Ekolube Envirox?

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Vins

Ekolube Envirox?

Příspěvek od Vins »

Zdravím,máte někdo zkušenosti s Ekolube Envirox do nafty???díky za každou radu :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Tohle na jiném vlákně
Mav píše:Brudere, neřeš předražené vodičky, a kup zde Envirox + 1,5ml Wifu/ 1l nafty
Teď jsem s ním za 2 týdny po republice nalítal 3 500 km, po natankování počítač před tím ukazoval 1050 - 1080 km, nyní ukazuje 1180 -1240 nafty, dle dlouhodobé spotřeby. Fakticky tu účinkuje zvýšení výkonu 5 - 12%, nejmarkantnější je to při potřebě zrychlování, tam to dělá 12%, jinak v prům asi těch 8%. Anebo úspora, ale dynamika Vám nedá...:)

TDI 66Kw ALH, brzdy Brembo Max nauhličené s drážkami + destičky ATE - VÝBORNÁ kombinace, 220 tachometrových Max., najeto 227.000,-Km,
Zadní bubny ošetřeny RVS- specialita- brzdí to stejně, jako kotouče.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..tu by som sa vedel rozpísať k mavovemu príspevku ale z racionálneho hladiska to necham tak
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Mav

Příspěvek od Mav »

Dobrý den,

fakticky funguje, jen tam přidávám ten wif a naprostá spokojenost.

Po mé referenci si to bez mého vědomí ojednal známý, co jezdí již 30let každou středu do Vídně. Má mercedes + chryslera.

Najednou telefon, D. den, tak jsem tam dal to vaše aditivum, a musím říci, že jsem překvapený, léta mi počítač ukazoval 7,4l/100km, a teď jedu o 6 deci méně!!! A jede to líp!! Dynamika je lepší.!!! Měl jste pravdu, díky. To jste si to již objednal? No jo, ja se s tím nepářu:) Mluvil jsem s ním v pátek, a ve středu večer to již testuje cestou z Vídně!!!:) To mě překvapil.

Řěkl o tom kamarádovi, a ten od něj koupil 2 láve ( 3,600,-), není to málo , aje taky spokojený... Má mercedes v Automatu a má pro nás perličku.

S enviroxem se prý nemusí při zajíždení do garáže s mercedesem v automatu přidávat plyn!! :)( v jeho specifickém případě.) jen zařadí, a méďa jede přes hrbol do garáže úplně sám!!. tak to snad nějaký výkon při spalování musí přidat, to je empirický poznatek ze života ( napadá mě klasický příklad s krásnou blondýnou, co nemusí přidávat plyn u silného vozu při zajíždění do úzké garáže :):):)

Má tam prý takový malý práh před dvorkem, kde musel přidat trošku plyn, aby ho vůz ho byl schopen přejet.
Teď to dává známým jako perličku.

Za dva měsíce, co jsem koupil 2, tak tito dva pánovékoupili 5 balení. Víc aut a trochu více jezdí, a jsou spokojeni. A jsou to staří pardálové, a dělají úplně do jiných oborů, než my nadšenci tady. A to je pro mě ta největší reference. Taky tam přidávají na mé doporučení ten vif a berou vervuu a jsou spokojení . a o tom to je. Mě to dělá v průměru zatím cca.. 7 -8 % úsporu paliva, tak se to vyplatí. Jsem zvědav, jestli to bude schopné dekarbonizovat i ssací potrubí za EGR ventilem, ale to bychom již od nanočáastic céru ctěli již moc.

Samozřejmě je to pocitech a palubních počítačích, paragonech od pump a bloku, tužce, Xls tabulce, má -li někdo čas, peníze a laboratorní vybavení, milerád se zúčastním jakéhokoliv měření.

hezkou neděli.
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..až ho niekde zoženiem tak ho rozhodne vyskušam,som zvedavy porovnam to z VIF a 2T olejom
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Tady ho mají http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1975 (a pošlou ho i "k Vám").
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A tady je na případné vyzkoušení menší balení: http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1229
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Luboš T.
Příspěvky: 122
Registrován: sob bře 27, 2004 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Luboš T. »

Jen pro doplnění: princip působení Enviroxu zde: http://ekolube.oleje.cz/btls/ENVIROX_TL.pdf
Celý "zázrak" přísady je v tom, že nanočástice oxidu céru dokáží snížit teplotu hoření sazí a karbonu, takže zápalná teplota sazí, která je kolem 550°C se sníží pomocí katalytické reakce zplodin céru na cca 350-400°C. Saze a karbon pak snáze vyhoří a to i z filtru pevných částic!! Cér na rozdíl od jiných používaných organokovových přísad navíc není toxický. Po této katalytické regenaraci spalovacího prostoru a příslušných zařízení je jistě motor ve výrazně lepší kondici takže vykazuje vyšší výkon a to i při snížené spotřebě paliva.
Tuto metodu katalytické regenerace lze s výhodou použít i pro odstranění úsad např. z výměníku nezávislého naftového topení a jiných zařízení fungujících mimo motor.
Mav

Příspěvek od Mav »

To můžu potvrdit, moje 1,9 Alh 66Kw v zákl úpravě jede do největších stopání na D1 160 -170, více ne, a v pohodě ujížděla Nisanu quashai, ten z toho byl na prášky, co si jedničková TDI v černém dovoluje. Dojel mne vždy z kopce, tam zas tak rychle nejezdím . Dynamika se při dlouhodobém používání zlepšila, Na Envirox mám najeto 8000Km a spokojenost. plně využívám dynamiky vozu, zatím prům spotřeba 5,56 l/100 km.
5W-50 mobil a zatím při nájezdu 12.000,- km ubyly 3 mm oleje.

