BMW M52 Motul 300V
Moderátor: Colommbo
Re: BMW M52 Motul 300V
Vím že má Ravenol i Mtf LT-1, ale jak mě řekli v Bmw, že se už nedělá nebo ho nemají a potvrdil to i Mechanik co dělá jen Bmw už dlouho, tak jsem řešil už rovnou Ravenol MTF LT-2. A podle řazení jsem nic nepokazil. Hned se jde krásně řadit, i za studena. Počkám tedy pár tis km, a odliju půl litru z převodovky a dáme i tam Lubrifilm a pak půl litru nového Mtf co mě zbyl. Jinak z difecu vytekl, podle mechanika pěkný olej, ale to jsem nevěděl co tam poteče že. Ted vím že mám tyto věci ok a svíčky, náplně převodovka, difec a pal. filter už na autě nebudu měnit. 80 tis km než najedu....Snad za 11 let...Ale třeba budu mít doma veterána.
I olej v řízení byl pěkný, takže se někdo staral. Možná dám do řízení ten psp oil od Bishop, ale nevím kde to objednat. Od bishopa jsem chtěl kdysi cosi vzít a nešlo to, neměli to skladem.
I olej v řízení byl pěkný, takže se někdo staral. Možná dám do řízení ten psp oil od Bishop, ale nevím kde to objednat. Od bishopa jsem chtěl kdysi cosi vzít a nešlo to, neměli to skladem.
Re: BMW M52 Motul 300V
S přípravky Bishop's Ti poradí (třeba) rofek. Ale kdysi tady Harry psal přímo o http://www.bishops-original.cz/
A byť to může vypadat že si ty věci měnil zbytečně, tak teď VÍŠ že to bylo měněné a VÍŠ co tam máš
A byť to může vypadat že si ty věci měnil zbytečně, tak teď VÍŠ že to bylo měněné a VÍŠ co tam máš
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
V případě mé převodovky totéž, psal jsem tu o tom. Ale náplň už byla venku (v zásobníku smíchaná s vyjetým motorovým olejem), takže co už, do převodovky šla Tutela... Ale mám nakonec dojem, žeadosM píše:...z difecu vytekl, podle mechanika pěkný olej, ale to jsem nevěděl co tam poteče že...
adosM píše:Olej v převodovce nebyl měněn zbytečně. Tam to pomohlo.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW M52 Motul 300V
kdyz ju jsem byl neprimo vyzvan, tak se vyjadrim
@ados: do prevodovky uz mas vybrano, pochopil jsem ze tam pujde lubrifilm. Do rizeni je u bishopa pripravek PSP. O jejich kvalite, resp. o tom, ze pripravky funguji tak, jak je vyrobcem deklarovano, nemam pochybnosti.
O zkusenosti s PSP psal v lednu min. roku Pitris, a ty sam jsi tehdy avizoval jeho pouziti, zrejme v jinem aute. bishop-s-t4834-135.html Tady uvadis, ze k tomu nedoslo, kvuli nedostupnosti...
Dnes jsem Ti odpovedel v jinem vlakne http://www.oleje.cz/forum/post143560.html#p143560 - je tam link na dalsi z e-shopu; v tom s nazvem "bishop´s" jsou min. dalsi 2 prodejci, google a heureka najdou jiste i dalsi...
@ados: do prevodovky uz mas vybrano, pochopil jsem ze tam pujde lubrifilm. Do rizeni je u bishopa pripravek PSP. O jejich kvalite, resp. o tom, ze pripravky funguji tak, jak je vyrobcem deklarovano, nemam pochybnosti.
O zkusenosti s PSP psal v lednu min. roku Pitris, a ty sam jsi tehdy avizoval jeho pouziti, zrejme v jinem aute. bishop-s-t4834-135.html Tady uvadis, ze k tomu nedoslo, kvuli nedostupnosti...
Dnes jsem Ti odpovedel v jinem vlakne http://www.oleje.cz/forum/post143560.html#p143560 - je tam link na dalsi z e-shopu; v tom s nazvem "bishop´s" jsou min. dalsi 2 prodejci, google a heureka najdou jiste i dalsi...
