Blato v motore
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
Tohle snad vypadá přecjen trochu lepčejc... Jedenáct let provozu, cca 170tis.km a nikdy se nepoužil žádný čistící prostředek, toliko oleje a filtry...
Naposledy upravil(a) Colommbo dne pon lis 12, 2012 11:44, celkem upraveno 1 x.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Blato v motore
Když koukám přes víčko do fabie, tak to vypadá úplně stejně
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
A tak je to spravne, tak to ma byt...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Blato v motore
harry: dakujem za radu uz sa pracuje na dotacii od otca na nejaky cisit rad by som skusil Bishop´sa tak hadam sa podari a az nie kazdopadne tam nieco dam a vymenim, no na to ze tam je total a jazdi sa na nom tak to vypada stale dost zle, neviem a ani si nechcem predstavit ako to vypadalo ked som auto kupil a menil olej, ale asi dost tragicky..
..ps: all no ja mam zial vzdy sm,olu na toto, auto mali dvaja dementi co uz musim s tym nieco urobit..
..povytieral som z motora vsetko co sa len dalo a teraz je na rade vymena...
..tak ako tu lacnejsiu nahradu mozem pouzit ten mogul extreme.?? na nejakych par km.?
..ps: all no ja mam zial vzdy sm,olu na toto, auto mali dvaja dementi co uz musim s tym nieco urobit..
..povytieral som z motora vsetko co sa len dalo a teraz je na rade vymena...
..tak ako tu lacnejsiu nahradu mozem pouzit ten mogul extreme.?? na nejakych par km.?
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
to Colommbo: fiha tak ten tvoj motorik teda vypada fakt zauimavo ...len sa mi natiska otazka ci jemozne aby takto vypadal aj naftovy motor ktory predsa len ma vyssie mnozstvo popola
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
Domnívám se, že určitě ano.bjukemen píše: ..tak ako tu lacnejsiu nahradu mozem pouzit ten mogul extreme.?? na nejakych par km.?
Je to olej údajně na běžné poměry velmi kvalitní. K tomuto účelu, tedy na krátké použití, podle mne určitě stačí.
Pošlu Ti SZ.
Subaru Outback 3,0 - objem ničím nenahradíš.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Castrol NEBRAT !
Se Subaru včas u baru,... a na věčné časy
Není dne, aby se člověk nenas*al.
Umění žít spočívá v tom, aby člověk věděl, na co se má vys*at.
Re: Blato v motore
dobre posli ja som tu
..no alebo vezmem ocovi Valvoline Durablend Diesel
..no alebo vezmem ocovi Valvoline Durablend Diesel
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Blato v motore
Harry píše:To pomalé vyplachování motor. olejem je příliš zdlouhavé a motoru to opatrné protahování nijak neprospěje. Takhle se prostě šetřit nedá, na tom by se mohlo dost prodělat; ten motor by mohl jít za chvíli do věčných lovišť......
Teď už bych se toho čističe nebál, když "už začal" čistit před 3tkm TotalHarry píše:Dal bych tam Bishop´s Original Receptura 501.....
bjukemen píše:.. tvrdy karbon nieje nikde iba toto cierne lepkave blato olej je tam total a cisti motor uz asi 3000km takze pojde von..
Tím nemáš co pokazit - ba naopakbjukemen píše:.. mogul 5w-40 je extra lacny u nas na benzinke a pokracovat cez zimu zase cca 3000-3500 km....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Blato v motore
Řekl bych, že kvaltní oleje a filtry spolu se správnou výměnou jsou poznatColommbo píše:Tohle snad vypadá přecjen trochu lepčejc.....Jedenáct let provozu, cca 170tis.km a nikdy se nepoužil žádný čistící prostředek, toliko oleje a filtry...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
Děkuju, kluci! Nedával jsem obrázek ve snaze se chlubit, ale když jsem to tu čtl, vzpomněl jsem si, jak mi na jaře kamarád přetěsňoval ventilová víka... A když už jsme u toho - v létě mi měnil rozvody a pumpu a když po nasazení a napnutí řemenu zkoušel protočit motor golou za řemenici kliky, měl fakt co dělat, aby s motorem hnul, velice chválil kompresi a že se mu zdá motor v hodně dobrým stavu (a to měl takhle "v ruce" Omeg už možná třicet...) Tož snad i kroužky budou, jak říkají naši mladí, "v poho" - i když olej stále trošku papinká (asi ventilová gufírka), ale už v míře snesitelné - ať si dá, když mě za to sveze...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Blato v motore
Nejsem odborník, ale nebylo by vhodné zjistit příčinu vzniku toho bláta dřív než se pouštět do nějakých čisticích akcí?
Re: Blato v motore
Ta příčina známa je - přetahování intervalu výměnbjukemen píše:.....menil castrol asi po 15 000km.....vyrobca pise max po 10 000 resp 7500
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
To jest úvaha více než rozumná. Ani já nejsem odborník, nicméně je-li z předchozího provozu už bláto na hříšti (pardon, v motoru), jeví se nezbytným nějak se s tím popasovati a možných příčin do budoucna se vyvarovati...Návštěvník píše:Nejsem odborník, ale nebylo by vhodné zjistit příčinu vzniku toho bláta dřív než se pouštět do nějakých čisticích akcí?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Blato v motore
Rozumím. Tenhle popisovaný sajrajt bude opravdu ze zanedbané péče... Obrázky motoru Audi v tomhle vlákně http://www.oleje.cz/forum/preplach-moto ... 94-30.html mají taky velkou vypovídací hodnotu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90