Blato v motore

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

..konkretny problem posundani vicka ventilov je vidiet v motore takzvane blato cierne ako uhel, naposledy pouzvany Magnatec 10w-40 teraz v motore Quartz 9000 jedna sa o moje vozidlo, ale to je samozrejme nepodstatne, ako by ste dalej postupovali.?.. teraz je quartz v motore cca 1500km tak kedy vymenit..

ps: keby som to vedel skorej tak by som tam mrzkol najskorej nejaku 10w na preplach ale teraz je uz pozde spekulovat
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
e-panolin.cz

Re: Blato v motore

Příspěvek od e-panolin.cz »

fotečka pouhá by nebyla?
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

bohuzial,zistene to bolo dva mesiace do zadu ale som bol pn tak sa nedalo odfotit a auto obcas jazdilo,ale az bude chvila tak to rozhodne odfotim mozno to uz ani nebude take akutne :oops:
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Blato v motore

Příspěvek od Jezevcik »

Jak dlouho tam ten předchozí olej byl?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Blato v motore

Příspěvek od Pitris »

Pokud je tam toho "bláta" hodně, tak tam ten Total nech tak 3 - 4 tkm, (pak můžeš použít i nějaký ten čistič / ale i s tím "to znovu olejem propláchnout"), a další výměnu bych udělal tak po 10-ti tkm.
Jestli to moc "zlý" není, nech Total 5 - 6 tkm, a pak ho vyměň.....
A Tobě výměnu filtru s každým olejem asi připomínat nemusím, že :?: :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

Jezevcik píše:Jak dlouho tam ten předchozí olej byl?

netusim ale menil castrol asi po 15 000km co som sa tak zbezne dozvedel a vyrobca pise max po 10 000 resp 7500
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

..chcel som to dnes okuknut ale leje ako z krhly a nemam teraz garaz volny tak fakt netusim kolko tam toho bude,podla vsetkeho uz total cistenie zacal tak nieco bude dole z toho,olej bol cierny ako uhel hadam po 300km


..jasne pitirs ja filtre menim vzdy a pravidelne :)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
runda
Příspěvky: 116
Registrován: pát bře 20, 2009 7:42
Bydliště: Spiš

Re: Blato v motore

Příspěvek od runda »

skus pouzit vyplach motora od BG CARE-ich pripravky su sila a funguju... :wink:
vw
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Re: Blato v motore

Příspěvek od Harry »

Tak jak to řešíš? :?: Nějak jsi se odmlčel.....
Pitris píše:Pokud je tam toho "bláta" hodně, tak tam ten Total nech tak 3 - 4 tkm, (pak můžeš použít i nějaký ten čistič / ale i s tím "to znovu olejem propláchnout"), a další výměnu bych udělal tak po 10-ti tkm.
Jestli to moc "zlý" není, nech Total 5 - 6 tkm, a pak ho vyměň.....
A Tobě výměnu filtru s každým olejem asi připomínat nemusím, že :?: :P
Zdravím Tě,Pitrisi! Ty mu chceš šetřit prachy? :?: :?: :shock: Já bych to propláchnul buď Bishop´s/em http://www.bishopsoriginal.cz/?p=329 nebo Liqui Moly. A to tak, že fofrem......... :!: :wink:
A asi nejen jednou.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Blato v motore

Příspěvek od Pitris »

Buď pozdraven Harry. A možná i šetřím - teda mu, a teda peníze....Je fakt, že Bishop´s zřejmě funguje, ale je dražší, a taky nevím, kolik v motoru toho sajrajtu bylo / je, tak raději to "pomalé" čištění olejem.....Aby ten Bishop´s nezafungoval v tomto případě až moc :x
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

..no dnes bolo dole viko ventilov, konecne tak dam nejake foto sem, velmo to nevidno ale povytieraz som z tade dost blata, darme dlhy cas sa pouzival magnatec 10w-40


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4876
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Blato v motore

Příspěvek od bjukemen »

