A jsi schopen rozpoznat rozdíl mezi souslovím "v určitých situacích odmítají akcelerovat" a výrazem "maximálka", byť "tachometrová" (v případě škodovky navíc s plným využitím tolerance dané technickými předpisy)? Já jsem totiž o maximálce nic nepsal.Mav píše:Ty chytráku, mě tato Octa jede úplně stejně, jako těm předemnou, a už se s tím budeš muset smířit, protože maximálku mám přes 210 tachometrových a to by s vadnou váhou nejela.Anonymous píše:Jo, ty s vadnou váhou vzduchu možná: akorát, že se s nimi nedá jezdit bezpečně, jelikož v určitých situacích odmítají akcelerovat...
Tě pic.
jak si zlepšit naftu sám
Moderátor: Colommbo
Právě ta akcelerace se rapidně zlepšila, díky lepšímu a rychlejšímu vznícení a lepšímu prohoření směsi ve válci. Je to zřejmě i díky tomu, že aceton je tvořen váhově 30% kyslíku - podporuje vznícení a vlastní lepší prohoření, tímto opatřením také eliminuji postupné odcházení váhy vzduchu.
Tato směs se musí používat s rozvahou a také tak jezdit, abys nepropálil písty.
Čili úsporně jezdit, a jezdit na dálku svižně za 4,3 - 4,6 litru, po dálnici svižně při 130 - 150 Km/za cca 4,9 - 5,3l .
jednou jsem jel 200km v Německu po dálnici za 1 hod. 25 min při spotřebě 6,0l., nedávno jsem zvládl Disburg - Aš za 6 hodin při průměrné spotřebě 6,3l/100 - měřeno dotankováním do plna v obou případech s odvzdušněním nádrže. A to mám 200.000 najeto + nová váha vzduchu.
Samozřejmě, stylem brzda plyn jdu přes 7 litrů a krátké jízdy - 500m tam a zpět s klimatizací a topením v zimě a popojížděním mezi 5 obchody je tam klidně 13 -20 litrů na sto, ale to je normální.
Olej Mobil 1 0W - 40 kupovaný v D, převodovka nová nálň Liquy Moly.
Nikomu netvrdím, že mám závodní auto, jeto vůz na klidnou, pohodou jízdu, naklání se to v zatáčkách a houpe jako loď, ale měto velice vyhovuje a jsem s tímto vozem spokojen, samozřejmě, protože na Porsche Cayene nemám a ještě dlouho mít nebudu. Jenomže ho mám rád a vyhovuje mě a snad i rodině. A o tom to je.
Tímto jsem se vyjádřil k tématu a na bitvy o slovíčka opravdu nemám náladu ani čas, přeju Ti hezký den.
Tato směs se musí používat s rozvahou a také tak jezdit, abys nepropálil písty.
Čili úsporně jezdit, a jezdit na dálku svižně za 4,3 - 4,6 litru, po dálnici svižně při 130 - 150 Km/za cca 4,9 - 5,3l .
jednou jsem jel 200km v Německu po dálnici za 1 hod. 25 min při spotřebě 6,0l., nedávno jsem zvládl Disburg - Aš za 6 hodin při průměrné spotřebě 6,3l/100 - měřeno dotankováním do plna v obou případech s odvzdušněním nádrže. A to mám 200.000 najeto + nová váha vzduchu.
Samozřejmě, stylem brzda plyn jdu přes 7 litrů a krátké jízdy - 500m tam a zpět s klimatizací a topením v zimě a popojížděním mezi 5 obchody je tam klidně 13 -20 litrů na sto, ale to je normální.
Olej Mobil 1 0W - 40 kupovaný v D, převodovka nová nálň Liquy Moly.
Nikomu netvrdím, že mám závodní auto, jeto vůz na klidnou, pohodou jízdu, naklání se to v zatáčkách a houpe jako loď, ale měto velice vyhovuje a jsem s tímto vozem spokojen, samozřejmě, protože na Porsche Cayene nemám a ještě dlouho mít nebudu. Jenomže ho mám rád a vyhovuje mě a snad i rodině. A o tom to je.
Tímto jsem se vyjádřil k tématu a na bitvy o slovíčka opravdu nemám náladu ani čas, přeju Ti hezký den.
jak si zlepšit naftu sám
Já na ty geca s acetonem nevěřím. Mám tdci a nechci ho dojebat.
bezaromatik
Tak ja pridam moje poznatky.Pridavam do nafty BEZAROMATIK a olej REPSOL pre dvojtakty.7dcl riedidla+3dcl oleja.A tuto zmes v pomere 1dcl na 13l nafty.Na 1,9 66kw tdi citit rozdiel vo vykone,ide to lepsie a na volnobeh je motor tichsi a kludnejsi.spotreba je priblizne rovnaka ako bez riedidla,mozno trosku nizsia.Na 1,6 hladkom diesli v G II je trosku citit zvysenie vykonu,ale hlavne lepsie starty,kultivovanejsi chod motora na volnobeh a hlavne KLESLA SPOTREBA asi o 0,5-0,8 litra!A to s nim jazdim len kratke trasy,je to taky robotnik a priblizovadlo.S tdi som na tuto medicinu najazdil asi 8000km a s G II asi 2000km.Problem je v tom ze mi dochadza BEZAROMATIK...Keby mi niekto vedel priviezt z CZ na Slovensko bol by som velmi rad...
ale riedidlo je niečo ine ako aceton.Ked si tam dal aceton tak sa ani nečuduj že si necítil rozdielpavel626 píše:tak jsem vyzkoušel Bezaromatik v poměru na 50L nafty 0.5L bezaromatiku a mohu konstatovat že zlepšení výkonu je minimální 1.8D Peugeot 205 nebo je poměr špatný??spotřebu písnu až dotankuji
Pánové aceton odmaštuje tak bacha na to
Ja pridávam VIF +olej do dvojtaktov v pomere na 1l nafty 1ml Vifu+1ml oleja. Olej dávam tento:
http://www.liqui-moly.sk/detail/motorov ... e-dvojtakt
Na túto zmesku som najazdil cca 50 000km (zatial) a bez problému.
http://www.liqui-moly.sk/detail/motorov ... e-dvojtakt
Na túto zmesku som najazdil cca 50 000km (zatial) a bez problému.
Ruská nafta maže naopak nejlíp, je v ní totiž hodně síry a parafínové složky. Bohužel však současně i hodně lepí, to kvůli tomu parafínu a také dehtu. Jenže síra se dnes z ekologických důvodů záměrně odstraňuje a ostatní složky odpadají při krakování, takže by mohl nastat problém s mazivostí, hlavně u těch "nejkvalitnějších" naft. Ale ten nenastává (alespoň tomu žádné testy nafty z posledního období nenasvědčují), jelikož se současně přidává biosložka (tentokrát pouze z rádoby ekologických důvodů), která mazivost výsledného produktu hravě dožene.
Pro klid duše bych přidával jen ten VIF, musí to stačit!
Pro klid duše bych přidával jen ten VIF, musí to stačit!