Aha,netušil sem,že to takto fungujebloke píše:A tú ropu nemusíš ťažiť nad aktuálne potreby, aby si ju potom spracoval na PHM a vylieval...
Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Tak to jsou doost silná slova Dovolím si tvrdit,že při této rychlosti bude největším zdrojem hluk od kol a vítr ...Uznávám,nemám sice benzín,ale ve svým autě se ve 130 můžu v klidu bavit a nemusím zvyšovat hlas a motor opravdu neslyším Jen rány do podvozku z tý bídný dálnice. A to jedu tankem! Kdybych to měl jet nějakým elektrovozítkem,kde je kladen důraz na co nejmenší hmotnost,tak to bude daleko horší ...inskeu píše:Pri jazde akýmkoľvek benzínovým vozidlom pri rýchlostiach do 130 km/h vždy bude pohonná jednotka počuteľná, týka sa to aj luxusnej triedy ako je napr. BMW radu 7
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Elektromobil-ita
Laskavě přestaň teoretizovat a přesvědč se sám o tom, že např. už v BMW 730d (6 válec) z doby před cca 8 lety jsi ve 130 km/h slyšel všechno možné, jen ne motor, a to jde o diesel! A v soudobém BMW 330e (plug-in hybrid) poznáš, zda zrovna jede čistě jen na elektriku anebo (i) na benzínový přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr, pouze pohledem na otáčkoměr a podle reakce na plynový pedál (v režimu benzínu má výrazně ostřejší zátah).inskeu píše:Pri jazde akýmkoľvek benzínovým vozidlom pri rýchlostiach do 130 km/h vždy bude pohonná jednotka počuteľná, týka sa to aj luxusnej triedy ako je napr. BMW radu 7. A nepotrebujem hluk motora prehlušovať hlukom audioaparatúry.
Mohu tě ujistit, že přinejmenším některé jsou naprosto uživatelsky přívětivé, mj. proto, že většinu situací vyřešíš mírným polechtáním plynu s motorem v otáčkách nepřesahujících 2500/min. Jak by tohle mohlo mít nějaký vliv na životnost?inskeu píše:Nevel som že moderné turbobenzíny sú tak uživateľsky prívetivé, že aj v chladnejšom období umožnia po naštartovaní jazdiť bez akéhokoľvek zahriatia bez toho aby to malo vplyv na jeho životnosť.
Některé brushless trakční motory pracují v olejové lázni - kvůli chlazení: tam asi ten olej nebude třeba měnit kvůli provoznímu zatížení, snad jen kvůli stáří. Pravda, zapalovací svíčky to nemá, vzduchový filtr však zhusta ano: jako ochranu před znečištěním výměníku, resp. jako prevenci snížení jeho účinnosti:inskeu píše:Minimálne odpadá výmena motorového oleja, zapaľovacích sviečok, vzduchového filtra.
Jinak bych rád uvedl na pravou míru tvé přesvědčení, že klasický pístový motor je příliš složitý: nejspíše si z důvodu nízké informovanosti neumíš moc představit, jak složitá je řídící a nabíjecí elektronika v elektromobilu.inskeu píše:...nucený přívod chlad. vzduchu na výměník tohoto chlad. okruhu bývá osazen filtrem, který je třeba měnit.
OKinskeu píše:TČ bolo myslené tepelné čerpadlo.
Re: Elektromobil-ita
Durex, Jerry3
Pre mňa je znesiteľná hlučnosť pri 130 km/h rýchlosti do 60 dB, bohužiaľ žiadny automobil so spaľovacím motorom takéto hodnoty nedosahuje
Pre mňa je znesiteľná hlučnosť pri 130 km/h rýchlosti do 60 dB, bohužiaľ žiadny automobil so spaľovacím motorom takéto hodnoty nedosahuje
Re: Elektromobil-ita
Tys to snad měřil? Vnitřní, nebo vnější? Jak z takového měření poznáš podíl samotného motoru? Ukaž mi pneu s hlučností pod 60dB. Atd. atd. atd.
A tak rychle zpět do reality!
A tak rychle zpět do reality!
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
přesně tak, Jerry byl rychlejší než já
Pořád musíš nazout „stejné“ pneu, pořád jedeš ve stejně aerodynamicky „neforemné“ krabici...
Pořád musíš nazout „stejné“ pneu, pořád jedeš ve stejně aerodynamicky „neforemné“ krabici...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Elektromobil-ita
Samozřejmě regulace elektromotoru je dělána tyrystory. Když jsme u toho hluku, stačí mě pár zastávek jet MHD v trolejbusu. Ten hukot tyrystorů na střeše trajfu co jde do kabiny, překoná ty nejhlučnější pneumatiky.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Elektromobil-ita
Jenže tenhle typ elektromotorů, tedy ani regulace jejich otáček, se dnes v sériově vyráběných elektromobilech obvykle nevyskytuje.Hombre píše:Samozřejmě regulace elektromotoru je dělána tyrystory. Když jsme u toho hluku...
