este hlupi antijadro lobisti...Brembo píše:A nezabudnime ani na výrobu litia,ktorá ekologická vobec nie je,navyše má extrémne náklady na energiu,či už elektrickej ale najma fosílnej.Pitris píše:Ale kulový Hřát ho to bude tak akorát v létě - bez klimy. V zimě bude klepat kosu: Aby dojel....Misojogi píše: ....bude ho hriat teply pocit ze nieco spravil pre nasu planetu a investoval do ekologie 5000€
A navíc - každý elektromobil má výfuk v elektrárně, a pokud se spočítají emise při výrobě elektřiny - bo těch uhelných je pořád ještě hodně, emisní zatížení při výrobě baterek a potom jejich likvidace atd atd., tak těch škodlivých látek vyrobí víc než ta auta se spalovacím motorem. Jenomže to ti zelení EKOPITOMCI vidět, slyšet, a hlavně přiznat nechtějí
Svět jednou chcípne na ekologii
Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Elektromobil-ita
v zime si namontuje webasto a dojazd sa mu nezniziHřát ho to bude tak akorát v létě - bez klimy. V zimě bude klepat kosu:
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Skor by ma ale zaujimalo preco sa pri autach neujal princip znamy z diesel elektrickych lokomotiv:
maly spalovaci motor za nim akumulator a pohon na kolesa cez elektromotory.
Ono by vlastne takto mali fungovat hybridy ale nezda sa mi ze by ludia z nich boli stastni a ani ze by ich spotreba v realnej prevadzke na rozdiel od spominanch lokomotiv bola nizsia
V com je vlastne rozdiel a preco to nefunguje?
maly spalovaci motor za nim akumulator a pohon na kolesa cez elektromotory.
Ono by vlastne takto mali fungovat hybridy ale nezda sa mi ze by ludia z nich boli stastni a ani ze by ich spotreba v realnej prevadzke na rozdiel od spominanch lokomotiv bola nizsia
V com je vlastne rozdiel a preco to nefunguje?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Jenže v mašinách to nejde přes aku, ale přes generátor. Chtěl bys auto velikosti M-B S s prostorem pro jednoho nebo dva lidi?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Elektromobil-ita
Myslíš přídavné topení? A kde vezme nádrž na palivo?Misojogi píše:v zime si namontuje webasto a dojazd sa mu neznizi
Re: Elektromobil-ita
Něco už ti zodpověděl lefort, já k tomu za sebe dodám především fyzikální bariéru nazývanou účinností pohonného řetězce.Misojogi píše:...V com je vlastne rozdiel a preco to nefunguje?
Re: Elektromobil-ita
Ano, to jsem si taky myslel. Navíc u auta by ty ztráty v poměru k celkovému výkonu byly asi ještě markantnější než u lokomotiv.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Elektromobil-ita
ano myslel som pridavne kurenieMyslíš přídavné topení? A kde vezme nádrž na palivo?
a nadrz sa domontuje specialne pre ucely kurenia ( na naftu alebo vykurovacie oleje)
alebo druha moznost pouzit Probugas (kurenie na propanbutan s pridavnou bombou)
urcite je to lepsie riesenie ako uberat z beztak maleho dojazdu elektromobilu (v praxi a pri starsich baterkach okolo 100km)
alebo tretia moznost je pouzit klimu ako tepelne cerpadlo na ohrievanie
mohli by to tak robit aj vyrobcovia elektromobilov
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
chces povedat ze miniaturizaciou ucinnost klesa?především fyzikální bariéru nazývanou účinností pohonného řetězce.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Ale vždyť oni už to tak dělají!Misojogi píše:alebo tretia moznost je pouzit klimu ako tepelne cerpadlo na ohrievanie
mohli by to tak robit aj vyrobcovia elektromobilov
Re: Elektromobil-ita
Teda Mišo nepřestáváš bavit
Za min. 5000 euro si starou šunku nechá předělat na elektromobil. Za další peníze si nechá namontovat přídavné topení.... Co by pak měl ještě udělat aby mu to i jelo Že by udělat "opačný hybrid" a domontovat tam spalovací motor na nabíjení baterek a provoz topení
Za min. 5000 euro si starou šunku nechá předělat na elektromobil. Za další peníze si nechá namontovat přídavné topení.... Co by pak měl ještě udělat aby mu to i jelo Že by udělat "opačný hybrid" a domontovat tam spalovací motor na nabíjení baterek a provoz topení
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
emobil s vyfukom...bravoMisojogi píše:v zime si namontuje webasto a dojazd sa mu nezniziHřát ho to bude tak akorát v létě - bez klimy. V zimě bude klepat kosu:
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Taky názor na automobilku Tesla https://www.youtube.com/watch?v=d_BjUVW ... e=youtu.be
Jen k cenám za elektřinu. Že se každoročně zdraží o něco kolem deseti procent, tak je předpoklad, že za pět let bude stát 1kWh 9,-CZK, tedy skoro dvojnásob!!! To je info od dodavatele, distributora, co jsem s nimi včera pracoval.
Tady něco pro podporu tvrzení z netu https://www.seznamzpravy.cz/clanek/elek ... proc-77245
Jen k cenám za elektřinu. Že se každoročně zdraží o něco kolem deseti procent, tak je předpoklad, že za pět let bude stát 1kWh 9,-CZK, tedy skoro dvojnásob!!! To je info od dodavatele, distributora, co jsem s nimi včera pracoval.
Tady něco pro podporu tvrzení z netu https://www.seznamzpravy.cz/clanek/elek ... proc-77245
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
https://www.youtube.com/watch?v=gu1v7d7-Wh0
preco vodik do spalovaku nie
preco vodik do spalovaku nie
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30