Čipovat?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Čipovat?

Příspěvek od pepoh »

Misojogi píše:
chcelo by to nieco do mesta ktore zerie minimum
napr viem ze taka Toyota Aygo zerie minimum, ale keby som chcel nieco s vacsim vykonom?
jeden protiklad za druhym.
ujasni si aky mas rozpocet, a ake mas predstavy o aute.
bud chces sportovy vykon a vysoku spotrebu, alebo naopak lacne vozenie.
nemozes mat uplne vsecko. :?
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Čipovat?

Příspěvek od Pitris »

Misojogi píše:....chcelo by to nieco do mesta ktore zerie minimum....ale keby som chcel nieco s vacsim vykonom?
A už je tady zase :roll: Ty s tím nepřestaneš, co :?:
Kdy už konečně pochopíš, že koňům musíš dát i nažrat :!: Buď budeš šetřit, nebo jezdit....
Dej si do Matesa 4 turba a nechej je čipnout na 3,5 baru. A nebo si kup Mustanga 5.0 V8 :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: Čipovat?

Příspěvek od bloke »

pepoh tieto Mišove auto-predvýbery ešte asi nečítal; príznačné pre ne je sumárne to, že minimálne jeden parameter/prvok/požiadavka nikdy nedokáže sadnúť do žiadanej skladačky (väčšinou sa v nich nachádza i nižšia cena).
Aj na toto mestské auto s nízkou spotrebou by sa však dal nájsť jeden vhodný -hoci smrdutý- kandidát:
Predám Peugeot 309 1.9 diesel bez hrdze stk ek platna do maja 2019; 340 EUR
A vyšší výkon? Svojho času na takom ojazdenom dochádzal kolega každý týždeň z Košíc do Bratislavy a okrem nízkej spotreby si pochvaloval -vyzdvihoval- aj jeho výkon. Takým štýlom, že neexistuje, žeby akékolvek benzínové Saxo bolo rýchlejšie než tento Peugeot, pretože v ňom je predsa motor kubatúry 1.9, takže so 'slabšími' 1.4i - 1.6i to nie je možné (a zároveň ho údajne nikdy žiadne Saxo nepredbehlo a z ostatných len máloktoré; v skutočnosti ho dokáže akceleračne nechať za sebou už aj benzínová 1.1i) :) .
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Čipovat?

Příspěvek od kornel »

miso ty si tu robíš kozy... neviem si inakšie vysvetliť tie tvoje niektoré dotazy, podivné teórie, výmysly, šialené protichodné požiadavky a pod. :wink:
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Čipovat?

Příspěvek od pepoh »

ak je to komorkovy, tak v poho zozere aj fritak.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Čipovat?

Příspěvek od Pitris »

pepoh píše:ak je to komorkovy, tak v poho zozere aj fritak.
A to ho ani nemusíš v kuchyni čipnout :?: :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Čipovat?

Příspěvek od NOVON »

pepoh píše:ak je to komorkovy, tak v poho zozere aj fritak.
Jj,jak ma čerpadlo BOSCH,tak naprosto bez problémů..Ve své době to byly nejlepší diesly.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Čipovat?

Příspěvek od skodovkar »

Se starým kulatým Matizem jsem jezdil v autoškole a byl to děs. S novějším (od známé) jsem jel jednou po výměně atypické autobaterie. Motor točí, ale nic z toho nejde, tak si to točím a koukám 120 skoro na tacho :-D lekl jsem se a málem jsem nedobrzdil, taky se to dost kývalo. Známá pak říkala, že to nějak lépe jede :twisted: Ano, byla to typická ženská podtáčečka.

Jediná volba pro tebe je LPG, něco o něm vím. A když to přišlo levné mně, tak to musí přijít levné každému 8)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Čipovat?

Příspěvek od Pitris »

Misojogi píše:
bud chces sportovy vykon a vysoku spotrebu, alebo naopak lacne vozenie.
chcem lacne vozenie a male auto do mesta, ake odporucate?
Je to tam kam to patří. jake-auto-t3861-11932.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Matěj
Příspěvky: 180
Registrován: čtv zář 22, 2005 11:46

Re: Čipovat?

Příspěvek od Matěj »

Dobrý den,
rád bych znal Váš názor na "čipnutí" auta Honda HR-V 1,6 i-DTec.
Auto má 88 kW (120 koní), což není málo, ale není to ani žádná hitparáda.

Nalezl jsem několik firem, které mají v nabídce i úpravu tohoto typu auta.

Vyladění se pohybuje od 134 koní až k 162 koním, podle zvoleného balíčku.

V nabídce je i 144 koní, což je i se zkouškou na válcích, zkouškou na emise a se zápisem do TP ( je to max povolených 20% ).

Chtěl bych vědět, zda máte někdo hlubší znalosti téhle problematiky.
Nepotřebuji výkon na rozjezdy z 0 na 100, ale spíš na pružnost v provozu.

Teď měním olej do max. 10 000 kilometrů a myslel jsem, že po chipu ( pokud by byl proveden ) bych to snížil na max. 7 000 kilometrů.

Děkuji za případné odpovědi

Matěj
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1741
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Čipovat?

Příspěvek od kornel »

Dizla sice nemám,... ale jedno z áut ktoré vlastním (leon 1p 2,0TSI 155kw) aktualne 270 tis.km.. pri 40tis.km urobená úprava SW na cca 195kw.
Motoricky (co sa týka toho "železa" motora) doteraz bez jedineho problému. Ma prejav stále ako novy zabehnutý motor (výkonovo aj kultúrou chodu). Olej pravidelne 8-10tkm, posledné 2 roky ešte častejšie. Poctivé zahrievanie a nepodtacanie, naopak výkon a otáčky využívané veľmi často. Podľa mňa kvalitná rozumná úprava a aspoň bežný poctivý servis a nemôže byť problém (samozrejme ak s tým clovek nebude jazdiť ako úplne prasa, to by ale od*ebal aj motor so sériovym SW)
Odpovědět