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Re: BMW M52 Motul 300V
Ták konečně svíčky vyměněny, i lambda sondy. Jede to lépe, hlavně aktuální spotřeba slezla dolů takže pak i průměrná. Svíčky tam byly jakýsi bmw ngk a byly tam hoši strašně moc dlouho...Auto pořád nejelo jak mělo, a načtení u známého na orig diagnostice a a vyměnil se senzor výfukové vačky a už to jede jak má. Jak ta svině. A bude se dělat v létě separátor ( odlučovač oleje ), kontrola hadic od něj a přetěsnění domku pod klínákem. Tam to je od oleje. A jak se to udělá, tak zase bude výkon lepší a spotřeba oleje spadne taky...Takže je možné, že motor sám od sebe olej třeba žere jen minimálně.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: BMW M52 Motul 300V
Zdravím docela mě trápí jedna věc. Jak jsem minulý rok před létem vyměnil olej v převodovce na Bmw 330i za Ravenol MTF LT-2, tak když bylo pod nulou nebo okolo 0, tak jde strašně ztuha zařadit zpátečku...I 1 stupen. Ten jde ale díky tomu, že je to jednička líp. Dělalo to v roce 2017 v zimě bez Lubrifiml B2 a dělá to i ted s B2. Samozřejmě to dělá jen za studena. Moc hustý olej...Ale je tam co má být...! I podle štítku na převodovce. Kamoš mě vezl v VW passat 2008 a bylo -5 a za studena zařadil snad jedním prstem...Je to vlastnost mého auta a mechanické odolnosti a tím, že to auto má prostě tužší řazení nebo mám zkusit přímo olej MTF LT-2 v Bmw ? Podle vůně to je jiný výrobce než Ravenol. Samotného mě to udivuje, protože Ravenol má oleje za mrazu docela řídké. Navíc Ravenol MTF LT-1 je podle technic.listů hustší než 2ka...Takže by to s 1čkou od Ravenolu bylo ještě horší
Re: BMW M52 Motul 300V
Proč Ti jde ztuha řadit nevím ale olejem to asi nebude bo já mám ten stejný (Ravenol MTF LT-2 75w80) a nemám problém ani v -15-ti *). Stejně tak mladej ve dvačtverce, a zeťák když ještě měl Accorda....
*) Míň v Brně co mám Accorda nebylo
*) Míň v Brně co mám Accorda nebylo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: BMW M52 Motul 300V
No převodovka funguje pěkně, přesně. Když je -10 tak je prostě cítit, že je to cely stuhlý..to bude beztak vlastnost auta a motor-převodovka. Po 2km už řadím zpatečku normalně.
Re: BMW M52 Motul 300V
Jeden čas jsem měl jako služební auto trojkového bawora a řazení zpátečky bylo peklo, nejen za studena.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW M52 Motul 300V
Co se koncernových vozů týče, s mnoha typy jsem zas nejezdil (prakticky jen služební vozy, Fabia, Octavia) nebo s kamošovo B5 (ale v létě), nicméně pamatuju si, že jejich převodovky řadily jako víno a velmi dobře i studené. Ve srovnání s tím třeba oplí převodovky jsou trochu tužší, ale že bych měl v mrazu problém zařadit kvalt (1 či R), to nee. Taky si myslím, že tvé potíže náplň jako taková způsobovat nebude. Mám v převodovce Tutelu 75W85 a řadím si spokojeně.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: BMW M52 Motul 300V
Napadá mě jedině vyměnit kapalinu v hydraulic spojce. Ta tam bude dlouho. Ale to se mě nechce. Kdysi mě řekl mechanik, že když po dlouho době vyměním tuto kapalinu ve většině případů ten posilovac odejde. Mechanická věc jako v převodovce to není. Ta funguje pěkně. Ikdyž lehce tužší než koncerny. To je vlastnost těchto starších benzinu.