jak si zlepšit naftu sám

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od ka-spel »

Ano potvrzují, ale rozhodně tam nelijí sračku typu M2T, ale syntetické oleje do z dvoutaktů. A týkalo se to spíš starší aut bez FAP. Viz. dlouho diskuze na motor-talk.de v sekci oleje VW a příspěvky tamnějšího modeláře - Sterndoctora. :wink:
byloObrázek
je Obrázek
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

mám na tento mix nafty,oleja a aditíva odjazdených cca 25 tisíc,vstrekovače su čisté až na velmy mierne stopy karbonizácie na vonkajšom povrchu sposobené naftou,pred pridávaním 2T boli stopy karbonizácie evidentné už po 10 tisíc km-po prečistení TEC 2000 nastala rapídna zmena chodu,teraz prečistené opat TEC 2000 no bez zmeny. Takže čistotu predlžuje podstatne pridanie 2T
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Mav »

Brembo píše:mám na tento mix nafty,oleja a aditíva odjazdených cca 25 tisíc,vstrekovače su čisté až na velmy mierne stopy karbonizácie na vonkajšom povrchu sposobené naftou,pred pridávaním 2T boli stopy karbonizácie evidentné už po 10 tisíc km-po prečistení TEC 2000 nastala rapídna zmena chodu,teraz prečistené opat TEC 2000 no bez zmeny. Takže čistotu predlžuje podstatne pridanie 2T
BREMBO, za mě máš :wink: :wink:

Na LiquiMoly polosyntetiku 200 ml na nádrž + 1cm Vif/léto 2cm /zima // + 1,5 cm3 acetonu// najeto 80.000 km + posledních 25.000,-km 1:4000 Envirox // litr nafty - naprostá spokojenost.

66 Kw Tdi ALH, na dálnici max 220 Km/h ve dvou lidech a 60 kg nákladu, do největších stoupání přes 180 km/h, není problém držet se v pohodě s dvojkovými Octami a Passaty. Při jízdě maximální možnou rychlostí prům spotřeba 6,3 l/ 100 km.
Samozřejmě, dynamicky na ně nemám, ale o to méně to žere!!:)

Motor absolutně bez úprav, dávám přednost chemickým úpravám, letos z toho udělám kovokeramický motor za pomoci XADO. Nedávno jsem mluvil s p. Zenklem, bývalým závodníkem z M.L., řekl mi, že to dal do dovezené oktávky a lítá jako divá....
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Mav »

Ano, to je ono.
Bohužel, náš národ, ((který, jak řekl již Otec vlasti Masaryk, se bez přirozeného přístupu k moři, který měl za Rakousko-Uherska s přímo navazujícím celosvětově mocensko-politickým pohledem, SE změní na obyčejný návesní rybník, kde nakonec Ty žáby budou na sebe jen Kuňkat...., a jedna druhou okrádat, místo toho, aby vyrazila do světa a tam si tisíckrát vydělala...)), je velmi, velmi nepružný ve změnách čehokoliv. Každý mudruje a jen velmi málo zkouší. Přesvědčit někoho, že může mít díky novým technologiím okamžitý ekonomický prospěch je zde téměř nadlidský úkol. A nechá-li se majitel firmy přesvědčit, tak mu aditivum stejně řidiči rozkradou....., na tom to celé většinou hasne.
Jediné řešení je mít vlastní pumpu, kde řidiči musí brát, anebo být přímý vlastník třeba tohoto krásného vlaku: http://www.nanotrade.cz/aktuality/envir ... okomotive-

Potvrzuji: v mém případě se průměrná spotřeba v 1,9Tdi 08/2000, najeto 250.000,-Km snížila o 8%. ( měřeno za roční nájezd.

