jak si zlepšit naftu sám
Moderátor: Colommbo
Jak si vylepšit naftu sám
Ten váš zázračnej BEZAROMATIK je dle protokolu přímo od výrobce obyčejnej Benzín
http://www.bal.cz/lists/security/S6006D.doc
http://www.bal.cz/lists/security/S6006D.doc
Re: Jak si vylepšit naftu sám
vnímáš napsané jinou věcí než hlavouStoupa píše:Ten váš zázračnej BEZAROMATIK je dle protokolu přímo od výrobce obyčejnej Benzín
http://www.bal.cz/lists/security/S6006D.doc
realna spotreba mojej octavie 1.9,66kw je 5.2litraAnonymous píše:Jo, juknul jsem se a konstatuji, že jsou tam úplné nesmysly: především v tom smyslu, že "takhle" se "normálně" (tedy za tak málo v normálním provozu) jezdit nedá. A to nemluvím o tom, že si tam každý může napsat, co se mu zlíbí.Anonymous píše:Jasne, forky... Kazdopadne je pravdou, ze se za tohle da opravdu jezdit. Felina 1,9d je na tom o par deci hur. S pasatem 1,8T se da jezdit pri podobnem stylu jizdy za 7 litru (toho casu na tachometru 430000km). Podminkou je ale dobry stav auta.Anonymous píše:A při dodržování rychlostních limitů a jízdě tzv. "při zdi" to naftu dokonce vyrábí...
Koneckoncu kouknete na spritmonitor.de a srovnejte, za kolik co jezdi.
K Octavii01 1,9TDI 66 kW: Jelikož jsem min. jednu ojezdil, vím, za kolik v reálu jezdí. A že se s ní dá jezdit v průměru pod 4,5 dle PP? Ano, když má vadnou váhu vzduchu! A současně nutno přihlédnout k tomu, že PP bývá optimističtější, než je skutečná spotřeba.
VIF aditivum
Po asi pol roku pouzivania VIF aditiva som zistil, ze spotrebu mierne zvysuje. U mna normal 6,4 s VIF asi 6,6. Motor ma vsak evidentne lepsi zvuk, tichsi. Ja mam 2.0 TDI, kolega s Fordom 1.6 DCi ma uplne rovnaku skusenost.
Re: VIF aditivum
Spotřeba nikdy není přesně na deci stejná, to by se musela najet určitá vzdálenost za úplně stejných podmínek. Ostatně v zimě bude vždy o něco vyšší. Nějaké dvě deci bych vůbec neřešil.tester píše:Po asi pol roku pouzivania VIF aditiva som zistil, ze spotrebu mierne zvysuje. U mna normal 6,4 s VIF asi 6,6. Motor ma vsak evidentne lepsi zvuk, tichsi. Ja mam 2.0 TDI, kolega s Fordom 1.6 DCi ma uplne rovnaku skusenost.
mojmu autu viac vyhovuje Castrol TDA,to je badat pri studenych startoch. S VIF klepoce hlasnejsie,bez adiv je to este horsie,ale i tak to nie je nejaky extra klepot v porovnani s Fiatmi. Mne sa ten Castrol osvedcil viacej,i ked netvrdim,ze VIF je blato. Vynikajuco cisti zase Metanova SEL,ale je to asi najdrahsie adivum na trhu. Koncentracia je ale taka mala,ze vychadza zhruba ako VIF. VIF pouzivam kvoli mazivosti.
Re: VIF aditivum
Mam podobnu skusenost s TDA Castrol. Lepsie to ide a asi preto to viac zeretester píše:Po asi pol roku pouzivania VIF aditiva som zistil, ze spotrebu mierne zvysuje. U mna normal 6,4 s VIF asi 6,6. Motor ma vsak evidentne lepsi zvuk, tichsi. Ja mam 2.0 TDI, kolega s Fordom 1.6 DCi ma uplne rovnaku skusenost.
Ty chytráku, mě tato Octa jede úplně stejně, jako těm předemnou, a už se s tím budeš muset smířit, protože maximálku mám přes 210 tachometrových a to by s vadnou váhou nejela.Anonymous píše:Jo, ty s vadnou váhou vzduchu možná: akorát, že se s nimi nedá jezdit bezpečně, jelikož v určitých situacích odmítají akcelerovat...
Tě pic.