Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od skodovkar »

Návštěvník píše:...se přizpůsobit jeho "technické a morální proveditelnosti", zatímco "provozní ohleduplnost" vůči ostatním už mu limity vozu v řadě situací jaksi neumožňují. ...
Ano, ta 90 je kvůli toho, že se lze připíchnout za kamion, což je sice nuda, ale dá se to. Ještě mě to mnohokrát čeká :roll: Potom je ale velice nepříjemné, pokud je terén kopcovitý, protože kamion zpomaluje do kopce i z kopce, zatímco sračkoid s oblibou rád nabírá rychlost z kopce (ba dokonce musí). Stejně tak do kopce i ten sračkoid by jel rychleji jak kamion.
Potom sračkoidovodič musí důkladně prozkoumat zpětné zrcátko a vyhnout se těmto okamžikům. Ono sračkoidovodič se více dívá dozadu než dopředu - měl by.
Návštěvník

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:... auto vliv na řidiče má (na někoho třeba ne), jenže nikoliv silné auto pozitivní vliv a naopak. ...
Sice na to nemám žádnou studii, ale čistě empiricky jsem ve svém poměrně širokém okolí vypozoroval, že začínat na výkonném voze ve srovnání s opakem, tj. začínat na sračkoidu, má na budoucí chování řidiče za volantem pak už čehokoli jednoznačně příznivý vliv, a to zejména ve vztahu k dodržování rychlostních limitů v obcích a chování vůči chodcům na přechodech. Důvody jsou, jak předpokládám, dostatečně zřejmé.
Návštěvník

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Návštěvník »

skodovkar píše:... Potom je ale velice nepříjemné, pokud je terén kopcovitý, protože kamion zpomaluje do kopce i z kopce, zatímco sračkoid s oblibou rád nabírá rychlost z kopce (ba dokonce musí).
Vždyť jsem to už napsal:
Návštěvník píše:neboť je tomu řízení "sračkoidního" auto naučilo. A proč? Inu proto, že řidič dynamicky adekvátního auta není okolnostmi tlačen do zbytečného risku při předjíždění např. za dopravně nevhodných podmínek s kopce (poněvadž jen tam to kvůli špatné dynamice svého vozu dokáže), když mu nečiní potíže předjet v klidu v kopci, až na to bude mít lepší podmínky. Stejně tak nemusí dohánět ztrátu (získanou neschopností předjet z již zmíněných důvodů) v obci a v úsecích s opodstatněným rychl. omezením. Řidič vozu s dostatečnou dynamikou totiž jede v mnohem větší pohodě. :idea:
skodovkar píše:...Potom sračkoidovodič musí důkladně prozkoumat zpětné zrcátko a vyhnout se těmto okamžikům. Ono sračkoidovodič se více dívá dozadu než dopředu - měl by.
I k tomu jsem se již vyjádřil:
Návštěvník píše:Každý, kdo někdy měl příležitost srovnat jízdu "normálním" autem s jízdou "podmotorovaným" vozem, uzná, že to první vnáší do řízení klid, zejména v podmínkách dnešního hustého, svižného provozu. Ano, je to o řidiči, ale také o tom, zda je či není stresovaný tím, že nemá k dispozici velkou část aktivní bezpečnosti spočívající v možnosti svižně akcelerovat (srovnej s dříve probíranou problematikou brzdění a vyhnutí se).
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Ano, chápu. Silný vůz je významným prvkem aktivní bezpečnosti. Tak by to mohlo ideálně být, jenže není. Jako spousta věcí by MOHLA nějak být, KDYBY...
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Brembo »

Itall píše:Myslím, že o výkonu auta to není. Nebezpečně může předjíždět řidič slabého i silného auta. Řidič slabého auta např. proto, že nic neudělá pro to, aby předjíždění bylo bezpečnější (alespoň podřadit) a řidič silného auta třeba proto, že, spoléhaje na výkon vozu, předjíždí i v místech, kde je to takřka nemožné. O výkonu auta to opravdu není. Vždy je to jen o řidiči, případně kvalitě a technickém stavu auta (když při předjíždění začne něco haprovat, bude mít problémy i nejlepší řidič).

vystihol si to správne.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Brembo »

Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Freev

Re: EÚ plánuje zaviesť do všetkých áut obmedzovače rý

Příspěvek od Freev »

skodovkar píše:Zcela ojediněle souhlasím s Itallem, že to je o řidiči. Právě proto, si myslím, že povinné ručení by mělo být na řidiče nikoliv na auto.
Hovado bude vždy hovadem, stejně tak ohleduplný řidič bude vždy ohleduplný. I když musím uznat, že když sednu do stovárny, tak ve mně něco přepne a jsem pirát :twisted: :oops:
Zatím jsem v naprosté většině kilometrů řídil úděsné sra*ky :x ale jde o to, jestli se tomu člověk umí přizpůsobit :idea: Alespoň za sebe nemohu říci, že bych byl stresován nízkým výkonem auta. Když udělá 90kph, tak už je technicky a morálně proveditelné uskutečnit přesun i po české dálnici.

Lubošu, Ty jseš :wink: :wink: :wink:
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Brembo »

ešte by som dodal,že nie každý si može dovolit výkonné auto,pretože auto má ako nevyhnutnost,napríklad na prevoz do zamestnania a tam sa zvačša vyberá auto,ktoré je ekonomicky výhodnejšie. Výkonné auto má vyššiu spotrebu,neporovnatelne vyššiu zaobstarávaciu cenu a taktiež netreba zabudnut i na povinné ručenie.A tak vodič,ktorý nezarába najlepšie musí siahnut po niečom,čo ho nezrujnuje.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Brembo píše:... A tak vodič,ktorý nezarába najlepšie musí siahnut po niečom,čo ho nezrujnuje.
No a proto si koupí raději ojetou Fabii 1,2HTP za 150 tis. Kč, než japonský dvoulitr za 50 tis. Kč - aby ušetřil! :P
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Vidím to jako Brembo.
Ojetinami se ale nezabývám. Je-li koupě nového auta alchymie, pak koupě ojetiny je přímo racionálně neřešitelná, jedině že by si s tím člověk předtím jezdil sám. Pomíjím nějaké odkupy za babku od státních (repre) institucí, kde se stroj měl jako v bavlnce a ještě se s ním skoro nejezdilo. K tomu se normální smrtelník stejně nedostane. Normální nabídka ojetin je plná šmejdů, stočenin, bouraček a dalších podvodů. O to bych nechtěl ani zavadit.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Pedro »

Kdo hleda,najde.
Nekdy pomuze nahoda.
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:... Pomíjím nějaké odkupy za babku od státních (repre) institucí, kde se stroj měl jako v bavlnce a ještě se s ním skoro nejezdilo. ...
Jak jsi na tohle přišel??? :shock: Zkus hádat, proč o ně není zájem. Na jeden pokus... :twisted:
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od skodovkar »

Návštěvník píše:No a proto si koupí raději ojetou Fabii 1,2HTP za 150 tis. Kč, než japonský dvoulitr za 50 tis. Kč - aby ušetřil! :P
za cenu nové i30 případně použitelného Rapidu :oops:
http://auta.yauto.cz/lexus-gs-300-3-0i-1795088.html
Pro spořivé, nafta za cenu vybydlené Octávky
http://auta.yauto.cz/lexus-is-220-d-cz- ... 16969.html
a za cenu Fabie :lol:
http://auta.yauto.cz/lexus-is-220-d-1382481.html

Japonců je stále dost a dost,
ať malých či velkých, jsem z nich vedle, dá se říct.
Hned červenám,hned sním, začnu tát,
Jak mám si vybrat jeden,
skvosty, já mám všechny rád...

:mrgreen: :wink:
Návštěvník

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Návštěvník »

Itall píše:Vidím to jako Brembo. ...
Tohle je oblíbená argumentace: Víc stejných názorů víc váží. Potvrzuje to však, že nemohou být mimo? A teď to nevztahuji pouze na auta...
Itall

Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"

Příspěvek od Itall »

Návštěvník píše:
Itall píše:... Pomíjím nějaké odkupy za babku od státních (repre) institucí, kde se stroj měl jako v bavlnce a ještě se s ním skoro nejezdilo. ...
Jak jsi na tohle přišel??? :shock: Zkus hádat, proč o ně není zájem. Na jeden pokus... :twisted:
Páč ti, kteří jsou "u toho" si zrovna ojetiny nekupují, ledaže by byla nějak cenná, hehe.
Nevím, jen jsem takový stroj viděl, jak nový. Jinak se tím nezabývám a ani nechci.
Odpovědět