Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
To je přece úplná blbost, můžeš jet do kopce téměř bez námahy, skoro točíš nohama naprázdno. Rozhodně to není ani "bez čypu" stejný jako na normálním kole, to je snad každýmu jasný
Jediný v čem spočívá to odblokování je přece že pak pohon funguje i nad 25 km/h...
Jediný v čem spočívá to odblokování je přece že pak pohon funguje i nad 25 km/h...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Elektromobil-ita
Jarku, myslíš, že se také nedočkáš elektromobility? Já o tom jakože uvažuji na poskakování po městě a okolí u mne s FVE na střeše ale neříkej nikdy nikdy https://elektrickevozy.cz/clanky/svita- ... ularni-suv a to nemyslím, že by jsi zrovna potřeboval SUV. Jen to jaksi k tomu spěje a může to být časem i výhodnější. Kdo ví co ale bude za pár let.
U pana Jiřího určitě ale nee. On i jeho autí budou pořád kouřit.
U pana Jiřího určitě ale nee. On i jeho autí budou pořád kouřit.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Jak píšeš: Nikdy neříkej nikdy.
Ale já dokud bude reálná možnost benziňáku s manuálem, nechci NIC JINÉHO.
A to i přesto, že už téměř 30 let mám co do činění s trolejbusy. A když si tady tu Hondu zmínil, tak já v tom vidím paralelu - ve druhé polovině 80-tých let byla v F1 se svými turbomotory nedostižná. Ale právě proto že věděli co to turbo obnáší, zkonstruovali raději pro civilní ježdění systém VTEC....
Ale já dokud bude reálná možnost benziňáku s manuálem, nechci NIC JINÉHO.
A to i přesto, že už téměř 30 let mám co do činění s trolejbusy. A když si tady tu Hondu zmínil, tak já v tom vidím paralelu - ve druhé polovině 80-tých let byla v F1 se svými turbomotory nedostižná. Ale právě proto že věděli co to turbo obnáší, zkonstruovali raději pro civilní ježdění systém VTEC....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Osobně bych si elektroauto na postrky do práce a z práce koupil, to už jsem tu určitě ventiloval. Nicméně elektromobil v současné koncepci má své limity a těch by se měli všichni držet a né se tvářit, že neexistují A to je to, co mě doslova ser. na elektrománii v posledních letech...
Měla by tam být volnoběžka, která motor odpojí. Samozřejmě tam stále bude trochu odporu, protože to bez něj udělat nejde, ale řádově nižší než, kdybys točil motoremyosemitak píše:Ja jsem teda na vybitem elektrokole nikdy nejel, ale pri vybite baterce te krom te vahy navic (coz ono 10 kg na kole je hodne, pri cyklokempovani jsem mel na ramu nejakych +6 kg vybaveni a kurna jsem to citil ) brzdi pry i odpor motoru, takze s uplne vymlacenou baterkou se na tom jede blbe, zejmena do kopce
...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Elektromobil-ita
Kdyby se někdo chtěl kouknout na Pepův test ID4 https://www.stream.cz/autosalon-tv-prim ... .seznam.cz
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Elektromobil-ita
potom to uz je moped, alebo motorka...lefort píše:To je přece úplná blbost, můžeš jet do kopce téměř bez námahy, skoro točíš nohama naprázdno. Rozhodně to není ani "bez čypu" stejný jako na normálním kole, to je snad každýmu jasný
Jediný v čem spočívá to odblokování je přece že pak pohon funguje i nad 25 km/h...
spz, poistka... papiry
Mirec 29 píše:
https://www.autoviny.sk/reportaze/12273 ... prekvapili
vypustam menej bordelu jak elektrojebky, zasluzim si ich vyhody.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
No chýba ti už len zelená špz-tka
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Elektromobil-ita
Asi to patří sem, neb Euro zelená debilita, tedy jen počty - emise https://svobodny-svet.cz/jak-eu-zakazal ... asdtXKk0Ko
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
tonny:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Žádná politika, žádný zeleno, přátelé, business (= money) first, to je, oč tu běží (a vždy běželo)...
D-FENS: "Například Tesla. Jako výrobce aut utržila v roce 2020 ztrátu celých 426 milionů USD – ale protože má flotilové emise CO2 přesně nula, prodala je jako karbonové kredity ve výši 1,58 miliardy USD. A koupil je právě nebohý Fiat Chrysler Automobiles, čímž se Tesla dostala do černých čísel. Ano, Elon je obyčejný zloděj. Podobně to udělal Renault: vší silou se vrhl do elektromobilů, jejichž ztrátovost dotuje „karbonovými kredity“ které přeprodává ostatním automobilkám na jejich spalovací motory."
D-FENS: "Například Tesla. Jako výrobce aut utržila v roce 2020 ztrátu celých 426 milionů USD – ale protože má flotilové emise CO2 přesně nula, prodala je jako karbonové kredity ve výši 1,58 miliardy USD. A koupil je právě nebohý Fiat Chrysler Automobiles, čímž se Tesla dostala do černých čísel. Ano, Elon je obyčejný zloděj. Podobně to udělal Renault: vší silou se vrhl do elektromobilů, jejichž ztrátovost dotuje „karbonovými kredity“ které přeprodává ostatním automobilkám na jejich spalovací motory."
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
On Elon není zloděj, jen využil zákony pro své podnikání. A tím že byl první, tím má velký náskok a hodně peněz na financování svých hraček, vizí. A bez něj by zase zelení nevěděli, že to s elektromobily jde.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Tady dobrý článek o CO2. https://neviditelnypes.lidovky.cz/ekono ... nomika_wag
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
len neviem,prečo priraduju 0 emisie,ked sa pri výrobe aut,zaobsatarávaní surovín a následnom spracovaní emisie vyproduju. žiadna 0 tam byt nemože,jedine žeby emisie vyprodukované boli opat premenené na O2. To je niečo podobné,ako učinnost u konddenzačných kotlov. Učinnost 110% je absolutny nezmysel,ale i tak tým možu hlupákov oblbovat.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Elektromobil-ita
Protože by se provalilo že nula od nuly pojde.