Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Něco co vydrží u mne dlouho. Já nepotřebuji kupovat každé tři roky novinky, nepotřebuji podporovat naivní ekologii, výpalné v podobě emisních povolenek. Nepotřebuji hlasem nebo myšlenkou ovládat ptákoviny v autě nebo se jím nechal přepravit. Nechci se nechat přesvědčovat, že budu IN, když budu mít eko čalounění z PET lahví nebo umělé kůže, aby netrpěli zvířátka a celá planeta.
Chci auto které se mi bude líbit, bude pohodlné, dostatečně výkonné a vydrželo. Proto se mi docela líbí kontroverzní CyberTruck, přestože nepotřebuji PickUp. Je sice zbytečně velký (uvažují i o něčem menším), je komplet z odolného nerezu, mají slušné motory, baterie a začíná se jim dařit i podvozek, učí se rychle. Nevím, jak bude na tom Tesla model Y ale líbí se mi, jak odlívají karosérii z hliníku do forem.
Prozatím mi vozidla ku spokojenosti slouží ale sleduji novinky, jestli bude něco pro mne zajímavé ale i starší modely kolem milénia, s čím bych si mohl udělat radost, ne jen auto na práci.
Chci auto které se mi bude líbit, bude pohodlné, dostatečně výkonné a vydrželo. Proto se mi docela líbí kontroverzní CyberTruck, přestože nepotřebuji PickUp. Je sice zbytečně velký (uvažují i o něčem menším), je komplet z odolného nerezu, mají slušné motory, baterie a začíná se jim dařit i podvozek, učí se rychle. Nevím, jak bude na tom Tesla model Y ale líbí se mi, jak odlívají karosérii z hliníku do forem.
Prozatím mi vozidla ku spokojenosti slouží ale sleduji novinky, jestli bude něco pro mne zajímavé ale i starší modely kolem milénia, s čím bych si mohl udělat radost, ne jen auto na práci.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Co se prvního odstavce a ještě první věty ve druhém týče, jsme na tom úplně stejně, Toníku. A domnívám se, že e-auta budou ještě spotřebnější než stávající klasika...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
Osobně považuji za nejproblematičtější část tvého vyjádření toto:
Proč? Inu proto, že jestli něco není hodné kopírování, tak je to zcela pomýlená koncepce Tesly.tonny píše:...také nepotřebuji ty vychytávky, co nejsou schopni ani Japonci okopírovat od Tesly.
Re: Elektromobil-ita
Ano budou ale ne všechny. Je to jednodušší, bude to méně poruchové, elektromotor vydrží a baterky u Tesly mají vydržet alespoň 10 let a když tak se vymění nebo budou mít nižší dojezd. Pokud ale mne něco vyloženě nenadchne, kupovat nemusím. Zatím jen sleduji. Čas ukáže.
Jardo, já mysle tohle: http://www.hybrid.cz/tesla-je-o-mnoho-l ... gen-toyota
Jardo, já mysle tohle: http://www.hybrid.cz/tesla-je-o-mnoho-l ... gen-toyota
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Tak to jo.
Re: Elektromobil-ita
Jen jsem tím chtěl říci, že to autonomní i u Tesly mne vůbec nebere. Když se budu chtít u delší cesty vyspat, pojedu vlakem.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Další baterie, dokonce super bezpečná. https://elektrickevozy.cz/clanky/byd-od ... ou-baterii
Jardo nevím jestli pokrok ale prostě další a uvidí se. Zatím šijí roušky a míchají desinfekci.
Jardo nevím jestli pokrok ale prostě další a uvidí se. Zatím šijí roušky a míchají desinfekci.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Já myslel, že narážíš právě na to.tonny píše:Jen jsem tím chtěl říci, že to autonomní i u Tesly mne vůbec nebere.
Jinak nesmyslnost koncepce Tesly spočívá v tom, že staví auta jako zvětšené modely autíček. A jako modelář si dovolím tvrdit, že právě tohle je úplný nesmysl.
Re: Elektromobil-ita
Jardo, nejsem odborník a jen občas sleduji, co kdo někde napíše a z toho usuzuji. Z diskuzí jsem pochopil, že novější modely i roky výroby starých modelů by na tom i jako auta konstrukčně lépe. Chápu, že auto postavil "obráceně" ale funguje mu to.
Elon Musk jede současně v několika projektech a připadá mi jako velkej "kluk", který si rád hraje. Z mého pohledu se mi líbí jeho myšlení ale určitě nemohu něco tvrdit, neboť jej a jeho projekty dostatečně neznám a ani mne zas tak moc nezajímají.