Kamarád, co má 1,9Tdi ALH + čip na 100Kw : průměrná spotřeba 3,3l/100km !!!!!a jezdí především přes vesnice 50 Km tam a zpět se stále zařazenou pětkou říká , že mu začíná ubývat olej cca 1l/10.000,-km ( CINOL 10W40 a podtáčí to mezi těmi vesnicemi) Jak dlouho to vydrží klikovka?

Chorvatsko jel také za 5,6 litru.

5W-50 mobil a zatím při nájezdu 12.000,- km ubyly 3 mm.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Mav píše:Kamarád, co má 1,9Tdi ALH + čip na 100Kw : průměrná spotřeba 3,3l/100km !!!!!a jezdí především přes vesnice 50 Km tam a zpět se stále zařazenou pětkou říká , že mu začíná ubývat olej cca 1l/10.000,-km ( CINOL 10W40 a podtáčí to mezi těmi vesnicemi) Jak dlouho to vydrží klikovka?.....
A nejen klika.....A zvýšená spotřeba oleje - byť litr na 10tkm ještě nic není - je jeden z prvních negativních důsledků podtáčení. Kdyžtak se ho zeptej, na co má v autě převodovku :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mav

Příspěvek od Mav »

Je to automechanik ze servisu, a jezdí opravovat svoje auta , chce mít co nejmenší náklady, tak asi proto.
Jsem to s ním probíral, tak auto prodá a sežene nové, tak se chové čistě ekonomicky.
Já si škatuli chci ponechat, protože tak dobře jezdí, tak se k tomu i tak chovám:) :)
Vins

Příspěvek od Vins »

Tak dneska jsem testoval ten zázračnej Envirox a musím uznat že to asi pomáhá :wink:
Mav

Příspěvek od Mav »

Vinsi,

dejte tam první 2-3 nádrže Envirox 1:2000, urychlíte dekarbonizaci spalovacího prostoru, a přidávejte k němu Wif 2cm3 / litr paliva a berte Vervu. Já ji beru u poláků ( Orlern Chomutov ), tam ji mají za 35,40, Benzina je drahá i když také patří polákům, ale to je jejich pšonkovská politika.

Při potřebě zrychlování máte opravdu ( pocitově ), tak 6 - 7 Kwh navíc výkonu.

Anebo jezděte s citem, a opravdu v průměru uspoříte cca.: 7-8% paliva, takže se investice vrátí.

Po cca 8000,-km ( z toho 5x Krušné hory - Valaško a zpět dost brutáním způsobem ) jde turbo do otáček o cca.: 150 ot /min. dříve než před enviroxem, z toho usuzuji, že to zřejmě čistí i prostor turba. Geometrický tvar spalovacího prostoru se asi vrací do původního, povýrobního stavu

Ještě jedna, podle mého, důležitá věc. Sundejte hadici sání, co jde do EGR ventilu, a vyčistěte mastné nánosy kolem něj a za ním, a kartáčkem na zuby klapku dočista, aby měl motor dostatek vzduchu. Musíte to ale udělat opravdu, opravdu dočista!!!, je tam blbý přístup a není to vůbec práce pro choleriky:)

Jsem se nestačil divit před lety, co tento prajednoduchý úkon s chováním motoru provedl. Čistím to mosazným svařovacím drátem, na konci rozklepaným do pacičky ( jemně, nesmí tam být žádný otřep !!!!!!!!!!!!, pouze čistá, kulatá hrana alespoň 3/4 mm silná, ( nutná kontrola pod lupou!!!!) aby něco nespadlo do válců!!!!!!!!!§, zahnutá tak 8 - 10 mm na konci drátu do pravého úhlu s náležitým poloměrem, aby packa neupadla!!!!!!!!!!§§§§§, aby to šlo pomocí tohoto nástroje :) ven. Z odfuku klikovky a vlivem teplot vratných výfukových plynů jsou tam nálepy mastného karbonu

Napadlo měto to provést po 120.000,-Km, a vyndal jsem od tamtud 3 vrchovaté lžíce bordelu. teď to dělám co půl roku, prace na 2 hoďkyˇbez sundavání ventilu a motor jde daleko lépe do otáček!!!! ( v průměru 1 lžička čajová nálepu.)

Hezké svátky.
Sirius

Příspěvek od Sirius »

http://www.petrol.cz/poradna/dotazy.asp?id=206

Tady jsem našel zajímavý dotaz na tohle aditivum.
Odpovědět