel vo vykone je poznať...fiat tempra 1.9 TD
Koval(CZ)

ředidlo

Příspěvek od Koval(CZ) »

Jezdím na použitý filtrovaný RO, ale ještě do toho míchat ředidlo... jednou jsem míchal benál s RO (20%), ale po nastartování to smrdělo jak čert, tak jen čistý RO s 33% nafty.
maska01

Příspěvek od maska01 »

já přidal 1% a ze začátku zlepšení výkonu, po asi 150km postupné příznaky zanesení palivového filtru až v kopci uplně zastavení. takže odtah. doufám že výměna filtru odstraní závadu.motor mercedes 2,9D řadový čerpadlo, je dost možné že to vyčistilo nádrž a palivový systém a filtr to všechno nepobral...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

maska01 píše:já přidal 1% a ze začátku zlepšení výkonu, po asi 150km postupné příznaky zanesení palivového filtru až v kopci uplně zastavení. takže odtah. doufám že výměna filtru odstraní závadu.motor mercedes 2,9D řadový čerpadlo, je dost možné že to vyčistilo nádrž a palivový systém a filtr to všechno nepobral...
No to je v podstate dobra sprava. Cisti to. :D
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jenže 1% je asi moc, ne? Pokud si znova čtu ten postup na začátku a spočítám to, tak mi vychází, že oleje (M2T nebo jiného) by mělo být 0.125% a ředidla 0.05%. Jestli neumím počítat, tak mě opravte.
Tady je ten citát:
...vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400....
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:Jenže 1% je asi moc, ne? Pokud si znova čtu ten postup na začátku a spočítám to, tak mi vychází, že oleje (M2T nebo jiného) by mělo být 0.125% a ředidla 0.05%. Jestli neumím počítat, tak mě opravte.
Tady je ten citát:
...vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400....
No dalsi navod hovori az o 1%
Směsí nafty a bezaromátového ředidla přikrmuji běloruskou naftu už dlouhé roky. Opravdu ředidlo zvyšuje kvalitu nafty. Přidávání oleje je zbytečné.Ředidlo zároveň udržuje parafín v tekutém stavu i při velkých mrazech , proto není potřebné používat v zimě jiné přípravky.Opravdu se nikdo nemusí obávat zadření čerpadla nebo zničení katalyzátoru. Výkon motoru Renault 2.2dci se po přidání 1% zvýší o 15-20%.
anonymni

Příspěvek od anonymni »

Jerry3 píše:Jen drobná poznámka a navíc dotaz: Pokud se nemýlím, tak řeč šla nikoli o přídavku "motorového" oleje, ale oleje pro dvoutaktní motory. A právě u toho bych předpokládal, že v dieselovém motoru zcela bez problémů shoří.
Co se týče "bezaromatiku", tak navzdory svému dlouholetému kutilství, tedy i používání nejrůznějších ředitel, opravdu netuším, o jaké z těch komerčně běžně dostupných jde. A silně pochybuji, že když přijdu do prodejny barvy-laky, tak mi někdo pod tímto názvem prodá to "správné". Tak o co tedy vlastně jde? S6006, S6001 či něco jiného?
da se u kazdeho prodejce objednat,jelikoz je to redidlo nezname a mne sem stim dost patalii.nekde mi vnucovali klasiku s6006 a nechteli pochopit ,ze chci neco jineho.a kdyz sem jim rek ,ze na to chci jezdit,tak sli do kolen.no nic mam objednano v Domu barev a dojde mi to za 2 dni,tak dam vedet,jak jezdim
Denny

palivo?

Příspěvek od Denny »

Čau lidi
Když tady čtu debaty o míchání nafty s ředidlem,musím také přispět svou zkušeností.Měl jsem pokaždé ještě jedno auto na jízdy do práce,tzv.dělníka.Naposledy to byl Opel Kadet 1.7D,teď je to Tipo 1.7D.Kamarád má hospodu a tak mi nosil vypálený fritovací olej po hranolkách,řízcích apod..Zpočátku jsem přefiltrovaný olej ředil s naftou 1:1,ale jak šel čas,dával jsem už jen čistý olej :shock: A světe div se,paráda,no problem.Chce to pár vychytávek,před naft.filtr zařadit filtr malý,benzinový a ještě jeden si vozit sebou,kdyby se ucpal,do rezervy.Friťák filtrovat přes 3 silonky.A jakmile klesne teplota venku na 5 stupňů,dávat zas jen naftu.Nikoho nenutím,na kritiku kašlu.Jezdím tak 2 roky a nikomu nesmrdím,lidi za mnou mají hlad,protože cítí kuchyň :lol: Nové auto bych tím rozhodně nekrmil,ale holý D,bez turba klidně.Zkuste si v hospodě sehnat vypálený friťák..těžko,už na něj totiž někdo jezdí :wink:
jaryn

Příspěvek od jaryn »

anonymni píše:
Jerry3 píše:Jen drobná poznámka a navíc dotaz: Pokud se nemýlím, tak řeč šla nikoli o přídavku "motorového" oleje, ale oleje pro dvoutaktní motory. A právě u toho bych předpokládal, že v dieselovém motoru zcela bez problémů shoří.
Co se týče "bezaromatiku", tak navzdory svému dlouholetému kutilství, tedy i používání nejrůznějších ředitel, opravdu netuším, o jaké z těch komerčně běžně dostupných jde. A silně pochybuji, že když přijdu do prodejny barvy-laky, tak mi někdo pod tímto názvem prodá to "správné". Tak o co tedy vlastně jde? S6006, S6001 či něco jiného?
da se u kazdeho prodejce objednat,jelikoz je to redidlo nezname a mne sem stim dost patalii.nekde mi vnucovali klasiku s6006 a nechteli pochopit ,ze chci neco jineho.a kdyz sem jim rek ,ze na to chci jezdit,tak sli do kolen.no nic mam objednano v Domu barev a dojde mi to za 2 dni,tak dam vedet,jak jezdim
http://www.severochema.cz/productdetail ... 79&eid=144
mates

ředidlo

Příspěvek od mates »

Tak jak Ti to jede s ředidlem?
drobek81

Příspěvek od drobek81 »

no vyzkoušel jsem tuto doporučovanou směs, nárust výkonu tam nějaký je, nicméně to není nic světaborného(taky u motoru 1,7D bez turba nečekám zázraky). Ještě jsem nevyjel celou nádrž, jak natankuju další tak zjistím spotřebu(ale podle ukazatele se mi zdá, že se spotřeba spíše zvýšila). K dotazům zde-ředidlo bezaromatik jsem koupil v Bauhausu, 700ml vychází na cca 70kč). Olej sem použil pro 2T(Od Makity, co mám doma do mot. pily). Mísící poměr - 300ml ředidla a do toho 100ml oleje na nádrž 55l - jelikož tady není uveden přesný poměr, spíše dva různé a naprosto rozdílné návrhy, použil jsem něco mezi. Pokud má někdo dobré zkušenosti s jiným poměrěm(asi více ředidla), hoďte sem návrh...vzhledem ke kulervoucí ceně nafty je jakákoliv úspora dobrá :wink:
i když druhé auto mám na LPG, s dieselem teď jezdí jen mladá ale i tak 8)
Odpovědět