Re: Elektromobil-ita
BigBang
Presne, dnesne auta su neforemne, hlucne krabice
Jerry3
Bohuzial realita dnesnej vyroby nezodpoveda 21. storociu. Velmi velky odpor vzduchu, vysoka hmotnost, vysoky valivy odpor.
Presne, dnesne auta su neforemne, hlucne krabice
Jerry3
Bohuzial realita dnesnej vyroby nezodpoveda 21. storociu. Velmi velky odpor vzduchu, vysoka hmotnost, vysoky valivy odpor.
Re: Elektromobil-ita
A ono to 21. století snad něco změnilo na omezeních daných přírodními zákonyinskeu píše:Bohuzial realita dnesnej vyroby nezodpoveda 21. storociu. Velmi velky odpor vzduchu, vysoka hmotnost, vysoky valivy odpor.
Re: Elektromobil-ita
Najma ked tu elektrosračku musíš najneskor po 300 km-realita max 200 km dotankovát zopár hodín.inskeu píše:Jerry3
Neviem, čo sa predstavuje pod pojmom moderný turbobenzín, zopár som ich skúsil. Nebudem sa hádať, ale komfort, ktorý poskytuje elektromobil v podobe tichej prevádzky, či už jazdou v nízkych alebo vysokých rýchlostiach nedokáže zastúpiť.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Elektromobil-ita
Jerry3
Praveze nie, zakony su rovnake, len mrzi, ze vyrobcovia su schopni vyrabat lahke auta s dobrou aerodynamikou ale realita je plna paskvilou
Brembo
Roposracku urcite nebude clovek tankovat doma, rovnako nemusi elektrosracky nabijat doma niekolko hodin
Praveze nie, zakony su rovnake, len mrzi, ze vyrobcovia su schopni vyrabat lahke auta s dobrou aerodynamikou ale realita je plna paskvilou
Brembo
Roposracku urcite nebude clovek tankovat doma, rovnako nemusi elektrosracky nabijat doma niekolko hodin
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Boha, napsal jsem to v uvozovkách, ale uznávám, že na SK to máte s uvozovkama jinak V čem je třeba tesla jiná co se týče tvaru karoserie a vcelku i aerodynamiky oproti běžnýmu roposedanu?
Když nebude „tankovat“ ele. doma, tak pochybuju, že se mu bude chtít, kupř. při cestě z Prahy do Berlína (za předpokladu jízdy autem), zastavovat na několik hodin aby nabil baterky pomalým cyklem? No dobrá, nabije to rychlonabíječkou, která sice nabije aku za 30 minut, ale zase tenhle způsob pošle baterii dříve do kytek. S ropovozem naplníš nádrž za 5 minut včetně močení a můžeš jet dál...
Navrhuju automobily na atomový pohon Odpadne vláčení těžkých baterií, které nahradí ještě těžší reaktor, turbíny apod. ale jezdit budeme moci téměř neomeženě dlouho a daleko
Když nebude „tankovat“ ele. doma, tak pochybuju, že se mu bude chtít, kupř. při cestě z Prahy do Berlína (za předpokladu jízdy autem), zastavovat na několik hodin aby nabil baterky pomalým cyklem? No dobrá, nabije to rychlonabíječkou, která sice nabije aku za 30 minut, ale zase tenhle způsob pošle baterii dříve do kytek. S ropovozem naplníš nádrž za 5 minut včetně močení a můžeš jet dál...
Navrhuju automobily na atomový pohon Odpadne vláčení těžkých baterií, které nahradí ještě těžší reaktor, turbíny apod. ale jezdit budeme moci téměř neomeženě dlouho a daleko
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Elektromobil-ita
Chtěl jsem něco napsat, ale BIGBANG byl rychlejší.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobil-ita
Ono pokud by člověk chtěl opravdu snížit emise,tak by se musel začít chovat jinak. Musel by se vzdát všeho,co má kolem sebe a jít bydlet do lesa a živit se lovením zvěře a sbíráním bobulí. Protože jinak se podílí na produkci emisí i když auto třeba nemá. A já osobně sem si všiml toho,že ti,co se nejvíc ohání ekologií se chovají naprosto opačně. Já třeba hejbnu prdelí a jezdím do práce 15 km na kole. Ale primárně bych neviděl problém v osobních autech a motorkách tak,jak to někteří propagují a jiné stádo to jen bezmyšlenkovitě papouškuje ... Úplně by stačilo si zjistit některá fakta ... A pro inskeua a jim podobným: Ono by někdy stačilo se chovat méně konzumně a třeba místo ježdění 2 km pro nákup autem jít třeba pěšky. Místo trávení odpoledních hodin v obchoďácích dělat něco záživnějšího. Pak věřím,že by ubylo i dost aut v kolonách. Ale to je stejně jedno. Pohodlnější je hledat spásu v akumulátorech ... Stejně svět spěje k zániku,takže já si každou jízdu na tebe vzpomenu a pořádně zatopím pod kotlem
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis