bmw e63, 650i, n62

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
spellcross
Příspěvky: 57
Registrován: čtv čer 14, 2018 20:07

bmw e63, 650i, n62

Příspěvek od spellcross »

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jaký olej do n62b48tu. Chci tam dát Millers Oils NANODRIVE - CFS 10w60. Může to něčemu vadit?

V zimě to nejezdí. Když to jede pilu, tak je teplota oleje 120+

Díky
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: bmw e63, 650i, n62

Příspěvek od Pitris »

spellcross píše:CFS 10w60. Může to něčemu vadit?
NE. Ale úplně v pohodě to dá i 10w50-ka. A nejenom Millers CFS. Ovšem žádný olej nedá 'bez ztráty kytičky' 15 nebo i 20 tkm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
spellcross
Příspěvky: 57
Registrován: čtv čer 14, 2018 20:07

Re: bmw e63, 650i, n62

Příspěvek od spellcross »

Pitris píše:
spellcross píše:CFS 10w60. Může to něčemu vadit?
NE. Ale úplně v pohodě to dá i 10w50-ka. A nejenom Millers CFS. Ovšem žádný olej nedá 'bez ztráty kytičky' 15 nebo i 20 tkm.
Ahoj, díky za odpověď. Nad tou 50tkou jsem taky přemýšlel, ale oni trochu propouští gufera ventilů, tak bude lepší možná hustější.?
-------
1. High oil consumption. As a rule, the problems of high oil consumption on N62 appear when mileage reaches about 50,000 – 60,000 miles (100,000 km), and the reason is the valve stem seals. In 40,000 – 50,000 miles (50,000 – 100,000 km) more the oil scraper rings get out of order.

http://mywikimotors.com/n62b44/
-----

Přemejšlim, že bude nejlepší ty gufera nechat vyměnit, aby zbytečně olej nezasíral katalyzátory?! Je to správná úvaha?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: bmw e63, 650i, n62

Příspěvek od Pitris »

Tak pokud je vyšší spotřeba oleje, ano, může ji viskóznější ("hustší") olej snížit (ale asi ne zastavit).
Nejlepší je to ovšem (nechat) opravit :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět