BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Pedro »

Shi a Bjuk-
Mate pravdu. Brzy pri nakupu Yi fungovaly ok. Jenze...viz vyse psano.
Kdyz jsem delal svépomocí repasi pr napravy, komplet,u Almy,pouzil jsem vyhradne veci z vrakarny. Ano,mam moznost vyberu,coz neni bezne.
Cepy,ramena,kotouce,desky,silentbloky...,vse puvodni,z bouracek. Vyjma tlumicu,ty jsem dal nove,Daiko. Nebo jak to je.
Par desítek km,vse si sedlo,znova cela geometrie,kontrola,pretazeni. Vse maka jak ma. A ze ji damam cocku. Teda do lonska...
Origo je origo,i když pouzity. Mi sere,ze s Yi jezdim v klidu,sem tam v na mokru ci zatackach zabejcim,jinak vsak klidek.
Jsem postarsi vetrem oslehany kokot,ale takovy sracky...,furt se treba ucit.
Dat si takový matros na Almu,si nekde ve vraceckach nabijem oba fekaly. By byly klikaty po par jizdach.
:twisted:
A to jezdim s ni jen na prasaka do 100 max.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Pitris »

Chlapi když jste u těch kombinací, nezkoušel někdo kotouče Textar, a zelený desky EBC :?:
Případně jaké k těm Textar-ům?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od bjukemen »

textar su v pohode, dobre kotuce vyvazene, zelene nemam skusenost iba so zltymi
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od jarson1 »

Pitris, preco neostanes u ATE? Ide o hondu nie?
Inak textar som mal na Carine predtým ( ako OEM toyota) a ok... ale nic sportové teda. Teraz mam jurid kotuc aj dosky a je to podla mna o dost lepsie ( aj ked si obcas zapískam) Ovsem islo o dosky. Kotuce boli origo tiež ale bez možnosti identifikacie značky.
Môžem sa len domnievat , že to pravdepodobne mohlo byt ATE, neviem ...prirucka ( dielenská ) to takto uvadza.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od bjukemen »

to co je OEM je na hony vzdialene tomu co sa da kupit ako nahrada aj ked sa jedna o tu istu znacku, aspon co sa tyka kotucov, ohladom dosticiek to nieje uplne tak lebo zmes sa meni a teraz je velky vyber roznym materialov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
jarson1
Příspěvky: 2089
Registrován: pon zář 01, 2014 8:39
Bydliště: RV ( SK)

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od jarson1 »

To co pisem, že bol textar, bolo original diel. Nie druhovýroba...keby sa mi kurnik chcelo, tak ti to odfotim. Aj s krabičkou toyotovou ak chceš :)
Bolo tam sucasne TOYOTA aj TEXTAR.
A kotuc bol povodný, takže na nom nebolo vidiet total nič napisane. To , že je to ATE si myslím preto, lebo ako katalog , tak aj prírucka to pre tento model uvadzaju ako OEM diel.
ako velmi vela veci, tak aj brzdy patria k tomu co pre automobilky niekto dodava. Nerobia si ich sami. naco aj. Akurat, že dnes už o tom co tam máš namontovane skor rozhoduje cena. predtým to bolo viac o kvalite. Ale to je stará známa vec...
K tomu odkial beriem info -asi takto - priklad brzdove dosky pre corollu ....PAGID typ.648...( toto nie je moje auto, len tak namatkovo):
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_20040 ... 705.2.html

edit:
nemusim ti ich fotit , nasiel som na ebay fotku :)
https://www.ebay.co.uk/p/653167115
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Obrázek
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Obrázek
Shi
Příspěvky: 1339
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Shi »

Zelené desky jsem měl na Civikovi s originálníma kotoučema a fungovalo to bez problémů - desky nejsou příliš tvrdé (jsou tuším na bázi kevlaru nebo aramidu), taky jsou tím pádem ale stejně stlačitelné jako OEM. Ve výsledku si s OEM kotoučema rozuměly dobře a brzdilo to velmi podobně jako s OEM destičkami, oproti kterým ti však zelené poskytují solidní teplotní rezervu. EBC u zelených tvrdívalo, že oproti blíže neurčeným OEM mají potenciál zkrátit brzdnou dráhu ze 160 km/h asi o 9 metrů - při brždění ze 160 km/h do zastavení se totiž už blížíš k teplotám, kde běžným destičkám začíná klesat součinitel smykového tření (cca 450 stC), zatímco zelené to začnou vzdávat až kolem cca 550-600 stC.
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Bramborak3 »

Hmm vidět, že tady mě asi fakt poradíte. To je super. Tož az budu za rok řešit zadni brzdy, tak se ozvu co za kotouc a desky at se kotouče brzo nevybrzdí...Ale at to i jakš takš brzdí..
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Pitris »

Shi píše:Zelené desky jsem měl na Civikovi s originálníma kotoučema a fungovalo to bez problémů....
Díky pane :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Misojogi »

zaujimave ze tu zatial nik nespomenul
Black Diamond Performance
https://www.dobrebrzdy.sk/
napriklad takyto vyber
https://www.dobrebrzdy.sk/catalog/?mf_p ... f_type=car
Koeficient trenia sa pohybuje v rozmedzí 0,63-0,69 až do teploty 520°C.
zatial co zelene EBC maju koeficient trenia len
Koeficient trenia je 0,55 a tepelná odolnosť do 600°C.
a obycajne EBC Ultimax maju koeficient trenia
Trecí koeficient je 0,46.
bezne aftermarket brzdy predpokladam ze budu este slabsie

samozrejme na okruhu vyuzije clovek vyssiu teplotu zelenych (600) ale pre beznu prevadzku je lepsie mat silnejsie brzdy BDP (520 stupnov)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Shi
Příspěvky: 1339
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Shi »

Miso: Kéž by to bylo tak jednoduché, ono je to totiž vždycky "něco za něco".
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od Jerry3 »

Ano, a tak je to i v případě vozu a jeho komponentů úplně se vším. Vlastně jde "jen" o to udělat ten správný mix. Jenže jaký to je a kdo to dnes pořádně umí? 8)

Už proto nikdy nezapomenu na brzdy F125p, tedy až po vlastnoruční repasi. :wink:
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od bjukemen »

Jarson:ja som ta pochopil, pisem o tom ze aj ked origo bol textar, druhovyroba textar na to iste auto bude mat odlisne parametre, preto hlavne na bmw sa odporuca kupovat origo kotuce bmw vyraba ich zrejme tiez textar, lebo vsetko ostatne sa do pol roka zvlni
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od bjukemen »

miso: keby citas pozorne tak by si vedel ze black diamond predator som uz Shimu navrhol ako moznu alternativu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: BRZDOVÉ KOTOUČE+DESKY-zkušenosti,kombinace,apod..

Příspěvek od bjukemen »

Jarda:v com spocivala uprava brzd v tvojom fiate? tam boli kotuce aj na zadnej naprave, vsak..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět