Dotaz
Moderátor: Colommbo
Re: Dotaz
A bude.... fungovat víc než dobře ....pro většinu jízdních podmínek a pro většinu motorů.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dotaz
Zdravím,
začal jsem provozovat ML 270 CDI, které využívám hlavně na tahání vozíku s materiálem, občas převoz bagru atd, tak to občas dostane docela počoudit, tak přemýšlím, že by nebylo od věci do toho nalít něco lepšího...
padl mi do oka Aral HighTronic M 5W-40
a cenou se mi zalíbil Shell Helix HX8
oba by měli mít jak 229.3 tak 229.5. Stojí ty vynaložené peníze navíc u Aralu za to (když to dostává zabrat při tom tahání), nebo mám pošetřit a koupit s klidem levnější Shell a vyjde to na stejno?
Díky za názory kolegové
začal jsem provozovat ML 270 CDI, které využívám hlavně na tahání vozíku s materiálem, občas převoz bagru atd, tak to občas dostane docela počoudit, tak přemýšlím, že by nebylo od věci do toho nalít něco lepšího...
padl mi do oka Aral HighTronic M 5W-40
a cenou se mi zalíbil Shell Helix HX8
oba by měli mít jak 229.3 tak 229.5. Stojí ty vynaložené peníze navíc u Aralu za to (když to dostává zabrat při tom tahání), nebo mám pošetřit a koupit s klidem levnější Shell a vyjde to na stejno?
Díky za názory kolegové
Re: Dotaz
Pokud uvažuješ na těmito oleji, tak DPF předpokládám že ten medvěd ještě nemá.
Ani jeden z nich není špatný -> můžeš ten i ten, ovšem když ty ztížené jízdní podmínky, tak důležitější než Aral či Shell (anebo něco jiného s 229.3) je včasná výměna toho oleje. Po/do 10-ti tkm.
Ani jeden z nich není špatný -> můžeš ten i ten, ovšem když ty ztížené jízdní podmínky, tak důležitější než Aral či Shell (anebo něco jiného s 229.3) je včasná výměna toho oleje. Po/do 10-ti tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Dotaz
No jasně, to ještě naštestí nemá, je to stará šunka
Zkusil jsem si udělat objednávku obou a Aral stojí při dvou baleních 1298,- a Shell 785,-, tak asi vezmu Shell a místo po 10tkm, což je moje maximum u všeho , ho vyměním třeba po 7tkm...
Ještě na to koukám a předpokládám, že rozdíly ve viskozitě při 100°C - 12,9 vs 14 jsou zanedbatelné, ale co při 40°C - 70 vs 84,7? To už je trochu rozdíl, stejně jako index viskozity 188 vs 171..nebo je to vše jen nepatrný rozdíl v reálném fungování motoru a ten rozdíl je opravdu jen v číslech na papíře?
Zkusil jsem si udělat objednávku obou a Aral stojí při dvou baleních 1298,- a Shell 785,-, tak asi vezmu Shell a místo po 10tkm, což je moje maximum u všeho , ho vyměním třeba po 7tkm...
Ještě na to koukám a předpokládám, že rozdíly ve viskozitě při 100°C - 12,9 vs 14 jsou zanedbatelné, ale co při 40°C - 70 vs 84,7? To už je trochu rozdíl, stejně jako index viskozity 188 vs 171..nebo je to vše jen nepatrný rozdíl v reálném fungování motoru a ten rozdíl je opravdu jen v číslech na papíře?
Re: Dotaz
Ten s vyššími hodnotami.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF