Žádné kladné reakce ve skutečnosti nejsou, jde jen o fabulaci tvůrce webu, resp. znění zakázky na jeho vytvoření. Existují dokonce SW šablony, které stačí naplnit tou či onou marketingovou mystifikací.
Ženy nechápou...nic! Několikrát jsem byl požádán o pomoc s vymanévrováním vozidla z naprosto nesmyslné pozice, do níž ho dostala žena v marné snaze zaparkovat či odjet z parkovacího místa. A zhusta mi to dalo řádně zabrat.
S tím vymanévrováním. Se sousedem máme před barákem udělané dvě stání na zeleném prostranství s nájezdem asi 13m dlouhé na dvě auta, byly neobsazené. Nějakej mladej klučina co přijel k nějakým sousedům (nevěděli jsme ke komu) to zaparkoval přímo uprostřed, takže když přijel syn, nemohl nikde zaparkovat, tak přišel za mnou, co s tím. Zašel jsem za sousedem a auto jsme mu sevřeli tak, že mezi nárazníky byl 1cm s tím, že mu vysvětlíme, jak příště zaparkovat. Kolem půlnoci slyšíme auto, a než jsme se oblékli a vyšli ven, auto už odjíždělo a stály tam jen sousedi, u kterého byl na návštěvě. My nechápali, jak vyjel a my na autech ani škrábanec.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Kvalt i ručka byla u obou, i foto RZ pro jistotu. Naše koncernový auta byla z konce 90-tých let, tak jsme si troufli. Čekali jsme, že zazvoní ale mladí sousedi z ulice koukali, jak vyjíždí a asi z toho měli srandu. Škoda že to nenatočili.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90 Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Na pohled je tam sice jenom centimetr, ale s naraznikem zmacklym proti narazniku uz je toho prostoru o neco vic a na vyjeti na newyorsky styl to staci bohate, a pokud to neni 10x za den, tak na aute nezustanou ani zadny skody (teda krome predni RZ).
Americká auta mají nárazníky, které musejí vydržet náraz rychlostí 8 km/h bez poškození. Kromě toho se zejména v New Yorku a v dalších velkých městech se stísněným parkováním používají "krycí dečky" na nárazníky, jejichž účelem je zabránit poškození jejich lakování.
Jerry3 píše:Kromě toho se zejména v New Yorku a v dalších velkých městech se stísněným parkováním používají "krycí dečky" na nárazníky, jejichž účelem je zabránit poškození jejich lakování.