Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Ano, na takovou naivitu by se tu daly spotřebovat všechny smajlíky.
Elektromobilitě bych přál úspěch, ale to by tu musela být velmi naddimenzovaná infrastruktura z obnovitelných zdrojů a nevyčerpatelná zásoba materiálu na výrobu baterií. Zatím akorát dokázali zblbnout ty, kteří si to neuvědomují.
Elektromobilitě bych přál úspěch, ale to by tu musela být velmi naddimenzovaná infrastruktura z obnovitelných zdrojů a nevyčerpatelná zásoba materiálu na výrobu baterií. Zatím akorát dokázali zblbnout ty, kteří si to neuvědomují.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Elektromobil-ita
Jezevčíku, ty sám víš ze své praxe sám nejlíp, co to znamená dostatečně nadimenzovat elektrické rozvody jen v bytě, resp. v domě, a kolik to představuje materiálu a peněz. Jenže vysvětli to laikům, když se budeme bavit o elektrorozvodné síti v rámci celé země.
Re: Elektromobil-ita
Vždycky se to nějak udělá. Je to dnes moderní, tak to musíme prosazovat. Nic jiného nás nezajímá. Prostě za každou cenu.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Toto je zajímavé, pr mne. Jede autopilot a já mám nést odpovědnost? https://refresher.cz/60782-Policiste-ne ... topilotovi
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Ano, právě otázka odpovědnosti je to, co brání rozšíření plně autonomního řízení tam, kde už by to technicky bylo možné, např. v železniční či letecké dopravě.
Re: Elektromobil-ita
Je vůbec možné aby byli někteří v EU tak BLBÍ http://www.autoforum.cz/zajimavosti/eu- ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Poručíme větru, dešti... To tady přece už bylo, ne?
Re: Elektromobil-ita
A taky byly i defenestrace. Možná by už bylo na čase ty vyžilé politické karikatury které jejich vlastní země raději poslala do Bruselu, z okna vyházet
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Ešteže desaťtisíce námorných, riečnych lodí, stavebných strojov, a podobne (lietadiel?) sú zatial tíško v zákryte, pokial ide o ich dominantne škodlivý vplyv - hlavne pre človekom obývanú planétu.
Zato máme tromfy hlavne v osobnom automobilizme a v neustále stenšovaných +spoplatnených mikroténových sáčkoch, ktoré neunesú oproti 2,5 kilám už ani 150 gramov bez toho, aby sa nepretrhli. Tie to rozumne vyvážia a neblahý vplyv zasmraďovania, znečisťovania, hlučnosti, zrýchleného oteplovania klímy z horeuvedených zvrátia.
Nadmerná horúčkovitá rotácia "služobných" automobilov je tiež v suchu, vybrané firmy odpredaje po roku, dvoch, či do 10000 km, okrem upratovačky sa vozí s trvalo prideleným takmer každý, niekde 95-99% jázd len súkromne.
Zato máme tromfy hlavne v osobnom automobilizme a v neustále stenšovaných +spoplatnených mikroténových sáčkoch, ktoré neunesú oproti 2,5 kilám už ani 150 gramov bez toho, aby sa nepretrhli. Tie to rozumne vyvážia a neblahý vplyv zasmraďovania, znečisťovania, hlučnosti, zrýchleného oteplovania klímy z horeuvedených zvrátia.
Nadmerná horúčkovitá rotácia "služobných" automobilov je tiež v suchu, vybrané firmy odpredaje po roku, dvoch, či do 10000 km, okrem upratovačky sa vozí s trvalo prideleným takmer každý, niekde 95-99% jázd len súkromne.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Elektromobil-ita
Přátelé, nebojte se. Tento vlak narazí do zdi spektakulární rychlostí. Až o tom budeme jednou vyprávět svým dětem, vnukům, pravnukům tak se u toho budeme smát, až si vytrháme kapačky
Re: Elektromobil-ita
ja si to predstavujem ako dve baterieJerry3 píše:co to znamená dostatečně nadimenzovat elektrické rozvody jen v bytě, resp. v domě, a kolik to představuje materiálu a peněz. .
jedna sa nabija cez noc a nasledujuci den a druha je v aute a kazdy vecer sa pojde vymenit
vecer vynesiem hore vybitu a rano dolu znesiem tu nabitu
Nejaka ta rudla a trocha posilovat a nema problema ...
nosit hore dole baterie - pekne si clovek zacvici
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
Někde si dohledej, jak a na co všechno je ta baterie napojená a bude ti hned jasné, že takhle snadno to v dohledné době rozhodně nepůjde.
Re: Elektromobil-ita
Já bych to neviděl tak černě, na principu fungování se ani po létech nic nezměnilo.
Vážení občané, vzácní hosté, s elektřinou je to prosté:
od pantáty vedou dráty do žárovky nade vraty,
odtud proud se přelévá do stodoly, do chléva,
Při krátkém spojení dvou drátů dojde k takzvanému zkratu,
kdo má pojistky námi předepsané, tomu se při zkratu nic nestane,
kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří a začne od píky.
Do každé rodiny elektrické hodiny!
Vážení občané, vzácní hosté, s elektřinou je to prosté:
od pantáty vedou dráty do žárovky nade vraty,
odtud proud se přelévá do stodoly, do chléva,
Při krátkém spojení dvou drátů dojde k takzvanému zkratu,
kdo má pojistky námi předepsané, tomu se při zkratu nic nestane,
kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří a začne od píky.
Do každé rodiny elektrické hodiny!
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40