Zároveň mi jde turbo o 120 ot min. dříve do otáček, což potvrzuje tvrzení dodavatele, že časem dojde k dekarbonizaci motoru ( asi i turba, a zárověň se zákonitě trochu dopuje i katalyzátor-čistí při jízdě na dálnici. U mě se to projevuje tím, že po 1,5 hod jízdě 140 - 150 kmh rychlostí najednou má motor neskutečnou chuť zrychlovat a do 200 km/h nevadne, jde neskutečně za plynem...! Občas diesely nutně potřebují provětrati pérka, už aby byly povoleny úseky se 110,-Km/h, bude to míti veliký pozitivní efekt na pročištění právě DPF systémů, možná si to uvědomují i lidé na ministerstvu.

Děsí mě okamžik, až si budu muset koupit auto s DPF a dalšími el. omezovači.

Je to dostatečně vyzkoušené:http://oz.kurzy.cz/energenics-europe-li ... 23946o.htm

spolehlivé a opravdu to funguje:http://kamionaci.cz/autodoprava/nanoadi ... cenu-nafty

http://www.nanoaditiva.cz/

Bohužel, my než se probudíme, tak ve světě jsou zase opět o 10 let dál!!!! To samé platí o Xado, tady jen nemám přímou referenci na motor s najetými 500.000,-km s touto technologií kontra vloženými náklady / úsporou na provozu za palivo a mechanické díly. Třeba si to někdo přečte a doloží konkrétní zkušenosti.

Hlavně je dobré, jak píší v návodu, první tři nádrže dát dávku 1:2000, a poté normálně 1:4000, zvyšovat dávku nemá opravdu smysl, není to ekonomické a účinek se již tolik neprojeví ( vlastní zkušenost.).
Mav
Příspěvky: 87
Registrován: čtv pro 06, 2012 17:01

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Mav »

Tady je obrázek ventilů s Enviroxem po 15.000,-km.

http://www.polwat.com/files/Prezentacja ... 110724.pdf
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

momentálne používam Millera ale určite vyskušam. Už dlhodobo tastujem rozne aditíva a naštastie nemám DPF a tejto starej mechanickej káry sa držím čo najdlhšie. Až príde čas na výmenu,tak budem mat problém kupit niečo normálne,ale asi sa vrátim k benzínu+prestavba LPG,dnešné eko dieseli ma vobec nelákaju vhladom k DPF a ERG. Najlepšiemu riešeniu ad blue sa zdaleka vyhýbaju ako svetenej vode,ved nutnost kupy nového elektronického EGR entilu za 8 až 15 tisíc by odpadla. Moje čerpadlo už dokonca je full mechanické,prírastok v podobe imobilizéra už dávno opustil utroby. Nie je to síce trhač asfaltu s 2 tonami elektroniky a eko bordelu,no je 2x spolahlivejšie ako sučasné eko pako kozmické lietadlá. Dufam,že Envirox nevyrábaju v PL. Momentálne mám prečistený spalovací priestor destilovanou vodou.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od runda »

a BG CARE si skusal?je to sila...
vw
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

nie pozriem nan. Viacmenej VIF bol sklamaním,naopak Metanova i TEC prekvapili,STP tiež sklamanie.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Lewik777

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Lewik777 »

Tiez si myslim ze jedine pouzivat Metanova aj z dovodu toho ze ma TUV test a Tec 2000 a Delphi diesel plus by som povedal ze poriadne vycistia to co maju.
To VIF by som povedal ze je len kvoli tomu aby nezamrzala nafta a mozno trocha mazivosti ale ine ucinky to nema a tiez si myslim ze je to zbytocne vychvalene aj v tom teste pretoze ucinky na cistenie trysiek su minimalne.
Este nemam vyskusane Millers ako je na tom viete niekto?
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od bjukemen »

Brembo píše:STP tiež sklamanie.