.. tvrdy karbon nieje nikde iba toto cierne lepkave blato olej je tam total a cisti motor uz asi 3000km takze pojde von, len co dalej nieto financ teraz na rozhadzovanie tak ma napada jedine dat mogul 5w-40 je extra lacny u nas na benzinke a pokracovat cez zimu zase cca 3000-3500 km a potom nazad total alebo neviem...

ps: vicko ventilov som vyumyval cele od blata islo to dost tazko takze olej to tak lahko nevycisti, zvazujem pouzitie cistica do oleja..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Blato v motore

Příspěvek od skodovkar »

Když už to tak máš, tak bych povytíral co by šlo.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Re: Blato v motore

Příspěvek od Harry »

Zdravím vás oba! :)
Pitrisi, já proti Bjukemenovi nemám ani "popel", naopak, :wink: ale i bez fotek jsem pochopil, o co mu jde; znám to ze své opravárenské praxe.
To pomalé vyplachování motor. olejem je příliš zdlouhavé a motoru to opatrné protahování nijak neprospěje. Takhle se prostě šetřit nedá, na tom by se mohlo dost prodělat; ten motor by mohl jít za chvíli do věčných lovišť.
Dal bych tam Bishop´s Original Receptura 501 /dále jen "B. R501"/ http://www.moto-oleje.cz/bishops-origin ... odukt-385/
a hned bych to vyměnil. Nalil bych tam něco průměrného, slušného ale hlavně levného, trochu s tím popojel, dal dalšího B. R501 a zase vypustil. Kouknul bych se co to udělalo, a podle toho pokračoval. Třeba už by to bylo dobré....
B. R501 má tu výhodu, že se aplikuje takto:
Návod k použití:
Před výměnou oleje přidat 354 ml přípravku do oleje a ujet normálním způsobem 25-40 km. Vyměnit olej
a následně přidat recepturu 560 pro uvolnění pístních kroužků ( v případě znečištěných motorů s vyšší spotřebou oleje a podezřením na “připečené” pístní kroužky).
Jezdit normálně až do příští výměny oleje. Dojde ke kompletnímu vyčištění motoru. V případě zachovalých motorů použít místo receptury 560 receptury 460 G,400 D, 906 GDC
Čili, má to výhodu, že se na tom nejezdí 100 až 300 km, když už to rozpouští, ty usazeniny, jako na LIQUI MOLY VYPLACHOVAČ OLEJOVÝCH USAZENIN http://www.liquimoly.cz/detail/vyplacho ... h-usazenin čehož bych se dost bál,
ani pouze 10 až 15 minut na volnoběh na místě, jako LIQUI MOLY PROPLACH MOTORU http://www.liquimoly.cz/detail/proplach-motoru
a jiné přípravky od jiných firem,
což se mi naopak zdá nedostatečné......

Když nebude chtít, nemusí tam po tom proplachu dávat nic.
Já dávám 906 GDC, páč to vyjde nejlevněji, a má to naprosto stejné účinky jako 460 G nebo 400 D. :!: :wink:
Velká balení jsou finančně výhodnější. (Logicky.) :wink:
Nakupuji tady http://www.bishopsoriginal.cz/ u hlavního dealera, a páč jsem toho koupil hodně, dostal jsem slevu 10% a poštu jsem nepltil vůbec.

Takže takhle se na to dívám já. :wink: (I kdybych si na to měl půjčit.)
Ty fotky jsou na mrtvici, tohle Ti Bjukemene nepřeju......
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1147
Registrován: čtv srp 06, 2009 17:55

Re: Blato v motore

Příspěvek od Harry »

skodovkar píše:Když už to tak máš, tak bych povytíral co by šlo.
To máš pravdu, :!:
ale stejně to bude pak muset propláchnout, páč tam toho plno zůstane v nepřístupných místech. :(
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.

Castrol NEBRAT !

Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy :wink:

Není dne, aby se člověk nenas*al.

Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Odpovědět