ethanol E85
Moderátor: Colommbo
Souhlasím s R.CZf taky podle mě u nás , když EU nařizuje zemědělcům že nesmí vyrobit víc řepky pro výrobu cukru proč by nepěstovali rostliny na produkci E85. A že uvolní při výrobě více Co2 než benzín při spalování, to čtu, ale proč jako nechápu?? nikdo zatím nezdůvodnil..
Jinak u nás ve Val. Meziříčí stojí E85 22,5 a BA 95 30,9...
Jinak u nás ve Val. Meziříčí stojí E85 22,5 a BA 95 30,9...
Zdravim. Hlasim ze moje octa uz sezrala dalsi nadrz E85 a to tak, ze uz ho pije cisty. Motor i olej uz je zase cistounky.Presto i studeny motor chyta na 1. otoceni. Projel jsem ji vagem a chudou smes to nehlasi, takze i origo lambda sonda si s tim v pohode poradi. Jedina chyba kterou to hlasilo byly prekrocene maximalni otacky motoru a tudiz chyba byla jednoznacne mezi volantem a sedadlem ridice Budu se muset trochu krotit. Je ale pravdou ,ze spoustu lidi neverilo tomu ze se da s touto 4kolkou jezdit s vypnutym ESP na suchem asfaltu driftem
Jelikož tento "zázrak techniky" občas sedlám, tak tomu rovněž nevěřím, a to ze dvou důvodů:R.CZf píše: Je ale pravdou ,ze spoustu lidi neverilo tomu ze se da s touto 4kolkou jezdit s vypnutym ESP na suchem asfaltu driftem
- ani verze 1,8T nemá dostatek výkonu na "pover slide" všech 4, ale hlavně
- to ESP kvůli integrované funkci ASR neumožní a s vypnutým ESP to pro změnu zase nezatáčí, jelikož tomu prostě chybí plnohodnotný mezinápravový diferenciál.
Kdo nevidel neuveri. Je pravdou ze tech udajnych 150 KW je tak na hrane a zadni kola je treba nejdriv trochu urvat prez rucni brzdu. Pak uz to nadherne vyhrabava kolecka. Zrusili jsme tam zbytek zimnich gum az na platnomodelář píše:Jelikož tento "zázrak techniky" občas sedlám, tak tomu rovněž nevěřím, a to ze dvou důvodů:R.CZf píše: Je ale pravdou ,ze spoustu lidi neverilo tomu ze se da s touto 4kolkou jezdit s vypnutym ESP na suchem asfaltu driftem
- ani verze 1,8T nemá dostatek výkonu na "pover slide" všech 4, ale hlavně
- to ESP kvůli integrované funkci ASR neumožní a s vypnutým ESP to pro změnu zase nezatáčí, jelikož tomu prostě chybí plnohodnotný mezinápravový diferenciál.
V zemědělství mám z bývalého zaměstnání hodně známých. Zrovna dnes jsem se o tom s jedním kolegou co má na starosti kontrolu dotací bavil. Problém je ten, že u nás razantně ubylo skotu a pro dřívější produkci obilnin není vůbec odbyt. Místo toho se zemědělci v zoufalství vrhli na biopaliva, ale tam je zase problém v tom, že nejsou zpracovatelské kapacity. V posledním desetiletí EU striktně omezila kvóty na cukr a Eastern Sugar fyzicky zlikvidoval moderní tuzemské cukrovary (Němčice nad Hanou, Kojetín, Hrochův Týnec atd. http://www.zscr.cz/download/1486230_1_C ... ncouzi.pps) s tím, že si Francouzi svoje ponechali. Prostě bordel. Vše pod záminkou snížení kvóty na výrobu cukru. Přitom na stejných technologiích šlo vyrábět líh.Kaarl píše:Souhlasím s R.CZf taky podle mě u nás , když EU nařizuje zemědělcům že nesmí vyrobit víc řepky pro výrobu cukru proč by nepěstovali rostliny na produkci E85. A že uvolní při výrobě více Co2 než benzín při spalování, to čtu, ale proč jako nechápu?? nikdo zatím nezdůvodnil..
Jinak u nás ve Val. Meziříčí stojí E85 22,5 a BA 95 30,9...
Naposledy upravil(a) ka-spel dne ned čer 27, 2010 0:51, celkem upraveno 1 x.
bylo
je
je
Reklamní Robertone
Lže, jak když tiskne.
1. plechová nádrž vlivem lihu, který nasává vzdušnou vlhkost, koroduje
2. ložiska na klice u mé MZ (dvoutakt mazaný směsí s olejem) byla za půl roku používání směsi 90% benzín 10% líh úplně rezavá (měl jsem dva kanystry lihu, tak jsem ho spálil) - nikdy více!!
3. výrobci motorů na E85 rozhodně nemění jen palivové hadičky a těsnění. Správně uvádíš postupu úpravy regulace s uzavřenou smyčkou, ale jen to udělat nestačí.
1. plechová nádrž vlivem lihu, který nasává vzdušnou vlhkost, koroduje
2. ložiska na klice u mé MZ (dvoutakt mazaný směsí s olejem) byla za půl roku používání směsi 90% benzín 10% líh úplně rezavá (měl jsem dva kanystry lihu, tak jsem ho spálil) - nikdy více!!
3. výrobci motorů na E85 rozhodně nemění jen palivové hadičky a těsnění. Správně uvádíš postupu úpravy regulace s uzavřenou smyčkou, ale jen to udělat nestačí.