..v com konkretne.?.. lebo nam sa osvedcilo jedine toto aditivum,hlavne na cistenie vstretkov koncernu.. pozor vstreky sa cistili behom na ciste aditivum
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Brembo »

Lewik777 píše:Tiez si myslim ze jedine pouzivat Metanova aj z dovodu toho ze ma TUV test a Tec 2000 a Delphi diesel plus by som povedal ze poriadne vycistia to co maju.
To VIF by som povedal ze je len kvoli tomu aby nezamrzala nafta a mozno trocha mazivosti ale ine ucinky to nema a tiez si myslim ze je to zbytocne vychvalene aj v tom teste pretoze ucinky na cistenie trysiek su minimalne.
Este nemam vyskusane Millers ako je na tom viete niekto?
čo sa Millers týka,čistiace schopnosti neviem,čo sa týka zvýšenia cetánového čísla tak funguje určite,za studena motor klepe citelne tichšie ako so šuntom VIF. Castrol tiež podstatne znižuje klepanie za studena. Po použití STP som nikdy nič nespozoroval,na rozdiel od TEC. Metanova zase čistí pomali ale učinne. VIF má zo všetkého čosi,no nič nerobí poriadne. Najlepší by bol asi mix aditív Metanova+Millers alebo Metanova+Castrol a samozrejme 2T.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Lewik777

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Lewik777 »

Presne ako si napisal aj ja som zacal s tym ze vifko ale to je nic proste len upravuje naftu ale nerobi ziadne zazraky.
Takze rychlo som naskocil na Delphi diesel plus na vycistenie trysiek a ked skonci mi toto jedno balenie nabehnem na Metanovu sel.
K tomu Millers tiez si skor myslim ze je na spotrebu ktora je pri nom vynikajuca.
Po vybehani Delphi dam sem skusenosti inak podotknem co pisu vyrabaju to v UK a je to cisto uz len Delphi nie Texaco a pisu ze je to Produkt s vysokou koncentraciou ktory sa doporucuje pri kazdom servisnom intervale cize 1 za rok alebo po 6000km.
Ares

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od Ares »

Na zaklade financnych prispevkov od zaregistrovanych uzivatelov urobil MONZA dalsi test 2T olejov .
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=717475

Po vymene vstrekov s Vifom a Shell 2 roky- potom STK-zoslap pedalu na podlahu otacky 6000-len sa tak valilo sadze -cierny dym!!!
Alternativa - http://www.benzin.sk/index.php?selected ... le_id=7568
Čistý motor – predĺžená životnosť auta

Vysokovýkonné prísady prispievajú k zníženiu usadenín v motore a pomáhajú zabrániť nahromadeniu nových. Nepretržité používanie paliva MaxxMotion Diesel zabezpečuje zvýšenú životnosť motora a maximálny výkon motora v priebehu mnohých rokov.
Tieto prísady poskytujú vynikajúcu ochranu proti korózii, udržiavajú motor čistý a odstraňujú existujúce usadeniny na vstrekovaní už pri prvom natankovaní.
EGR ventil-vyzera dobre!
Len ta mazivost!!!
Velmi dobre cistiace ucinky s nizkym obsahom popola-
http://www.meguin.de/liquimoly/mediendb ... e/9025.jpg
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... e/1052.jpg
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... e/1504.jpg
S ultra niykym obsahom popola vhodne pre vozidla s DPF-
http://www.motor-oel-guenstig.de/Motoro ... ::928.html
Naposledy upravil(a) Ares dne čtv úno 28, 2013 9:14, celkem upraveno 1 x.
bastien
Příspěvky: 125
Registrován: stř srp 22, 2007 0:37

Re: jak si zlepšit naftu sám

Příspěvek od bastien »

Hehe, a pak se divíte, že lidi v osmačtyřicátým zdvihali ruce za Klému. Se zázračnými vodičkami a PHM je to stejné, jeden někde bulíkuje, jen aby druzí solili ze šrajtofle. Soudě dle fóra solej a ještě si chrochtaj, jak dobře jim ti olejáři pomáhají od zlatek. :mrgreen:
Odpovědět