Elektromobil-ita

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

na volant sa vysr- ale same displeje a zdoraznenie ze pocas jazdy sledovat film..
z hladiska ergonomie je to na hovno. sedet vzadu a z dialky cumet dolu na pidi displej. to dizajnoval idiot. sprosta tesla.
ked soferujem vadi mi aj radio. musi byt ticho.

je smiesne ako ekoblazni si myslia ze kupou eauta zachrania planetu, parkrat som skusal slusne vysvetlit fakty, ale oni su tak osprosteny kkti ze je to uplne zbytocne.
ked nehovoris pozitivne slova na ich vysnivany sen, hned si oznaceny za fosilne hovado.
ja sa tesim na to vypinanie nabijania. :twisted:
oni si myslia ze ojebu fyziku, blbeckovia asi nemali v skole dobre znamky :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od jarson1 »

telky a herne konzoly su v elektroautách preto, aby si vodič mohol pozrieť celovečerný film alebo zdolat 4 z 5 levelov nekonečnej hry v "pauzičke" na nabitie. Pre nás obyčajných fosílnych smrtelníkov, kde natankuješ rýchlejšie , než sa spolujazdec stihne vyčúrať, je toho škoda.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

pepoh píše:...ked soferujem vadi mi aj radio. musi byt ticho.
Mám to naprosto stejně! :wink: Dokonce když jsem párkrát ještě v Omče vezl tři/čtyři lidi, lezl mi jejich živý/veselý hovor na nervy a těšil jsem se, až je vyložím. :oops:
pepoh píše:...parkrat som skusal slusne vysvetlit fakty, ale oni su tak osprosteny kkti ze je to uplne zbytocne. Ked nehovoris pozitivne slova na ich vysnivany sen, hned si oznaceny za fosilne hovado ... oni si myslia, ze ojebu fyziku, blbeckovia, asi nemali v skole dobre znamky :mrgreen:
Jestliže se člověk hádá s blbcem víc jak půl minuty, hádají se už dva blbci. Jan Werich
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

https://www.novinky.cz/zahranicni/evrop ... .seznam.cz A to ti seveřani ještě obecně holdují elektromobilům... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Pitris »

Nabízí se napsat a dobře jim tak....
A Greta si mne ruce. Aby se zahřála :)
Ale je to spíš k pláči.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

"praskovacie lietadla" asi nieco na tom bude, neni mozne ze by tak rychlo ludstvo osprostelo.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od torro »

Colommbo píše:https://www.novinky.cz/zahranicni/evrop ... .seznam.cz A to ti seveřani ještě obecně holdují elektromobilům... :?
Ještě mám podobné v živé paměti. Každé ráno jsem musel poslouchat zprávy o dodávkách energií a rozhodnout se, co se ve fabrice pustí a co ne. Připadal jsem (obrazně) jako císař Nero a všichni čekají, komu dám palec nahoru a komu dolu. :mrgreen: Jenže tenkrát to zas tak velká legrace nebyla.

No a už se pomalu vrací staré časy. Snad to těm zeležroutům trochu rozjasní. :?
abc
Příspěvky: 1072
Registrován: pon led 01, 2018 18:13
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od abc »

Zajímavý článek :arrow: Celkové emise elektromobilů jsou vyšší než u spalovacích motorů
https://www.autojournal.cz/celkove-emis ... 2102081751
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od rosso »

Jak nám ty elektromobily jezdí v těchto mrazech? Dojezdy jsou stále "skvělé" :)
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

Obrázek
buducnost vidim uplne inde. je mozne ze bude najlepsi amoniak. pri izbovej teplote je tlak iba 3x vyssi jak lpg. (cng >70x)
h2 sa blbo skladuje (az >230x) a je moc narocny na vyrobu.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od pepoh »

abc píše:Zajímavý článek :arrow: Celkové emise elektromobilů jsou vyšší než u spalovacích motorů
https://www.autojournal.cz/celkove-emis ... 2102081751
podla tohto..by e208 v cz mala iba 4g co2 lepsi, jak ja na plyn....a to nepocitam vyrobu.

Obrázek
a jeden detail... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pri 250000 uz baterka bude na srot, s poklesom dojazdu a castejsim nabijanim cize ciary s dizlom sa nestretnu pri 250 ale este dalej :mrgreen:
ak ovsem baterka bude este vobec funkcna.
ak sa da nova, tak ciary sa nestretnu nikdy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: milujem baterko-kokotiny !
vacsinou zaruka na baterie je iba 100000 mil :!:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27484
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Pitris »

Přece nebudou roztrubovat do světa že je to na houno :twisted: :evil:
https://www.denik.cz/veda-a-technika/el ... 2102100859
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9934
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od Colommbo »

Dojezdu je logicky ze všech veličin nejsledovanější. Za neméně důležitý však považuju komfort jízdy, který s dojezdem přímo souvisí. V článku už to bylo m.j. zmíněno "...Nad Spojenými státy se prohánějí sněhové bouře. Majitelé Tesel hlasitě hořekují, že jejich baterie i přes plné nabití nedojede tak daleko jako v létě. Řada z nich pak zůstala bez jiskřičky elektřiny v akumulátoru stát na ledových dálnicích..." Když s vozem na klasické palivo v takovém případě někde uváznu a nemohu jet dál, bo sníh, vánice, stále mám možnost, nejsem-li úplně hloupý a mám palivo v nádrži, si v autě topit, při volnoběžné spotřebě do jednoho litru na hodinu klidně třeba patnáct-dvacet hodin, a čekat, až přij(e)de pomoc nebo se to rozjede. Přesné hodnoty spotřeby při vytápění interiéru e-vozů neznám, pochybuju však, že by zvládly totéž, a pak už může jít o holý život... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Elektromobil-ita

Příspěvek od tonny »

Dnes se už používají tepelná čerpadla, která jsou zhruba 3x efektivnější, takže dříve příkon přímotopu něco přes dvě kW, dnes TČ asi třičtvrtě kW.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Odpovědět