Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Díky za rady, Shi .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
https://www.autoweb.cz/downsizing-doved ... -internetu
Tady pořád pláčete nad downsizingem. A kdyby ten tuner ještě sehnal nějaké menší auto, což v emerice asi prakticky nejde, tak s tím může normálně jezdit. Ekologicky.
Tady pořád pláčete nad downsizingem. A kdyby ten tuner ještě sehnal nějaké menší auto, což v emerice asi prakticky nejde, tak s tím může normálně jezdit. Ekologicky.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
trojvalce... ale co napr fiat twinair. fukany dvojbuch.
500-ka jede jak z praku
500-ka jede jak z praku
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Jerry: Tak jsem si přes net připomněl tu atribuci, ba, kdysi jsme na to ťukli v psychologii, ovšem má slabá paměť tyto pojmy mnohdy neuchová, pokud se jimi nezabývám. Když si tedy narazil na tu interpersonální percepci (abych také použil nějaká cizí slova, ono se pak na člověka taknějak jinak kouká, to je jako když si koupíš velké a luxusní auto, pokud možno ne z bazaru), jak se kdo chová, proč, jak je to vnímáno, je zde velmi zajímavý fenomén, o kterém se v moderní době více hovoří, resp. někteří psychologové se na něj snaží upozornit - a to je psychopat. Tenhle pojem se někde už nepoužívá pro pejorativní podtext, ale v našich končinách ano, je krátký a výstižný, držel bych se tedy toho. Ty to máš jistě nastudované, tak spíše pro ostatní, někdo na to nemá čas nebo ho to nezajímá nebo tomu nevěří, ale ty věci jsou už poměrně dobře popsány - hodnotím i z vlastní zkušenosti. Mohl bych se tu rozepsat, ale je to k vyhledání na netu, každý si může najít. Pokud by někdo reagoval, mohu některé "netové" informace upřesnit. Nebo má někdo vlastní zkušenost. Tohle je volné vlákno, tak by to tu snad být mohlo. Tohle totiž opravdu souvisí se vším.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Souhlasím!
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Psychologická vsuvka do našeho volného vlákna:
Jerry, člověk prožívající někdy pocit lítosti (bude nás tu asi většina), by nikdy nenapsal
Takže pokud chci operovat s pojmem lítost tak, aby to mělo nějakou váhu (používá se, jak známo, dokonce i v soudnictví) a nevyznělo to jako nějaká podivná ironie, nemohu takto použít obě výše uvedená tvrzení, neboť jsou v přímém rozporu.
To je taková rada zdarma pro příště.
Není zač.
Jerry, člověk prožívající někdy pocit lítosti (bude nás tu asi většina), by nikdy nenapsal
a prakticky vzápětí ve stejné souvislostiJerry3 píše:Je mi líto, že jsem zavdal příčinu...
To je u automaticky a přirozeně fungující věc.Jerry3 píše:
P.S.: Byv dostatečně jízliv a jsa unavený blbostmi mne těší hlomoz zbraní zpovzdálí, nikoli přímo u mé hlavy.
Takže pokud chci operovat s pojmem lítost tak, aby to mělo nějakou váhu (používá se, jak známo, dokonce i v soudnictví) a nevyznělo to jako nějaká podivná ironie, nemohu takto použít obě výše uvedená tvrzení, neboť jsou v přímém rozporu.
To je taková rada zdarma pro příště.
Není zač.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Mně to připadá jako logický vývoj v časové posloupnosti, určený tím, co se odehrálo v mezidobí.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Nemusíme to rozvádět dál. V této souvislosti pouze doplním, že použijí-li se při hodnocení téže události výrazy
"je mi líto, že"
a
"těší mě, že",
jedná se o opozita, tedy opačná hodnocení. Z toho zároveň plyne, že jen jeden výrok může být pravda.
"je mi líto, že"
a
"těší mě, že",
jedná se o opozita, tedy opačná hodnocení. Z toho zároveň plyne, že jen jeden výrok může být pravda.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Můžeme to uzavřít třeba tím, že je mi líto, že jsem tu neúmyslně vyvolal zbytečný spor, ale zároveň mne těší, že se mi podařilo nasrat zrovna toho, kdo ten spor bezdůvodně rozdmýchal.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Itale, jen mě mozek nebere, nač tvé psychologické úvahy jsou použitelné při dozoru nad vrzajícími žáčky na housle?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
To je vtipně řečeno (i když v bodě 2 se mýlíš) a zároveň už typicky překrouceno tak, abychom se dostali dál od merita věci. Které ovšem bylo popsáno, chytrému bylo napovězeno a těm pár ostatních by trknutí asi stejně nepomohlo. Natvrdo to tu napsat nemohu, takže k tomu mám vše.Jerry3 píše:Můžeme to uzavřít třeba tím, že je mi líto, že jsem tu neúmyslně vyvolal zbytečný spor, ale zároveň mne těší, že se mi podařilo nasrat zrovna toho, kdo ten spor bezdůvodně rozdmýchal.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Ty uz nnikoho nasrat nemuzesJerry3 píše:Můžeme to uzavřít třeba tím, že je mi líto, že jsem tu neúmyslně vyvolal zbytečný spor, ale zároveň mne těší, že se mi podařilo nasrat zrovna toho, kdo ten spor bezdůvodně rozdmýchal.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Dnes máš vycházky?
Poradňa domáce potreby
Dlhšie sa neviem vysomáriť z kúpy dobíjaích Ni-MH AA bateriek do staršieho foťáka, ktorý ešte občas používam.
Už som niekde spomínal, že za celý čas ho žiadne baterky nevedeli dlho udržať v chode (pretože bol vyrobený v Číne, nie v Japonsku - takým v dobových testoch uvádzali asi 5-10 násobnú výdrž).
Používal som doňho aj v Japonsku vyrobené 2300 mAh Duracelly, Energizery, potom viaceré lidlovské Tronic 2100 - 2300 mAh - všetko typy "pripravené k používaniu - Stay charged" (bežné dobíjacie AA, kedysi drahé japonské Duracelly 2650 mAh si v ňom na rozdiel od uvedených typov, príliš nepípli).
Tronic som kúpil aj ďalšie pred pár mesiacmi: 8-kusové balenie 2400 mAh (vyhotovenie, kde je každý kus iná farba). Nepotešilo ma však poznanie, keď som ich postupne ponabíjal, povyraďoval polovicu chabých, ponechal polovicu ako-tak schopných, keď som ich chcel konečne zasunúť do určeného starého Casia, tak mi po zavretí skoro odrovnali záklopku! Sú totiž rozmerovo neobvykle tlsté - a tak nesedeli riadne v šachte, a stále tlačili aj na mechanizmus zavretia... prinajmenšom pre tento foťák nepoužitelné.
Nuž a teraz by som ho chcel na staré kolená cez posledný pokus, nadopovať poriadnymi Eneloopmi ( nabíjacie Li-ion by mi už pre uvedený účel boli pridrahé).
Len práve neviem správne vybrať, medzi:
1) bežnými Eneloop 1900 mAh, nabíjateľné do 2100 cyklov (4ks cena od cca 11 EUR) - popis: BK-3MCCE/4BE + chudobnejší popis 2 z obchodu B
pre nasledovné porovnanie (nenájdené podrobné popisy oboch typov u rovnakého predávajúceho)
= postačia, potiahnu dlhšie než iné značky, vyhovejú?
a
2) životnosťou kratšími, Eneloop Pro 2500 mAh, nabíjatelné do 500 cyklov (4 ks cena cca od 18 EUR) - popis:
BK-3HCDE/4BE = oplatí sa prisoliť zhruba 70%, boli by výrazne lepším ťahačom?
Tie Pro sú fakticky asi 2,5x drahšie, pri zahrnutí ich kratšej životnosti. Skôr si ich pochvalujú používatelia v externých bleskoch.
Zvládli by dobre aj bežné Eneloopy 1900 mAh tento môj obyčajný, avšak baterkovo chúlostivý kompakt?
Už som niekde spomínal, že za celý čas ho žiadne baterky nevedeli dlho udržať v chode (pretože bol vyrobený v Číne, nie v Japonsku - takým v dobových testoch uvádzali asi 5-10 násobnú výdrž).
Používal som doňho aj v Japonsku vyrobené 2300 mAh Duracelly, Energizery, potom viaceré lidlovské Tronic 2100 - 2300 mAh - všetko typy "pripravené k používaniu - Stay charged" (bežné dobíjacie AA, kedysi drahé japonské Duracelly 2650 mAh si v ňom na rozdiel od uvedených typov, príliš nepípli).
Tronic som kúpil aj ďalšie pred pár mesiacmi: 8-kusové balenie 2400 mAh (vyhotovenie, kde je každý kus iná farba). Nepotešilo ma však poznanie, keď som ich postupne ponabíjal, povyraďoval polovicu chabých, ponechal polovicu ako-tak schopných, keď som ich chcel konečne zasunúť do určeného starého Casia, tak mi po zavretí skoro odrovnali záklopku! Sú totiž rozmerovo neobvykle tlsté - a tak nesedeli riadne v šachte, a stále tlačili aj na mechanizmus zavretia... prinajmenšom pre tento foťák nepoužitelné.
Nuž a teraz by som ho chcel na staré kolená cez posledný pokus, nadopovať poriadnymi Eneloopmi ( nabíjacie Li-ion by mi už pre uvedený účel boli pridrahé).
Len práve neviem správne vybrať, medzi:
1) bežnými Eneloop 1900 mAh, nabíjateľné do 2100 cyklov (4ks cena od cca 11 EUR) - popis: BK-3MCCE/4BE + chudobnejší popis 2 z obchodu B
pre nasledovné porovnanie (nenájdené podrobné popisy oboch typov u rovnakého predávajúceho)
= postačia, potiahnu dlhšie než iné značky, vyhovejú?
a
2) životnosťou kratšími, Eneloop Pro 2500 mAh, nabíjatelné do 500 cyklov (4 ks cena cca od 18 EUR) - popis:
BK-3HCDE/4BE = oplatí sa prisoliť zhruba 70%, boli by výrazne lepším ťahačom?
Tie Pro sú fakticky asi 2,5x drahšie, pri zahrnutí ich kratšej životnosti. Skôr si ich pochvalujú používatelia v externých bleskoch.
Zvládli by dobre aj bežné Eneloopy 1900 mAh tento môj obyčajný, avšak baterkovo chúlostivý kompakt?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Určitě ano!