BMW E46 330d (135 kW) olej
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Na tvém místě bych se toho oleje vůbec nebál a určitě bude lepší něž 5W30...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
confidence pochvalu mas uz za to ze ten spravny olej do tvojho motora vlastne riesis Pri tych 50% dialnicnych jazdach tak byt tebou na tu 5W30 zabudnem. Tym ze ma ten Mobil1 pred W nulu musi byt redsi v celom priebehu zohrievania oleja ako 5W40 to da rozum. Ak dosiahnu prevadzkovu teplotu vtedy su rovnako viskozne. A kedze mas polovicu jazd dialnice tak pouzitim 5W30 s nizsim letnym cislom tj nizsou viskozitou pri 100°C mohli nastat tie jemne uniky oleja. Takze zakupenim ktorejkolvek 40-ky nic nepokazis duplovo nie znackou Mobil 1
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:38, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9853
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Kde že jsi to byl...?e1H píše: ...na trackdayoch .... na trackdayoch...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:38, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Takže, co mám autí dopřát? Ten Mobil New Life 0W-40 nebo nějakou kvalitní 5W-40 ? Využiju 0W v létě? Na druhou stranu se povídá, že ten Mobil je plně syntetický, takže by mohl autu jen prospět... Jestli jsou ty 5W-40 plně synetické, to nevím... Možná to nakonec dopadne tak, že přes léto budu dávat 5W-40 a přes zimu 5W-30
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Zůstal bych u buď 5w40 celoročně, nebo pokud léto - zima, tak 5w40 - 0w40. A Mobil1 0w40 jeconfidence píše:jezdím 2x týdně dálnici Brno — Břeclav a 1-2x týdně nějakou kratší jízdu po Brně (do 10 km). Složení jízd cca 50% dálnice, 30 % město a 20% okresky. Nijak to nehrotím, většinou na tempomat na 140 km/h (motor točí cca 2500 ot.)....
Když budeš měnit po 10-ti tkm bude to úplně v pohodě, stejně tak při použití renomované značky Agip/Eni, Elf, Eneos, Liqui Moly, Millers Oils, Mobil, Mogul, Motorex, Motul, Q8, Panolin, Petronas, Repsol, Shell, Sunoco, Texaco, Total, Valvoline, Yacco.... A s tímto si taky hlavu dělat nemusíš....
....protože za 1) je to různé podle jízdních podmínek, za 2) horší při popojížďkách a zaconfidence píše:Někde jsem viděl graf, že čím větší rozptyl těch dvou indexů, tím je olej méně stabilní a už třeba po 3000 km spadne z xW-40 kvalitou na xW-30....
3) ne po 3tkm ale až tak od sedmi-osmi tkm se "čtyřicítka" může dostávat ke "třicítce....
PS: v SAE 5w40 je málo plněsyntetických olejů, ale jsou. Ale nic nevadí, když to "plná" není....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Za rok přibližně 10 - 12 000 km. Příští výměna mě čeká za 2500 km.
Ta kombinace 5W-40 léto a 0W-40 zima se mi zamlouvá, akorát teda nevím, zda najedu za celé léto těch 10 000 km, abych tam pak dal tu zimní 0W-40. A asi je blbost třeba po najetí 5000 km na letní olej ho pak přes zimu uschovat a v létě ho tam zase šoupnout a dojet na něm těch dalších 5000 km... Možná nakoenc skončím na celoročním provozu s 5W-40.
Které jsou ty plněsyntetické 5W-40? Líbí se mi např. tento Mobil X1 3000 5W-40 ( http://www.oleje.cz/p/mobil-super-3000- ... -1-l--2361 ), jen už z názvu na obalu je patrné, že to není plná syntetika (HC synthese).
Ta kombinace 5W-40 léto a 0W-40 zima se mi zamlouvá, akorát teda nevím, zda najedu za celé léto těch 10 000 km, abych tam pak dal tu zimní 0W-40. A asi je blbost třeba po najetí 5000 km na letní olej ho pak přes zimu uschovat a v létě ho tam zase šoupnout a dojet na něm těch dalších 5000 km... Možná nakoenc skončím na celoročním provozu s 5W-40.
Které jsou ty plněsyntetické 5W-40? Líbí se mi např. tento Mobil X1 3000 5W-40 ( http://www.oleje.cz/p/mobil-super-3000- ... -1-l--2361 ), jen už z názvu na obalu je patrné, že to není plná syntetika (HC synthese).
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Teda teď jsem ze sebe možná udělal blbce, měl jsem za to, že HC synthese má něco společného s hydrokrakem a tedy že to není plná syntetika.. Raději mě opravte
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:37, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Třeba Mobil1 používá označení SHC Synthese Technology , a také mě zajímalo , co znamená to "SHC"
- vyčetl jsem že to je Synthetic Hydro Carbon (Syntetický Uhlovodík)
- vyčetl jsem že to je Synthetic Hydro Carbon (Syntetický Uhlovodík)
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
Příspěvek byl smazán.
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Pokud chcete rozumně diskutovat o autech a motorech koncernu VW, neztrácejte tady čas, a navštivte příslušné diskusní fórum dané značky.
SKODAHOME.cz, VWCLUB CZECH REPUBLIC, VWCLUB SLOVAKIA, ŠKODA-FORUM, Seat-Club Czech Rep., SEAT Club Slovakia, Audi Club International Slovensko, audiklub.cz
Naposledy upravil(a) e1H dne pon bře 27, 2017 1:37, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW E46 330d (135 kW) olej
To je dost maly najazd + tvoj styl jazd, aby si menil leto/zima. Skor dat na jar 5W40 (napr. taketo paradne TEXACO) leto vydrzi v pohode a ked jej trochu klesne viskozita tak na zimu bude uplne postacujuca Alebo ak je za dobru cenu ten Mobil 1 0W40 tak skusit ten. A ako pise e1H Mobil a Mobil 1 je mensi rozdielconfidence píše:Za rok přibližně 10 - 12 000 km. Příští výměna mě čeká za 2500 km.
Naposledy upravil(a) jerome dne čtv bře 13, 2014 10:58, celkem upraveno 1 x.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30