Elon Musk jede současně v několika projektech a připadá mi jako velkej "kluk", který si rád hraje. Z mého pohledu se mi líbí jeho myšlení ale určitě nemohu něco tvrdit, neboť jej a jeho projekty dostatečně neznám a ani mne zas tak moc nezajímají.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
S konstrukcí aut jsem měl co do činění rovných 20 let a "elektromodelařím" ještě déle, proto si dovolím tvrdit, že jde o koncepční nesmysl. A pokud jde o postupné vylepšování u Tesly, tak to se koncepce netýká.
Re: Elektromobil-ita
Já jen vidím, že ty auta jezdí a mají i úspěch. Ostatní nemohu komentovat, nejsem odborník.
A také vidím, že mu rakety lítaj, většinou.
A také vidím, že mu rakety lítaj, většinou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Tak se podívej, kdo jsou jeho zákazníci a k čemu ta auta používají. Z valné většiny jde o bohaté lidi, kteří si Teslu pořídili jako hračku, jaksi navíc, nad rámec svých životních potřeb, a také tak ji využívají. Ostatně právě proto má předmětný koncept komerční úspěch. Jenže to, co píšu, seriózní výrobci aut samozřejmě vědí a nechtějí na tom svůj podnikatelský plán stavět.
Re: Elektromobil-ita
Tak první zákazníci budou asi nadšenci. A používají je snad k ježdění, tak jak s jiným autem.
Já bych volil Teslu pro to, že jsou dál jak automobilky, které to kvůli emisím museli rychle řešit a dali do obyčejnýho auta elektromotor s baterkou. Ale i z dalších důvodů.
Tady jsou důvody jednoho, co si ji koupil https://www.elonx.cz/koupil-jsem-si-tes ... bjednavka/
Já bych volil Teslu pro to, že jsou dál jak automobilky, které to kvůli emisím museli rychle řešit a dali do obyčejnýho auta elektromotor s baterkou. Ale i z dalších důvodů.
Tady jsou důvody jednoho, co si ji koupil https://www.elonx.cz/koupil-jsem-si-tes ... bjednavka/
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Elektromobil-ita
Osobně znám dva majitele Tesly, přičemž ani jeden z nich by na dedikovaný web příznivců Tesly rozhodně nic nepsal, poněvadž by ho to ani nenapadlo.
Jeden je z bohaté rodiny pojišťováků, kde tabulková kupní cena žádného z vozů jejích členů nezačíná pod 1,5 mil. Kč. Tu nejdražší Teslu S si pořídil nikoli proto, aby s ní jezdil, a dokonce ani proto, aby ukázal, že na ni má (jako hlavní má ještě podstatně dražší vůz), prostě jen chtěl před svou kanceláří názorně demonstrovat, jak "jde s dobou".
Druhý je rovněž bohatý, ale pro změnu "ajťák", jenž vlastní auto doposud neměl, poněvadž ho k ničemu nepotřeboval. Jeho motivem pak je vlastnit "ICT hračku na čtyřech kolech", tedy něco fajnového tzv. z jeho oboru. Ostatně proto mu stačí "trojka". Jo a dovezl si ji z Německa, samozřejmě jako novou, nikoli ojetou.
Jeden je z bohaté rodiny pojišťováků, kde tabulková kupní cena žádného z vozů jejích členů nezačíná pod 1,5 mil. Kč. Tu nejdražší Teslu S si pořídil nikoli proto, aby s ní jezdil, a dokonce ani proto, aby ukázal, že na ni má (jako hlavní má ještě podstatně dražší vůz), prostě jen chtěl před svou kanceláří názorně demonstrovat, jak "jde s dobou".
Druhý je rovněž bohatý, ale pro změnu "ajťák", jenž vlastní auto doposud neměl, poněvadž ho k ničemu nepotřeboval. Jeho motivem pak je vlastnit "ICT hračku na čtyřech kolech", tedy něco fajnového tzv. z jeho oboru. Ostatně proto mu stačí "trojka". Jo a dovezl si ji z Německa, samozřejmě jako novou, nikoli ojetou.
Re: Elektromobil-ita
Asi do této kategorie také patřím. Jsem elektrikář, z 80% mi při práci stačí osobák, jezdím sám, prostě bych to rád zkusil s FV. Dojezd by mi stačil do 200km ale aby bylo řízení zábava. Nerad bych vyhazoval přes milion a měl to na 5let. Určitě by to bylo jako jedno ze dvou aut v domácnosti.
Trh je velký a ještě chvíli to Tesle bude určitě vycházet. Je mi jasné, že část úspěchu je, že začal první bez donucení a že Amerika je velká a bohatá země.
Trh je velký a ještě chvíli to Tesle bude určitě vycházet. Je mi jasné, že část úspěchu je, že začal první bez donucení a že Amerika je velká a bohatá země.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40