Elektromobil-ita

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od torro »

tonny píše:Předvčera jsem měl možnost se svézt v enyaqu ale sám se divím, odmítl jsem......
To vysvětluje to Bruselské šílené tempo k neutralitě. Oni to ví, ale chtějí na poslední chvíli urvat pro sebe co nejvíce. Lidi, nelidi. Ti jsou jen užiteční volové, které musíme oškubat. :twisted:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

1. Že by pan prof. Klaus měl s globálním (ne)oteplováním nakonec pravdu...?
2. Hrozba globální oteplování je opět hlavně byznys
3. Stejně jako hen ta e-mobilita...
P.S. Z jistého pohledu mi to připomíná středověké křížové výpravy (vraždění a loupení pod rouškou šíření křesťanství.) Historie jako již mnohokráte (a vlastně stále) se opakuje...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

vsecko na svete co sa doteraz stalo je iba za ucelom zisku. ci je to zdravotnictvo, alebo technika..
tak bolo aj po krize 2009-bohati boli bohatsi..
elektrodebilita je zas to iste. niekdo si namaze kapsy. :roll:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
filip.díky
Příspěvky: 67
Registrován: pon pro 11, 2017 13:56

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od filip.díky »

Kdyz s tim jezdite kolem komina. Tak jedete zhruba za 50 haleru. A musite nabijet doma a pomalu.

Jenze ted lidi jezdi i po dovolenych. A na fb jsou v EV skupine ruzne clanky a recenze.

No a jakmile nabijite na rychkych nabijeckach v tuzemsku. Jedete za 0.9-1.1 koruny!!!

A jakmile vyjedete do Nemecka. Tak klidne 3-5 korun za 1 ujety kilometr. Jelikoz tak stoji 1 kwh i 18 korun.

Tedy je to ekonomicky nesmysl. Zlate cng cena vsude stejna. Po EU dostupne plneni a zadna starost...
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

filip.díky píše: A musite nabijet doma a pomalu.
jinak je to brutal drahe. co ludia v panelakoch.. :roll: vyhodia kabel z 10 poschodia ?
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od torro »

filip.díky píše:Kdyz s tim jezdite kolem komina. Tak jedete zhruba za 50 haleru. A musite nabijet doma a pomalu.

Jenze ted lidi jezdi i po dovolenych. A na fb jsou v EV skupine ruzne clanky a recenze.

No a jakmile nabijite na rychkych nabijeckach v tuzemsku. Jedete za 0.9-1.1 koruny!!!

A jakmile vyjedete do Nemecka. Tak klidne 3-5 korun za 1 ujety kilometr. Jelikoz tak stoji 1 kwh i 18 korun.

Tedy je to ekonomicky nesmysl. Zlate cng cena vsude stejna. Po EU dostupne plneni a zadna starost...
Tak já mám doma kWh za 24 halířů, ale děkuji, nechci.
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od jarson1 »

V utorok som zažil priamo " odvrátenú stranu" elektromobily :).
Uprostred hôr, elektrociklysta ktorému došla stáva , márne obiehal krčmy a oslovoval iných elektrifikovanych kolegov v snahe oživiť svoj superbicykel.
My so ženou sme len pozreli na svoje archaické velocipedy favorit a dusili sme v sebe smiech, aby z nás nevyprsklo pivo.
Bože, kam ten svet dospel.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od BigBang »

Přitom s tím vehiklem mohl klidně špalat jak vy, jen by s sebou táhnul o 10 kg víc váhy :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9849
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

j1: Prostě idiot... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

nova rakovina- elektrokolobezky.... drahe jak prase. za to mas bicykel a robis nieco pre zdravie...
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Pitris »

Něco jiného, ale přesto stejného :( https://www.autoforum.cz/zajimavosti/sr ... d=12965436
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od BigBang »

Ale no tak, co se divíte. Tohle funguje (nejen) u VAGu už dobrého čtvrt století :lol:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
jarson1
Příspěvky: 2059
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od jarson1 »

Asi dlhšie myslím. Napríklad Toyota. 4a7AFE motory od malých corrol až po Avensis boli dávané vsade. A aj medzi sebou boli tak rovnaké, že stačilo pri prehodenie motora len vymeniť veko ventilov s nápisom a nikto nikdy by nezistil, že namiesto 1.6 máš v aute 1.8...a aj dvojliter 3sfe detto od Cariny až po Rav4....
Inak aj iné diely sú u nich dosť unifikované. Napríklad guľový nosný čap - od ľahkej Corolla až po Rav4 ten istý ide.aspon viem , že v pohode vydrží v aute s 1200kg ak musí súčasne zvládnuť oveľa väčšiu a hlavne tazsiu RAV4 v teréne :)
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

https://youtu.be/brEm4mEizns
haha, diess si baterky moze strcit ... vyzera to dobre
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
yosemitak
Příspěvky: 402
Registrován: čtv pro 15, 2016 0:11

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od yosemitak »

BigBang píše:Přitom s tím vehiklem mohl klidně špalat jak vy, jen by s sebou táhnul o 10 kg víc váhy :lol:
Ja jsem teda na vybitem elektrokole nikdy nejel, ale pri vybite baterce te krom te vahy navic (coz ono 10 kg na kole je hodne, pri cyklokempovani jsem mel na ramu nejakych +6 kg vybaveni a kurna jsem to citil :D ) brzdi pry i odpor motoru, takze s uplne vymlacenou baterkou se na tom jede blbe, zejmena do kopce.

Jinak ale elektrokola nezatracuju. Mam ve svem okoli spoustu pripadu, kdy to starsi lidi vratilo do aktivniho zivota; nebo od kamosky pritel jezdi na kole zavodne a elektrokolo je pro holku moznost, jak muzou jezdit spolu, aby on zaroven mohl trenovat a ona mu stihala – to ale neznamena, ze se porad sakra nenadre. Sam jsem na tom jel parkrat a bez cipu je to skutecne o tom, ze clovek muze dojet dal a/nebo do kopcu rychleji, ale tu energii z noh vyda uplne stejnou jako bez baterky.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Odpovědět